JANINA/MISKA

41 2 0
                                    

Tamin pyynnöstä

Janina & Miska

Yhtenä synkkänä ja myrskyisenä iltana prinssi Miska istui linnassaan ruokapöydän ääressä. Hänen isänsä katsoi häntä ja söi kalaa. "Söisit jotain poika." Hän sanoi, Miska nousi pöydästä ilman lupaa pyytämättä ja lähti pois salista. Kun hän oli eteisessä, hän kuuli koputuksen. Miska juoksi avaamaan oven ja siellä oli kaunis nuori neito. "Hei. Nimeni on Janina. Kyläni poltettiin ja etsin yösijaa." Neito sanoi ja Miska nyökkäili vain ja kutsui palvelijat jotka veivät Janinan isoon makuuhuoneeseen jossa Janina nyt seisoi. Hänen päällä oli veren punainen mekko ja tummansininen kaapu. Janina otti kaavun pois päältään ja tutki huonetta. Iso sänky, kaappi, kokovartalo peili ja takka. Siellä oli myös divaani ja nojatuoli. Hän kuuli oveen koputuksen ja päästi henkilön sisään. "Tiedän että olemmme tunteneet vasta viisi minuuttia, mutta olet kaunein henkilö jonka olen ikinä nähnyt. Tulisitko vaimokseni ?" Miska kysyi. Janina punastui. "Kyllä." Hän sanoi ja Miska laittoi timanttisormuksen Janinan vasempaan nimettömään. Janina suuteli Miskaa ja alkoi ottamaan mekkoaan pois. "Let the fun begin." Janina kuiskasi ja Miska tajusi silloin että hän oli mennyt naimisiin maalaistytön kanssa, mutta oli liian myöhäistä. He tekivät sitä jo. Eivätkä he käyttäneet suojausta.

FANFICTIONEITA SUOMEKSITempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang