"...aikkkk !!!!......
"......manaa kau tahuu ....?..." Zee kembali bertanya.Seketika suasana menjadi sepi. Faiz mahupun Zee dua2 terdiam. Sedikit lega yang dia rasakan setelah dia mengeluarkan air maninya. Fikirannya terasa lapang dan mungkin saja itu adalah kesan daripada kejadian tadi.
Faiz : ...hmmm sbb air abg boleh tahan pekat....
Zee : ..,dahh laaa.,, geli pulak aku dengarnyaa...
Faiz : gelii tapii....mmg betul punnn... ,hihi
Zee kembali merebahkan kepalanya manakala Faiz pula sengaja memeluk badan Zee. Saat itu mungkin apa yang Zee rasakan adalah dia sedang dipeluk oleh isterinya.
__________________________________
Untuk beberapa hari ditemani oleh Faiz tanpa di jangka, tiba masa untuk Zee berehat beberapa hari sebelum memulakan kembali jadualnya yang agak pdat lpas sahaja cutinya itu. Seperti biasa, selalunya di saat cuti ini lah dia akan menghabiskan masa bersama isterinya. Kerinduan yang dia rasakan untuk 'bersama' isterinya sudah tidak dapat dibendung. Wajar bagi seorang lelaki normal yang sudah pun berkahwin yang tentunya akan merindui untuk berasmara dengan isterinya sendiri.
Beberapa hari yang dia lalui bersama-sama Faiz serba sedikit membuat Zee agak tidak selesa. Namun ada yang kurang baginya apabila tiada lagi yang selalu bergurau dan duduk atas pangkuannya sepanjang dia membawa lori. Hal yang pelik dilakukan oleh Faiz itu telah membuatkan Zee rasa janggal apabila dia pulang untuk cuti beberapa hari.
Selepas sahaja dia drop off Faiz, mereka tidak berhubung antara satu sama lain. Mungkin sahaja Faiz menghormati masa yang ada antara Zee bersama isterinya. Hari-hari cuti Zee yang terluang ini dihabiskan bersama isterinya. Beberapa kali berhubungan intim bersama isterinya, beberapa kali itu jugaa dia rasakan ada yang kurang saat isterinya mengoral batangnya. Tetapi dia hanya menikmati sahaja dan selalunyaa dia akan melepaskan benihnya di dalam kemaluan isteri nya.
Hampir 2 minggu Zee bercuti dan kini dia akan kembali di jadualkan untuk membawa order dari KL ke kedah dan seterusnya akan ke pantai timur kembali. Namun kali ini akan lebih lama tidak pulang ke rumah kerana banyak trip yang pending akibat kekurangan driver lori di tempatnya.
Awalnya disaat dia akan bertolak ke utara tanah air, perasaan yang dia sendiri tidak tahu semacam ada sesuatu yang tidak lengkap. Sebelumnya sudah psti dia telah ditemani oleh Faiz beberapa hari sebelum putus komunikasi antara mereka.
Beberapa jam bertolak ke Perlis, kini Zee sendirian sudahpun tiba ditempat yang di jadualkan. Apabila selesai gilirannya menghntar order yang di arahkan, ada beberapa jam diberikan untuk dirinya berehat sebelum bergerak ke destinasi yang lain.
Sementara menunggu dan tidak berbuat apa juga, seperti selalunya Zee sendirian akan menghabiskan masa2 yang ada dengan bermain game di hpnya. Sengaja dia membuka apps yang dimana disitulah permulaan dia berkenalan dengan Faiz. Terlihat disitu masih ada dirinya dengan si Faiz. Zee membuka dan membaca kembali isi perbualan mereka yang lepas. Sedikit demi sedikit kemaluannya semakin mengeras apabila membaca chat yang sebelumnya dihntar oleh Faiz."ni kalau ada kau ni Faiz, batang aku ni hbis diduduk dengan kau..."
bisik hatinya.Leka dengan berkhayal hal yang dahulunya dia sendiri tidak pernah lakukan, kini seakan terngiang dibenak fikirannya detik2 dimana beberapa kali dia diduduki ribanya dengan Faiz dan juga seorang lelaki.
"..lamaa kau hilang., mana je ..?" taip Zee ke Faiz.
Chat yang dihantar itu tidak dibalas oleh Faiz. Sehinggalah seketika Zee terlelap dicampur dengan kepenatan memandu jauh.
YOU ARE READING
Abang Lori
Fantasy"Hafizi atau lebih senang dikenali sbg Zee.." Kisah seorang driver lori straight yang sudah berkahwin tetapi masih belum ada rezeki untuk memiliki cahaya mata. Dalam sibuknya membawa lori untuk menghntar barang keseluruh negeri, pasti ada kisah mena...