Bölüm 4

245 25 3
                                    

James geri çekildi. "Sirius'un-"

"Marlene McKinnon? Evet." Remus'un sesi tamamen düzdü. James'e bakmadan kolunu geri indirdi. "Dediğim gibi, işler her zaman beklediğiniz gibi gitmez. Bu, hazırlıklı olmanız gereken bir şey."

Bir an için son derece savunmasız görünüyordu ve James, Remus için rahatsız edici bir acıma ve utanma karışımı hissetti. Arkadaşını yukarı çekip sarılmak ve uzaklaşmak arzusu arasında kalan James, elini masanın üzerinde duran elini okşamaya karar verdi. Remus ona yorgun bir gülümseme daha verdi.

"Her neyse, bana biraz ev ödevinde yardım edebilirsin, çünkü muhtemelen Padfoot ve Kılkuyruk geri dönene kadar en az bir saat olacak." James canlandırıcı olduğunu umduğu bir şekilde gülümsedi ve çantasını ateşin yanında durduğu yerden aldı.

Remus kıkırdadı. "Elbette."

Masada James'e yer açtı ve James ona katılmak için bir sandalye çekti, sonra başlamak için Savunma ders kitabını ve tüy kalemini çıkardı. Ara sıra bir sayfa çevirme sesi ya da bir parşömen hışırtısıyla delinerek bir süre sessizce çalıştılar.

"Ah, ve Çatallak?" Remus biraz sonra konuştu.

"Hm?"

"Büyünün romantik olması gerekmiyor. Ruh eşleri eski huysuz bir büyü tarafından belirlenmemeli." James'e dikkatle baktı ve James tekrar elini okşadı.

James ertesi sabah uyanır uyanmaz, Sirius elinde siyah bir bez parçasıyla oradaydı ve kocaman sırıtıyordu.

"Umarım iyi uyumuşsundur! Kolunu uzat ve ona bakma."

James gözlerini ovuştururken hafifçe kaşlarını çattı. "Neden olmasın?"

"Çünkü partide büyük bir açıklama yapabilmek için bunu buna bağlamak istiyorum." dedi Sirius, James'in yatağının kenarına oturarak. "Hadi James! Utanma! Buraya da bakmayacağım." Gözlerini kapadı.

James güldü ve pijama kaplı kolunu uzattı. Sirius asasını savurarak kolu sıvadı ve kumaşı (ipek, James bunu hissedebildiğini şimdi fark etti) kolunun etrafına bağladı.

"Harika! Yakında Moony ile kahvaltıya ineceğim, bize katılıyor musun?" dedi Sirius ayağa kalkarken.

"Evet, önce duş almak istiyorum." dedi James. "Selam, Kılkuyruk!" O bağırdı. Peter bir çığlık attı ve yataktan odanın öbür ucuna fırladı. Sirius sırıttı.

"Kahvaltıya geliyor musun?" James sordu. Peter esnedi ve başını salladı ve ellerini çırptı. "İyi, sonra görüşürüz."

"O ipeği çıkarmayı aklından bile geçirme, Çatalak!" Merdivenlerden inerken Sirius arkasından seslendi.

Ruh beni kullanıyor. Beni
bir kaydırak gibi ışığa tutuyor .
Biraz vermenin, bir titremenin bir depremi önleyebileceğini iddia ediyor.

Doğrusu, James kumaşın altındaki işareti bir daha düşündüğünde, birkaç kaymak birası ve belki de bir ateş viskisinden sonra akşam geç vakitteydi, Sirius'un altıncı yaşındaki sevimli bir arkadaşıyla birlikte büyük boy bir koltukta otururken kulağına gevezelik ettiğini hatırlamıyorum. Gerçekten ondan bıkmaya başlamıştı (en azından kim olduğundan emin olmadığı için) ve kendini kurtarma sürecindeyken tökezleyip yukarı çıkmakta acele eden Remus'a karşı düştü.

"Üzgünüm, Aylak." dedi James, Remus'un cübbesini çektiği yerde düzelterek.

"Tamam." dedi Remus. Tekrar odaya baktı ve sonra merdivenlerden yukarı çıktı.

"Kaçmaya çalışmak?" dedi James. Remus'un seçimi olsaydı, hiç bir parti olmayacaktı ve James'in doğum gününü sessiz, daha Çapulcu odaklı bir şekilde kutlayacaklardı, ama Remus'un şenliklere katlandığını biliyordu çünkü öyle olduklarını biliyordu. Sirius ve James'in istediğini. James, arkadaşına karşı ani bir sevgi dalgası hissetti.

"Epeyce." dedi Remus yumuşak bir sesle. James bakışlarını Sirius ve Marlene McKinnon'un pencerenin yanında tutkuyla öpüştüğü yere kadar takip etti.

"Havai fişekleri patlatmak için astronomi kulesine çıkmak ister misin?"

"Evet, kulağa iyi bir fikir gibi geliyor." Yukarı fırladı ve birkaç dakika sonra büyük bir Filibuster sandığı ile geri döndü.

Portre deliğine doğru ilerlerken James, Kinsgley'nin koluna hafifçe vurarak onlardan sonra gelirse Sirius'u astronomi kulesine göndermesini istemek üzereydi, Remus mırıldanarak Sirius'un hâlâ elinde olduğunu belirtmeden önce. harita ve isterse onları mükemmel bir şekilde bulabilirdi. James başını salladı ve koridora girerlerken pelerinin altına girdiler. Sokağa çıkma yasağından hemen sonraydı ve James kimsenin onu çok sert bir şekilde azarlayamayacağından emin olsa da (ne de olsa bugün onun doğum günüydü), McGonagall, valisi Remus Lupin'in geceleri ortalıkta dolaşırken yakalanmasından pek mutlu olmazdı.

Yarım saat sonra astronomi kulesi korkuluğuna oturdular, bacaklarını yüzlerce metre aşağıda hiçliğe salladılar ve bir miktar muggle içkisi geçirdiler Remus ileri geri gitmeye bayılırdı. Aslında yarı kötü değildi, diye düşündü James, tadı için yeterince güçlü olmasa da bir yudum daha alırken. Havai fişek sandığı kulenin biraz arkasına oturdu; Remus, Sirius ve Peter'ı beklemenin daha kibar olduğuna karar vermişti, ama James özel olarak ikisini de gördüğüne şaşıracağını düşündü - Sirius, gittiklerinde sevişmeye oldukça yakın görünüyordu ve Peter, şey... Peter haftalardır uzaklaşıyordu. Muhtemelen şu Slytherin kızı.

Remus, şişeyi James'e geri verirken, "Büyünün nasıl çalıştığını gerçekten kimsenin bilmediğini ve bunun romantik bir çöpçatanlık aracı olmaması gerektiğini biliyorum," diye mırıldandı, "ama gerçekten onun... bilirsin. Çünkü ben hep sevdim onu ." James elini tekrar okşadı. Remus başını omzuna koyduğunda irkildi ve Remus homurdanarak daha dik oturdu.

"Hadi o zaman bakalım sende kim var." James'in elini kendi elinin üzerinde olduğu yerden kaldırdı ve ipeği çözmeye çalıştı.

James elini çekti ve şişeden bir yudum daha aldı. Büyük miktarlarda hoş değildi, aslında biraz sıkıcıydı. "Yine ne bu?" diye sordu yüzünü ekşiterek. Remus iç geçirerek şişeyi geri aldı.

"Creme de menthe. Ama kumaşı çıkar ve kimlerin olduğuna bak."

James bir an için bu gecenin hiç de böyle olmayacağını düşündü ve Lily'den çok daha fazlasını beklemiyor muydu? Adını bulmak için partinin zirvesinde kolunu açması gerekiyordu ve sonra doğum gününü kutlamak için onu öpecekti ve sonra da muggle doğumlu olduğu için fortis animi işaretinin ne anlama geldiğini açıklamak zorunda kalacaktı. ve bilmeyecekti, sonra özel bir yere gideceklerdi ve o onu biraz daha öpecek ve göğüslerini hissetmesine izin verecekti ve belki bundan daha fazlası...

Ama olan bu değildi. Biraz hayal kırıklığıyla iç çeken James, Sirius'un o sabah bağladığı düğüm üzerinde çalışmaya başladı. Başka ne olmuş olursa olsun, hala Lily'nin adını bulma şansı vardı. Düğümle bir dakika uğraştıktan sonra James vazgeçti ve kumaşı kesmek için asasını çıkardı. Düştü ve onu ateşe verdi ve ay ışığının zayıf şeridinde ona bakmak için kolunu kaldırmadan önce kuleden aşağı düşüşünü izledi.

Oradaki isimle gözlerini kırpıştırdı.

İmkansız | SnamesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin