Bölüm 3

275 26 1
                                    

İnanmayanlarda dua tikinin devam ettiğine tanıklık edebilirim . Benim sıkıntılı yüzeyimin altında, koli bandının altında, Hail Mary'nin kendine ait bir vasiyeti var.

Lily inledi ve alnını dramatik bir şekilde masaya vurdu, süzülerek geçerken Madam Pince'in ona keskin bir bakış atmasını sağladı. "Hadi ama Sev, bu işe yaramaz. Üç haftadır fortis animi hakkında tarih kitaplarını inceliyoruz ."

"Bu benim için önemli." Severus sıktığı dişlerinin arasından gıcırdadı. "Bunu yapmalıyım. Seni neredeyse hiç sürüklemiyorum."

"Nedenini anlamıyorum. Yani birinin adı senin kolunda. Yani ne? Yani senin adın onlarınkinde görünebilir. Bunun ne önemi var? Dediğin gibi, hiçbir şey ifade etmesi gerekmiyor, sadece başka bir kalıntı eski safkan saçmalıklarından."

Severus içini çekti. Böyle bir inançla bunun önemli olmadığını söyleme yeteneğine imreniyordu. Büyüyü bilerek büyümüş çoğu insanın büyüden hem siyasi hem de kişisel beklentileri olurdu ve eğer kendine karşı dürüst olsaydı, bir yanı tamamen hayal kırıklığına uğramıştı çünkü bu sadece son bir küçük parça gibi görünüyordu. Ondan kapılmış olan büyücülük dünyası hakkında romantizm. Ama tüm bunları Lily'ye nasıl açıklayacaktı? Bu anlamsızdı.

"Önemli," dedi Severus, zoraki bir sakinlikle, elini saçlarından geçirerek, "çünkü kolumdaki isim James Potter'ın."

Lily gözlerini kırpıştırdı. "Bir bakayım."

"Kesinlikle hayır. Halkın içindeyiz."

"Ve Cuma neredeyse sokağa çıkma yasağı olacak. Kütüphane için tam olarak yoğun bir zaman değil."

Haklıydı ve Severus ona öyle söyledi, ama yine de başını salladı. "Banyoda."

Yakındaki kızın banyosuna gittiler, Lily'nin tüm vücudu sabırsızlıkla öğretti. Ancak onlar kapıyı kilitledikten ve Severus, Lily'yi çok sayıda mahremiyet büyüsü yapmasına yardım etmesi için ikna ettikten sonra, Severus kolunu sıvadı ve Lily'ye kolunu gösterdi.

Uzun bir süre ona baktı. Sonunda konuştuğunda, ses tonu bir gülümsemeyi tutmaya çalışıyor gibiydi.

"Öyleyse bu ruh ikizi olduğunuz anlamına mı geliyor?"

Severus kolunu indirdi ve ters ters baktı. "Sırf büyünün içinde ruh kelimesi olması, bu kelimeyle ilişkilendirdiğimiz tüm gülünç romantik süsleri gerektirdiği anlamına gelmez." Ya da en azından, zorunda olmamalı. "James Potter'dan nefret ediyorum ve James Potter benden nefret ediyor. Bu büyü sadece sihirli bir şekilde uyumlu olacağımız anlamına geliyor."

"Sen ve tüm o kitaplar bu ifadeyi kullanıp duruyorsunuz ama bunun gerçekte ne anlama geldiğini düşündünüz mü?" Lily karşı çıktı. "Büyü, bir cadı veya büyücünün oldukça derin ve karmaşık bir parçasıdır.

"Teşekkür ederim, hiçbir fikrim yoktu." Severus sırıttı. Lily onu görmezden geldi ve sürmeye devam etti.

"Geleneksel bilgelik, cadıların ve büyücülerin içimizde muggle'larda olmayan bir şeye sahip olmalarıdır, onların yapamadığı yerlerde dış dünyayı manipüle etmemize izin veren doğuştan gelen bir yetenek. Bu büyünün aradığı güç, muhtemelen o sihir yapma niteliğini arıyor olamaz ya da sihir yapma niteliği düşündüğümüz gibi değil."

İmkansız | SnamesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin