"minggu ni kau akan naik ke utara hantar barang kesana Zee, mungkin 2 ke 3hari juga..."pesan boss kpd Zee.Zee atau namanya Hafizi ialah seorang driver lori. Pernah beberapa pekerjaan yang dia sudah kerja namun mungkin rezekinya lebih tertumpu kepada membawa lori. Lori yang dibawanya seperti treler dan juga susu getah.
Seorang lelaki straight yang sudah berkahwin namun masih belum mempunyai anak. Tugasnya yang menuntut masanya berhari-hari di jalan raya untuk menghantar barang ke seluruh negeri ke utara, selatan mahupun ke pantai timur.
Kesibukkan bekerja sudah tentunya membuat dirinya mempunyai masa yang minimum bersama isteri tersayangnya. Namun jika dia pulang ke rumah, layanan terbaik bersama isterinya tidak dapat dia nafikan lagi.
Terpengaruh dengan rakan-rakan sekerja, Zee beranikan diri untuk download apps sembang. Mulanya dia hanya ingin mencari kawan didalamnya, namun entah bagaimana ramai pula yang add dia disitu. Bagi dirinya jika perempuan yang menghantar request untuk berkawan adalah normal, tapi ada juga lelaki. Dia tidak memikirkan hal yang negatif mungkin pda dirinya semua itu hanya hendak berkawan.
___________________________________
5hari ke depan Zee akan ke Kuala Lumpur kemudian ke Penang dan akan balik semula ke selatan tanah air.
Sampai sahaja di Kuala Lumpur, dia terus menghntar brg ke Klang kemudian akan menunggu utk tripnya ke Penang pula. Jangkaan masa utk ke Penang pada esok harinya. Sudah menjadi kebiasaan juga bagi para driver lori akan tidur shj didalam lori sbelum memulakan perjalanan esoknya.Usai mandi dan makan malam di salah sebuah R&R, kelihatan banyak lori parking disitu yang pastinya akan bermalam disitu juga, Zee menghidupkan radio di lori sbg hiburan.
Dia mengambil hp di dalam beg sandang untuk check jika ada call ataupun msg dari sesiapa. Hanya dari isterinya yang bertanya sama ada dia sudah makan ataupun belum. Apps sembang itu dibuka dan terdapat beberapa msg masuk untuk meminta sbg rakan. Ada beberapa perempuan dan seorang lelaki.
Selesai menerima permintaan rakan tersebut, dia menerima chat dari seorang lelaki dengan nickname "DannyDanish".
..,,' terima kasih abangzee ^_^ "...
..."okay sama2..."cukup ringkas dibalasnya...
kemudian lelaki tadi bertanyakan berbagai soalan kpd Zee.. Zee yang tidak berfikirkan apa-apa hanya membalas dan menjawab soalan darinya. Sampai lah soalan yang membuatkan Zee agak terkejut dari danny.
"abang jauh dari bini ni, mesti abg2 lori lancap dlm lori kan? ....hehehehehe.."soal Danny kpd Zee..
(*apaa benda yang dia merepek ni, makin layan makin menjadi jadi pulaa...*) bisik zee dihatinya sebelum membalas chat dari danny.
"..tak ada lah, okay lah nk tdur dulu.. bye.."
zee menamatkan chat bersama danny itu."...klau abg nak danny tolong, danny boleh tolong...."danny menawarkan dirinya utk membantu Zee namun Zee malas hendak membalasnya kerana chT itu sudah menunjukkan danny itu gay.
Zee sebenarnya bukan seorang homophobic namun dia tidak suka jika lelaki bertindak lebih. Baginya sekadar ingin berkawan tidaklah jadi masalah buatnya. Jika meminta yang bukan bukan, tidak akan di layannya.
* * * * *
Jam 6.10am
* * * * *tettttt tetttttttt teetttttttttttt ! ! ! !
bunyi alarm yang datangnya dari hp Zee berbunyi.."huarghhhhhhh !!"
Zee mengeliatkan badannya. Matanya masih mamai dengan keheningan pagi dan tidak hairan bagi seorang lelaki btgnya akan mencanak pada awal pagi. Btgnya yang sudah mencanak naik itu terasa sedikit sakit kerana dia hanya memakai seluar jeans ketika tidur. Di gosoknya mata dan mengambil barangn keperluan utk turun ke tandas R&R berkenaan.
Sewaktu berjalan ke tandas, dia melihat ke arah restoran yang mula di datangi mat lori juga. Terlihat mereka bersarapan sbelum bertolak ke destinasi lain.
Masuk ke dalam tandas dan meletakkan baju nya di blkng pintu serta menyangkutkan tualanya di pintu. Zee mula memberus gigi dan mencuci muka. Di buka air paip dan menghalakan getah ke arah badannya. Zee mula untuk menyabun seluruh badannya juga btgnya yang sedang tegang itu. Dia cuba mengurut2 manja di pabila tangannya sampai di kawasan itu dan lama kelamaan dia mula tenggelam dengan nafsunya. Tangannya mula mengocok btgnya itu dan sesekali desahan terdengar dari mulutnya.
"shhhhhhh ahhhhhhhh"
"ahhhhhhhhhh"
desahan lembut itu mula kedengaran tatkala Zee melancapkan btgnya perlahan.Hampir ingin ke kemuncak kenikmatan, dia memberhentikan tindakannya. Dia mula sedar dari larutnya dalam nafsu kenikmatan itu.
"haihhhhhhhhh"
huhhhhhhh!Zee sedikit mengeluh. Dengan pantas dia selesaikan mandinya. Air maninya yang hampir keluar tadi dia simpan kembali. Saat ingin keluar dari tandas tatkala dia sibuk memandang ke bawah dan tanpa sengaja Zee terlanggar bahu seorang lelaki yang berumur mungkin 20an.
"maaf maaaff bro ! aku tak sengajaa ...." ucap Zee.
"..takda apaa bang.. saya okay..."balas lelaki itu..
"..okayy okaay sorry bro...!" ucap Zee lagi..
"..saya okay, bro tuu tak habiskan 'hajat'
tadi time mandi... hehehehehe(tergelak kecil)..."
ujar lelaki itu.."(fckkkkk !! xkan dia dengar tadi...aduhhh) zee berkata di dalam hatinyaa..."
"....ehhhhh !"belumpun dia menghabiskan ucapannya sudahpun di potong kembali.."..bro tuu mengerang xpandang kiri kanan, ! nasib laaa sy sorang je ada dlm tandas tu... lain kali sblum melepaskan 'hajat' tuu pastikan takda orang ye... hehehehe !! ." lelaki itu berlalu sambil menepuk bahunya Zee.
(*muka zee sedikit memerah menahan malu, tapi ahhhh sudahlahh.. normal laa lelaki kann...*)
Dia kembali ke lorinya dan sebelum memulakan perjalanan ke Penang, dia bersarapan dahulu bagi mengisi perutnya supaya tidak lapar nnti.B E R S A M B U N G. . . . .
YOU ARE READING
Abang Lori
Fantasy"Hafizi atau lebih senang dikenali sbg Zee.." Kisah seorang driver lori straight yang sudah berkahwin tetapi masih belum ada rezeki untuk memiliki cahaya mata. Dalam sibuknya membawa lori untuk menghntar barang keseluruh negeri, pasti ada kisah mena...