Hampir jam 12:00pm barulah Zee terjaga dari tidurnya. Badannya terasa sedikit segar hasil urutan daripada Qayyum pagi tadi. Ditambah lagi dengan service "extra" yang diberikan oleh Qayyum. Walau agak janggal apabila kali ini orang lain yang melangsaikan 'hajat' dirinya, tetapi Zee hanya menikmati sahaja tanpa ada rasa cenderung untuk meminati lelaki. Baginya apa yang berlaku pagi tadi hanya sekadar melepaskan apa yang tertunggak sebelumnya.Melihat hpnya ada beberapa msg yang masuk dari group kerja sehinggalah dari Qayyum yang berterima kasih dengan Zee. Entah apa yang diterima kasihnya, Zee juga tidak tahu. Mungkin juga sebagai tanda penghargaan Zee telah mengurut dirinya dngn membiarkan batangnya dioral oleh Qayyum. Tetapi air mani yang keluar tadi tidaklah ditelan seperti yang dilakukan oleh Faiz. Hal itu yang dia rindukan apabila batangnya dihisap dan pancut dalam mulut Faiz, berbeza dengan Qayyum.
Beberapa hari cutinya tidaklah diisi dengan banyak hal, hanya pda waktu malam Zee akan menghabiskan masa dengan memancing bersama rakan-rakannya dan akan pulang agak lewat pagi. Sebagai seorang isteri, hal itu sudah terbiasa kerana itulah hobi suaminya sebelum berkahwin lagi. Jadi tidak hairan apabila saat suaminya itu cuti lalu dihabiskan masanya dikolam pancing.
Tetapi tidak bagi Zee, tentunya kepuasan batin tidak terpenuhi sepanjang beberapa hari ini. Tetapi tidaklah terlalu memaksa dirinya untuk bersama melakukan hubungan intim bersama si isteri rentetan dia sendiri tahu jika sudah pulang agak lewat tentunya akan membuat isterinya letih apabila ingin bersama.Tiap pagi apabila Zee bangun dari tidurnya, tidak tahu hanya perasaan atau apa, dia rasakan ada yang kurang. Berhari-hari juga perasaan itu timbul sehinggalah dia membuang sendiri benihnya ketika dibilik mandi. Saat itu barulah dia sedar bahwa 'hal' itu yang dia tidak dapatkan untuk beberapa lama. Mungkin penangan Faiz sebelum ini membuat Zee ketagih sehingga merasakan tidak lengkap apabila pagi harinya tidak dikeluarkan. Ditambah pula dengan Zee yang jarang sekali ingin membuangnya sendiri. Itu juga menjadi bonus buat Faiz apabila dia berada disisi saat menemani Zee bekerja.
___________________________________
POV FaizBerjaya mendapatkan mahkota jantan normal dimasukkan kedalam anusnya sudah cukup membuat Faiz puas. Ditambah lagi dengan pukulan abang lori yang tidak pernah dia dapatkan dalam hidupnya sebelum ini.
Hal yang awalnya hanya sekadar mencuba nasib, namun berlarutan sehinggalah melakukan seks dengan abgZee. Walaupun agak kaku pda permulaanya, namun seiring berjalannya waktu Faiz mahupun Zee sendiri mulai selesa dengan keberadaan mereka saat berdua.
Walaupun Faiz tahu ingin mendapatkan hati abgZee mungkin itu adalah hal yang mustahil, tapi beruntungnya dia secara tidak langsung dapat memuaskan nafsu abgZee. Mungkin abgZee mulai menikmati apa yang telah dia lakukan walau untuk diawalnya agak ragu2.Tujahan dan hentaman bertalu-talu tempoh hri oleh batang abgZee kedalam lubangnya masih dia rasakan. Mungkin agak bodoh kedengarannya, tetapi itulah hikakt yang Faiz rasakan. Untuk sekian lama tidak berhubungan dengan lelaki dek ketandusan lelaki straight, pada akhirnya setelah penantian yang agak panjang barulah dia dapatkannya. Faiz sendiri tidak tertarik untuk berhubungan seks dengan lelaki gay sendiri yang rata2 apabila berjumpa terserlah perwatakan yang agak lembut dari dirinya.
"teringin nakk rasa btg abgZee dlm ni lagi..."
Detik hati Faiz sambil meramas punggungnya.Meskipun dia tahu bhwa abgZee mungkin masih terkejut dengan apa yang terjadi, sebagai seorang lelaki psti abgZee juga menikmati hal itu. Tidak mungkin dia ingin meneruskan jika abgZee tidak mahukannya. Faiz mulai berandaian dan memasang mimpi ingin mengulangi hal yang sama tetapi dalam situasi yang lebih romantik. Tidaklah terlalu tergesa-gesa seperti tempoh hari.
"Hi abang...
tiba-tiba rasa rindu dengan abgZee..heheehe"
Chat dihantar ke abgZee.___________________________________
POV Qayyum
YOU ARE READING
Abang Lori
Fantasy"Hafizi atau lebih senang dikenali sbg Zee.." Kisah seorang driver lori straight yang sudah berkahwin tetapi masih belum ada rezeki untuk memiliki cahaya mata. Dalam sibuknya membawa lori untuk menghntar barang keseluruh negeri, pasti ada kisah mena...