Kahvaltı için büyük salona girdiğinde Mulciber, Severus'un önceki gece diğer çocuğun Biçim Değiştirme ödevi olarak tanıdığı bir parşömen tomarını sallayarak ona el salladı ve Severus zihinsel olarak inledi. Bir gece önce yarı yarıya yazdığı işi gözden geçirecek durumda değildi, ama belki okula odaklanmak aklını başından alırdı. Severus sınıf arkadaşının yanına girip önlerindeki tabaklardan bir dilim kızarmış ekmek ve bir yumurta alırken, önemli değil, diye tekrarladı. Kendini yemek yemeye zorladı ve Mulciber'in sorularına odaklanmak için midesinin çalkalanmasını bastırdı.
Severus ve Mulciber büyük salondan ayrılırken, Severus'un kolundaki sözler, kaybolan büyülerin metafiziği ve hafta sonu için tahmin edilen hava durumu hakkındaki düşünceler lehine zihninin gerisine itilmişti. Ocak ayının soğuk, kasvetli bir Cuma günü olabilirdi ama yarın yine de bir Hogsmeade hafta sonuydu ve Severus, Dogweed ve Deathcap'ın nihayet taze sopophorous fasulye stoklarını yeniden doldurmuş olabileceği ihtimaline karşı karda köye yürümenin rahatsızlığını tartıyordu. Eğer öyleyse, ders kitabının Taslak Yaşayan Ölüm ile ilgili deneylerine devam edebilmek için o anda elindeki az miktarda parayı onlara harcamaya niyetliydi - son bir aydır onu giderek daha güçlü hale getiriyordu ve bir ya da iki tane vardı. denemek istediği iki yeni varyasyon. Lily yanına kaydığında satın alması gereken başka bir şey olmadığından emin olmak için zihinsel olarak malzeme listesini gözden geçiriyordu. Severus'a kötü bir bakış atıp önden yürüyen Mulciber'e anlamlı bir bakış attı.
"Neden onunla takılıyorsun?" diye sordu Lily, sesinde derin bir tiksinti vardı.
"Biz sınıf arkadaşıyız. Biçim Değiştirme ödevini vermeden önce ödevi almak istedi." dedi Severus kaşlarını kaldırarak. Lily, onunla konuşan insanların çoğunun bunu sadece ödev yardımı için yaptığını biliyor olmalı.
Homurdandı ama daha fazla bastırmadı. "Her neyse, sadece sana mutlu yıllar dilemek istedim."
"Sesini kıs!" Severus ona tısladı. Çok sinirli görünüyordu. Sırf en iyi arkadaşı onunla konuşmak istedi diye sözsüz muffliato yapmak zorunda kalmamalıydı .
"Neden?"
"Bugünün benim doğum günüm olduğunu kimsenin bilmesini istemiyorum." Ona fısıldadı. Çok hafif gülümsedi ve gözlerini devirdi.
"Yarın benimle Hogsmeade'de buluşmak istersen sana bir hediyem var. Sana burada verirdim ama, şey... arkadaşların mugglelar ve muggle eşyaları hakkında ne hissettiklerini oldukça açık bir şekilde ifade ettiler. "
Lily'nin ona vermek istediği ve okul dışında geçirmeyi planlayacak kadar muggle olarak gördüğü herhangi bir şey kesinlikle bariz bir şekilde onu Slytherin'lerden saklamak zorunda kalacak kadar bariz bir şekilde muggle olacaktı. Küçük bir şey olmasını umdu.
"Elbette görüşürüz. Eczacıya gitmem gerekiyor, öğlen gibi ana caddede buluşabilir miyiz?"
"Harika, görüşürüz o zaman. Hava çok kötüyse Üç Süpürge'de bekliyor olacağım." McGonagall'ın sınıfına girerlerken ona gülümsedi ve bir an için Severus aralarında normale dönmüş gibi hissetti ama sonra Mary McDonald'ın yanına oturmak için uzaklaştı ve Severus Avery'nin yanındaki boş koltuğa oturdu.
Severus, bugünün tarihiyle ilgili kimseyle yüzleşmeden günü atlattı, yani bu bir şeydi - ya kimse Lily ile yaptığı konuşmayı duymamıştı ya da ortalıkta hiçbir şey duyulmamıştı. Bir Cuma olduğu kadar, insanlar hafta sonu planlarıyla fazla meşguldü ve onu fazla düşünmeyeceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız | Snames
FanfictionYüzlerce yıldır cadılar ve büyücüler, tenlerinde bir isme işaret eden bir büyü ile en sihirli uyumlu muadilleriyle eşleştirilir. Tüm bunlar, Severus Snape on altıncı doğum gününde uyandığında kolunda "James Potter" adını bulduğunda çözülebilir. Bu h...