Severus, Rosier'le paylaştığı komodinin üzerinde duran saate bakacak kadar gözlerini araladı. Daha sabahın 7'si Gözlerini tekrar sımsıkı yumdu ve battaniyelerine daha da sokuldu. Biçim değiştirme 8:30'a kadar başlamadı ama Severus'un yatağını terk etmekte bu kadar isteksiz olmasının nedeni bu değildi (ya da tüm neden değil).
Severus bunun sadece kendi hayal gücü olduğunu bilmesine rağmen sol kolu tuhaf bir şekilde ağırlaşmıştı. Doğuştan derisine dokunan ve on altı yaşına geldiğinde etkinleşen ince büyünün ağırlığı karanlıktan, kütlesi ışıktan daha fazla değildi. Hayır, sadece Severus'un uzvunu ağırlaştıran korkusuydu.
Severus, fortis animi büyüsünü yedi yaşında bir çocukken, annesine ona patatesleri nasıl fırçalayıp soyacağını öğretirken önkolunun neden bu kadar ağır şekilde yaralandığını sorduğunda biliyordu. İçini çekip düz saçını kulağının arkasına sıkıştırmış, bıçağını bırakıp onu tavan arasına götürmüş, tahta sandıkları kazmaya başlamıştı. Elinde bir büyü kitabı ya da iksir kitabıyla ortaya çıkıp, daha önce onun soru sorduğunda yaptığı gibi, Severus'un odasına götürmesi için ona vermek yerine, o kadar eski kalın ve ağır bir kitap çıkardı ki, Severus'un nabzını tutamadı. toza dönüşmesin diye dokunmaktan korkar. Tavan arasının küçük penceresinden gelen küçük gün ışığı huzmesi altında yere bağdaş kurmuş, bağdaş kurmuş, Severus'u kolunun kıvrımına çekmiş ve ona göstermişti.Magicke'nin Markası .
Hiç biri büyü kitabı değildi, ama çok eski bir tarihi kapsayan on yedinci yüzyıla kadar uzanıyor. Muggle dünyasındaki ilerlemelerin ardından büyücülerin artan zulme nasıl maruz kaldıklarını, büyücülerin kendi türlerinin yok olmasından nasıl korkmaya başladıklarını anlatıyordu. Selwyn adında bir büyücü, bireyler arasındaki güçlü sihirli bağlantıları ortaya çıkarmak için bir büyü yaratana, ailelerin kan bağlarından geçen ve büyülü kan yaymak amacıyla olağanüstü büyülü güce sahip olanları bir araya getirmeye çalışana kadar. Büyü, o zamandan beri eski büyücü aile isimleriyle aktarılmıştı.
Severus'un annesi ona on altı yaşındayken, sihrini en güçlü şekilde birleştireceği bir cadı ya da büyücünün adının kolunda görüneceğini söylemişti. Severus, onun sözcük seçimini hemen fark etmişti ve bir hışımla, büyünün amacı büyücü çocuklar yaratmaksa, iki cadının ya da iki büyücünün büyüsünün onları bir araya getirmesinin pek mantıklı olmadığını söyledi. Annesi yorgun bir şekilde gülümsemiş ve elini saçlarına götürmüş ve belki de Selwyn'in , The Marke Of Magicke'ın kullanımından bağımsız olarak en uyumlu büyüye sahip olanların bir arada olmasını isteyen yaşlı bir romantik olduğunu söylemişti.büyü için belirtmiş ve Severus'a, her yerdeki safkan üstünlükçülerini dehşete düşürecek şekilde, bazen görünen isimlerin muggle doğumlular, melezler, sivrisinekler ve hatta mugglelar olabileceğini söylemişti. Severus, annesinin yaralı koluna bakmadan önce, birisi için en uygun sihrin sihir eksikliği olabileceğini düşünerek son ikisine gözlerini kıstı.
"Babamın adı eskiden orada mıydı?"
Annesi tekrar içini çekti ve ayağa kalktı. "Daha fazla soru yok Severus. Geç olmadan patateslere geri dönmeliyiz."
Severus kendi kendine iç çekti, hatırayı kovdu ve bu günlerde annesini düşündüğünde hep hissettiği mide bulantısını onunla birlikte göndermeye çalıştı. Ayağa kalkıp güne hazırlanmaya başlamazsa, koluyla ilgili olarak yakında onu kaplayacak olan aynı hastalık hissi. Giyinip derse hazır olduktan sonra ona bakardı. Bununla başa çıkmak için daha uyanık olması gerekiyordu. Severus isteksizce ayaklarını soğuk taş zemine indirdi.
Bir zamanlar işaret fikrini romantik bulmuş olabilirdi - annesi ona bundan bahsettikten sonra haftalarca kesinlikle bu yönde fikirler edinmişti. Peri masallarıyla büyümüş bir çocuğun tüm saflığıyla, onun işaretinin gerçekten de babasının adı olduğunu ve onu takip etme kararının onu takip etme kararına yol açtığını varsaydığı ve söylediği şeyler hakkında ondan hiçbir zaman doğrudan bir yanıt almamıştı. Onu caydırmak için yaptıkları bazı girişimlerin bir sonucu olarak, Prince ailesindeki gözden düşmesi.
Ama Severus büyüdükçe babasının büyüye ve dolayısıyla annesine karşı düşmanlığı da arttı. Severus şimdi, Eileen Prince'in ailesinin isteklerine karşı gelmekle büyük bir hata yaptığını düşünmeye meyilliydi ve daha ziyade, Tobias'ın elinde maruz kaldığı tacizin, o öğrenmeden önce bile devam ettiğinden şüpheleniyordu. işaretler hakkında ve adını kendi kafasından keseceği hakkında.
Severus'u kimin için işaretlendiğini bilmek konusunda temkinli yapan sadece bu değildi. Geçen yıl sınıf arkadaşları on altı yaşına geldiğinde büyü yüzünden bir dizi talihsiz olayın gerçekleştiğini görmüştü. Bu kritik yıldan önce bile sorun yaratmıştı; Yakışıklı bir altıncı sınıf olan Lucius Malfoy'un, Hogwarts'taki ikinci ayında ortak salona adımını attığını ve Bellatrix Black'i gören var mı diye sorduğunu hatırlayabiliyordu. Ortak salondan birlikte ayrılmışlardı ve onun adının yazılı olup olmayacağına dair çok dedikodu yapılmıştı; ancak çok sonraları Severus'a arazide yürüyüşe çıktıkları, düello yaptıkları ve Lucius'un Bellatrix'in on yaşındaki kız kardeşi Narcissa için işaretlendiği haberi ulaştı. Bellatrix açıkça memnun olmamıştı.
Kolundaki isim bir yabancı olsaydı Severus neredeyse rahatlayacaktı'; ne onları görmeye ne de kim olursa olsun ortaya çıkacak zorbalığa katlanmak zorunda kalacaktı. Kiminle işaretlendiğini uzun bir süre saklayabileceğini ummak çok fazlaydı ve biri öğrendiğinde, ev arkadaşlarının burunlarını çevirdiği biri olmasa bile, kelime kaçınılmaz olarak geri dönecekti. Potter ve çetesine. Her neyse, bazı Slytherin yoldaşları Avrupa'daki her safkan aileyi tanıyordu ve eğer işareti o havuzdan gelmezse kesinlikle ona düşman olacaklardı. Bu konuda kimsenin alay etmeyeceği bir senaryo tasavvur edemiyordu ve hayatında dünyadan dikkatle saklaması gereken bir başka yönüne daha sahip olmaktan zevk almıyordu. En azından elbiseler kollarını örttü,
Severus, fırçalarken, giyinirken, dişlerini fırçalarken ve saçlarını kuruturken kararlı bir şekilde koluna bakmadı. Ancak odasında arkaya yaslanıp Rosier'e kahvaltıya onsuz gitmesi için el işareti yaptığında kolunu sıvadı. Kendini oldukça hasta hissetti ve oturduğu için son derece memnundu derin bir nefes aldı. Zaten pek de önemi yoktu. O, aşk ya da çocuklar içeren bir gelecek için plan yapması gereken türden bir insan değildi, bu yüzden alakası yoktu. Görebildiği kadarıyla geleceğinde sadece iksirler ve büyü icadı vardı ve umarım yakında bir gün Lucius'un organizasyonuna giriş yapacaktı. Fortis animi onun için geçerli değildi, gerçekten değil. Bu biraz güven verici düşünceyle Severus aşağı baktı.
Ve midesinin tiksinti ve dehşet içinde döndüğünü hissetti.
Orada, sol kolunun iç kısmında James Potter adı vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız | Snames
Fiksi PenggemarYüzlerce yıldır cadılar ve büyücüler, tenlerinde bir isme işaret eden bir büyü ile en sihirli uyumlu muadilleriyle eşleştirilir. Tüm bunlar, Severus Snape on altıncı doğum gününde uyandığında kolunda "James Potter" adını bulduğunda çözülebilir. Bu h...