"..apaa kau nak..?""Tanya Zee kembali kepada Harith yang ada dihadapanya..
"Betul ke boleh tunaikan apa jee aku nak...?"
Harith kembali mengugut abang iparnya itu yang sudah seakan pucat dengan asakan yang Harith berikan sekadar untuk membuat Zee ketakukan.Meskipun Zee masih terkejut atas apa yang baru sahaja adik iparnya itu nyatakan siang tadi, namun dia enggan memikirkan terlalu jauh. Hajatnya pun sudah di lunaskan pagi tadi tatkala Qayyum sudahpun membantunya mengeluarkan cairan jantan dengan menggunakan mulutnya.
Dalam sedar tidak sedar, Zee sendiri menyedari dirinya seakan ketagih untuk batangnya dihisap oleh mulut tapi bukanlah daripada mulut isteri tetapi mulut lelaki. Dia tidak mampu untuk menzahirkan apa yang dia nikmati saat batangnya dilahap,dikulum dan dihisap oleh lelaki. Meskipun sebelumnya dia pernah menolak perkara itu daripada terus terjadi, tetapi lain pula kini.
Malamnya sebelum melelapkan mata Zee menghantar chat kepada Qayyum untuk berjumpa dengannya sama waktu seperti tadi. Zee masih terngiang permintaan yang diminta oleh Harith. Adakah adik iparnya itu benar2 serius atas apa yang diucapkan ataupun sekadar ingin kenakan dirinya sahaja.
__________________________________
POV HarithSebaik sahaja mengutarakan apa yang dia inginkan daripada abgiparnya, Zee, Harith kembali keluar setelah mengambil barang yang dia ingin ambil. Sambil melangkah turun tangga, otaknya mulai memikirkan apa yang ingin dia lakukan esok hari bersama AbgZee dan juga lelaki yang dia terserempak tadi.
Dia tahu bahwa abg iparnya itu akan menuruti sahaja apa yang dia katakan tadi takutnya akan terkantoi dengan isterinya. Jadi sama ada rela ataupun tidak Zee akan mnuruti segala permintaan yang telah dikatakan oleh Harith.
Dengan wajah yang senang dengan senyuman terukir dibibir Harith seakan tertawa didalam hatinya umpama puas apa yang dia inginkan esok hari.
"this is the time Harith !!!Jangan sia-siakan!!"Bisiknya di dalam hati__________________________________
Meskipun Zee sendiri masih was2 dengan apa yang akan dia lakukan bersama Qayyum esok harinya namun dia masih terlihat santai dan tidak ada bebanan yang harus dia fikirkan di otaknya. Sebelum tidur sempat dia mengirim chat kepada Qayyum untuk menyuruhnya datang esok pagi ke rumah. Tentu sahaja hal itu sangat menyenangkan hati bagi seorang lelaki yang dahagakan batang lelaki seperti Qayyum.
Zee sendiri sukar untuk tidur pada malamnya kerana entH tiba2 dia memikirkan permintaan adik iparnya itu. Matanya sukar untuk dia lelapkan namun berjalannya waktu Zee larut juga dalam lenanya diruang tamu.
Bangkit sahaja dirinya dari tidur,matanya terus tajam melihat jam di dinding yang sudahpun menunjukkan 9:15am. Suasana sepi diruang tamu sudah tentu membuat Zee berasa Harith juga tidak ada dirumah. Belum sempat Zee hendak bangun, pintu rumahnya sudahpun diketuk. Dia tahu bahwa diluar itu pasti Qayyum sudahpun datang seperti yang disuruh oleh Zee. Tapi Zee masih ragu2 sama ada Harith berada dirumah ataupun tidak. Jika adik iparnya tiada dirumah, ingin sahaja dia menyuruh Qayyum masuk ke dalam rumahnya untuk melakukan hal seperti semalam tanpa ada pengetahuan orang lain.
Pintu dibuka dan sudah Zee duga Qayyum di hadapan pintunya. Melihat Zee yang hnya memakai seluar pendek bola tentunya menambah keghairahan Qayyum saat menatap ke arah selengkang Zee. Zee berjalan dahulu diikuti Qayyum yang menutup pintu terlebih dahulu. Tidak menunggu terus sahaja Zee melondehkan seluarnya kebawah seakan memberi arahan kepada Qayyum untuk mengoralnya. Melihat Zee bertindak sedemikian, terus sahaja Qayyum melutut dihadapan Zee lalu melahap masuk batang laki orang itu kedalam mulutnya. Batang yang masih separa tegang itu dikolom dengan ligat oleh mulut Qayyum. Zee yang sudahpun larut dalam dunia kenikmatan hanya melayan sahaja hisapan dari mulut lelaki itu..
YOU ARE READING
Abang Lori
Fantasía"Hafizi atau lebih senang dikenali sbg Zee.." Kisah seorang driver lori straight yang sudah berkahwin tetapi masih belum ada rezeki untuk memiliki cahaya mata. Dalam sibuknya membawa lori untuk menghntar barang keseluruh negeri, pasti ada kisah mena...