....betul ni abaang ..?Zee masih ragu-ragu dengan tindakannya namun dia tidak mahu ingin panjang cerita dan dia hanya mengganggukkan kepala tanda diaa setuju.
Dalam suasana yang sunyi dan gelap di dalam lori antara zee dan faiz, kini tangan faiz hanya memainkan btg Zee yang separa keras itu. Zee tidak banyak tingkah, hanya diamkan diri atau mungkin saja ragu2 atas apa yang dia telah janjikan. Perlahan-lahan Faiz cuba memainkan btg Zee yang masih di dalam seluarnya ke atas kebawah. Dalam masa sama Zee hanya menatap tindakan tangan faiz yang sdg memegang alat sulitnya itu. Tidak dimarahi namun hanya dibiarkan saja. Dia hanya mengganggap itu adalah perkara biasa utk faiz kerana dia tahu Faiz seorang yang sukakan lelaki.
Faiz : Abangg..,
Boleh bukaa seluar tak ..?Zee : haaa okay...
kau nak lancapkan aku lg ke..?Faiz : itu pun kalau abang kasi laaah
...kalau abang tak kasi, faiz xbuat...Zee : hahahahahhaha.., tadi bukan kau ke mintak??
nii taknak pulakkk...!Faiz: hehehehe.., sajaa tanyaa lagi...
takut kenaa marah dgn abg jee.... :(
(sambil itu dia mengelus perlahan-lahan btg. abg zee yang kini hanya memerhatikan shj)Sekarang di depan matanya kini seorang lelaki sedang memegang btg miliknyaa. Selang beberapa minit berlalu dia rasakan lancapan dari tangan faiz bertambah laju dari sebelumnya. Mungkin dia ingin kan zee cepat memancutkan air nikmatnya lagi.
Tatapan mata Faiz betul2 tertumpu pada btg milik Zee. Ingin saja dia melahap terus ke dalam mulutnya tapi diaa masih ragu2 dan takut jika Zee akan bertindak memarahinyaa dan akhirnya niatnya utk melancapkan btg Zee terbatal.Kringggg.... kringggg.....
Kringggggg..... Kringggg..
hp milik Zee berbunyi.Di kaca skrin hp zee terlihat panggilan masuk dari isterinya. Dia cuba melepaskan dahulu tangan faiz dari btgnya namun faiz enggan mengikuti arahan zee..
Zee : Hello syg abg..,
Wife : Hello bangg., abg tak tidur lagi kee?
Zee : Belumm lagii,,tgh layan mataa sajaa
(Zee cuba untuk berbohong)
Wife : oooh yeke..., mcam mana harini ?
banyak kerja ke..?Zee seakan terketar-ketar suaranya saat berbicara dengan isterinya di telefon. Lancapan dari tangan Faiz ke btgnya sedikit mengganggu fokus terhadap panggilan bersama isterinya. Tapi dia cuba untuk mengawal nafas dan desahannya. Hanya saja isterinya call pada saat yang tidak sepatutnyaa.
Mendengar Zee yang seakan-akan menahan desahan dari mulutnya, Faiz sengaja memberhentikan tindakannya. Lalu dia meletakkan hidungnyaa kini tepat pada btg milik Zee.
Zee melirik terus matanya kebahagian btgnya.
"hmmmmmmmmm"...(bau peluh jantan)bisik hati faiz.
Kini btg miliknya dihidu ke atas dan kebawah oleh Faiz. Hembusan yang terkena pada btgnya menambah ghairah pada Zee. Hidung Faiz kini tepat di pangkal lubang btg Zee sambil menghembuskan nafasnyaa disitu. Kelakuan itu membuatkan Zee tidak tertahan untuk mengeluh kesedapan. Segera dia menamatkan perbualan bersama isterinya. Dia takut jika isterinya syak yang bukan-bukan saat ini jika dia masih melanjutkan untuk berborak dengan isterinya itu.
YOU ARE READING
Abang Lori
Fantasía"Hafizi atau lebih senang dikenali sbg Zee.." Kisah seorang driver lori straight yang sudah berkahwin tetapi masih belum ada rezeki untuk memiliki cahaya mata. Dalam sibuknya membawa lori untuk menghntar barang keseluruh negeri, pasti ada kisah mena...