part 1👨‍⚕️

9K 698 486
                                    

جیمین: هەی بەرنەفرەتی خوابکەون وای گوت بە هاوارەوە کاتێک کە زۆر توڕە بوو وە دەستی بردە نێو قژی خۆی بە هۆی ئەوەی ئێستا بە باردۆخێکی کۆنترۆڵ نەکراوی توڕەییدا تێپەڕ دەبێت.




بەهۆی ئەوەی کە یەکێکە لەو پانزە پزیشکە بەهرەمەندەی کە ناویان هاتۆتەوە بۆ گەشتێکی پزیشکی بۆ وڵاتی ئیسپانیا🇪🇸بەڵام جیمین ئەوەی ناوێت بە تەواوی دژی ئەم بیرۆکەیە لەبەر ئەوەی کە کەسێکە بە گەشت کردن هەراسان دەبێت بۆیە بریاریدا بچێت لەگەڵ بەڕێوەبەرەکەی گفتوگۆ بکات.






لەڕاستیدا بەڕێوەبەرەکەی ئافرەتێکی سۆزانیە وە ماوەیەک لەمەوبەر داوای لە جیمین کرد کە ژوان ببەستن وە بەڵێنی شەوێکی چێژ بەخشی بە جیمیندا بەڵام جیمین بە توندی ڕەتیکردەوە.





بەڵێ بەڕێوەبەرەکەی تەنها گوشار دەخاتە سەر جیمین تا بە داواکاریەکەی ڕازی بێت لەبەرامبەردا ئەویش پزیشکێکی تر لەبری جیمین دەنێرێت لەگەڵ تیمەکە.





جیمین بەرەو ژووری بەڕێوەبەرەکەی چوو وە بەبێ ئەوەی لە دەرگا بدات بە توندی وەك ڕەشەبا خۆی کرد بە ژوورەکەدا بەڵام بەرێوبەرەکەی جیمینی ئارام کردەوە کە پێی گوت لەسەر قەنەفەکانی ژوورەکە دابنیشێ.







وە ئەم ئافرەتە( کە مەبەستمان لە بەڕێوەبەرەکەیەتی) کە لەسەر مێزەکە دانیشت کە قاچەکانی بە تەواوی ڕووت بوون ئەمەش بەس بوو بۆ سەرنج ڕاکێشانی پیاوێک لەم کاتە دا.






بەڕێوەبەرەکە: چی وایکردووە پزیشکە قۆزەکەی نەخۆشخانەکەمان توڕە بکات؟!





جیمین: بۆچی منت هەڵبژاردووە کە لەو تیمەدابم کە دەچێت بۆ ئیسپانیا کاتێک بە گرژیەوە پرسیاری کرد!





بەڕێوەبەرەکە: لەبەر ئەوەی کە باردۆخەکە بەمجۆرەی پێویستە وای گوت کاتێک بە لێزانەوە لەسەر مێزەکە هەڵساو لە جیمین نزیک بوویەوە وە بە تەواوی لەسەر ڕانی جیمین دانیشت وە بە دەستەکانی یاری بە یەخەی قەمیسەکەی جیمین دەکرد بەڵام گەر تۆ بتەوێت من باردۆخەکە دەگۆڕم کاتێک بە لێزانیەوە گوتی.






جیمین هەر زوو لە مەبەستی بەڕێوەبەرە سۆزانیەکەی تێگەیشت کە دووبارە داوای کات بەسەربردنی لێ دەکات.




جیمین هەر زوو ئەو ئافرەتەی خستە سەر مێزەکەی بەرامبەری!







جیمین: بەڕاست بارودۆخەکە دەگۆڕێت؟؟! کاتێک کەمەری ئەو ئافرەتەی گرت وە بە تووندی لە خۆی نزیکی کردەوو.




بەڕێوەبەرەکەی: بەڵێ بەڕاستی کاتێک خۆی لە جیمین نزیک دەکردەوە وە سەرنجی لەسەر دەمی جیمین بوو وە ئەم ئافرەتە سۆزانیە دەستی بۆ قۆپچەکانی قەمیسە ڕەنگ سوورەکەی خۆی برد کاتێک ویستی جلەکانی خۆی دابکەنێت کەبیری لەوە دەکاتەوە شتێکی بێ ئابڕوانە بکات بەبێ ئەوەی گرنگی بە کات و شوێن بدات.




جیمین مەودای دووری نێوان خۆی و ئەو ئافرەتە سۆزانیەی کەم کردەوە کاتێک زیاتر لێی نزیک بوویەوە.



🍓هیوادارم چێژی لێ وەربگرن هاوڕێیان🍓
🍒ئەم چیرۆکە جیاوازە لە تەواوی وەتپاد🍒

دکتۆری ڕۆمانسی✓Where stories live. Discover now