Bölüm 5

253 20 2
                                    

O gece Remus ve James koridorda Severus'u beklediler, ellerinde çapulcu haritası ve görünmezlik pelerini vardı. James, Severus'u görmek için biraz gergindi ve Remus'un bir şey söylememesi pek de yardımcı olmadı. Sanki Remus bilmemesi gereken bir şey biliyor gibiydi.

Severus geldiğinde üzerinde muggle kıyafetleri vardı. Remus'a doğru başını salladı ve ardından James'e baktı. "Bu gece için planın ne?" diye sordu ve bunun çok saçma bir şey olmadığını umdu.

"Öncelikle Profesör McGonagall'ın ofisinden günlüğümü geri alıyoruz ve sonra Slughorn'dan bir şişedeki sıvı şansı çalıyoruz." dedi James.

"Neden sıvı şansı çalmak istiyorsun? James Potter'ın ve istediğini al." Severus kaşlarını çattı ve Remus hala bir şey söylemese de James'in iksir ihtiyacını sorguluyor gibiydi.

"Her şey değil.." dedi James.
"Eh, istediğin şey aslında bir şey değil, bir insan ve onları elde etmen oldukça imkansız.." dedi Remus ve James devam etti: "Yani sıvı şansa ihtiyacım var."

"Eğer bu Evans'la ilgiliyse devam etmelisin. O zaten biriyle birlikte ve bence sıvı şansı ona yardım edemez bile." Severus kıkırdadı ama oh merlin, çocuk bundan daha fazla yanılamazdı ve hiçbir fikri yoktu.

"Evans değil, Severus. Her neyse, gidelim." James, önce McGonagall'ın ofisine gitmeden önce söyledi.

"O günlükte bu kadar önemli olan ne var?" diye fısıldadı Remus, ilk kez bir günlük duyduğunu ve arkadaşının bir günlük tutmasına gerçekten şaşırdığını söyledi. Bildiği kadarıyla düşüncelerini ve duygularını yazıya döktüğünü hayal edemiyordu, James konu denemelere geldiğinde yazmayı sevmiyordu ama sonra Remus bunun farklı olduğunu fark etti.

"Sırlar, Aylak. Bir sürü sır." James, Severus'a bakmadan önce söyledi. "Sana uygun bir takma ad bulmalıyım." dedi James.

"Ah lütfen tanrım hayır. Seninki gibi olursa iğrenç olur. Severus gayet iyi." içini çekti. Mcgonagall'ın ofisine ulaştıklarında Severus, muhafazaları devre dışı bıraktı ve kapısının kilidini açtı.

"Tamam, ama onun yerine bana James diyorsun." James ona teşekkür etmeden önce söyledi ve onlar içeri girmeden önce Remus başını salladı.
"Değerli günlüğümü nereye sakladığını görelim." James birkaç çekmeceyi açarken fısıldadı. "Bulursan, üzerinde kilit olan kahverengi kalın bir defter." James, Remus'un da günlüğü aramaya başladığını görünce söyledi.

"Daha az sinir bozucu olduğunu kanıtlarsan sana James demeye başlayabilirim." Severus odanın etrafına bakındı. "Biliyorsun, sadece yapabilirsin. Çok daha kolay." Slytherinli gözlerini devirdi.

"Haklısın. Bunu neden düşünmedim - senin arkanda Severus." James, Severus'un arkasında duran kitabı göstererek dedi. Koşarak yanına gitti ve aldı. Gerçekten onun olduğunu test etmek için şifresini test etti ve diğer ikisi duymasın diye fısıldadı. Açıldığında gülümseyip tekrar kapattı. "Doğru olanı bulduk, gidelim."

"James Potter'ın günlük tuttuğunu kim bilebilirdi. Bana orada ne gibi sırlar sakladığını söyle." İksir sınıfına doğru yürürken Severus James'e bakarak sırıttı.

"Onları sana söyleseydim sır sayılmazdı. Yani bu senin öğrenmen için." dedi James.

"Benden ve diğer çapulculardan saklayacak kadar kötü olan ne merak ediyorum. Yani bize her şeyi anlatıyorsunuz, özellikle de Sirius." dedi Remus. "Bunlar Sirius'un bile bilmediği şeyler." dedi James.
"O zaman karanlık olmalılar." Remus tahmin etti.

Aşk Gariptir | SnamesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin