Jeongin'in dediği gibi Felix buranın düzenli müşterilerindendi. Haftada en az 1-2 kez geliyordu.
İşin garip tarafı sesini daha önce hiç duymadım. Şimdi diyeceksiniz ki bu çok saçma ama ben ciddiyim.
Her geldiğinde aynı şeyi istediği için yaptığım tek şey götürüp masasına koymaktı. En azından bugüne kadar öyleydi.
Bugün geçenlerde yanındaki kısa çocukla beraber geldi. Çocuk kolunu Felix'in omzuna atmış bir şeyler anlatıyordu, Felix'in pek dinlediği söylenemezdi tabi.
Sıkıntıyla gözlerini etrafta gezdirirken göz göze geldik. Bir an bana bakmasını beklemediğimden neredeyse oturduğum yerden düşüyordum. O ise bu halime çarpık bir gülüş bıraktı sadece.
Ne istediklerini sormak için masaya geldiğimde göz ucuyla Felix'e baktım. Her zamanki gibi bir şeyler yazıyor ve sanki yokmuşum gibi davranıyordu.
Bir anda diğer çocuk bağırdı "Hatırladım! Hyunjin'di değil mi? Ortak derslerimiz vardı, pek çok kez yan yana oturduk. Hatırladın mı beni, Changbin ben?"
"Aa evet hatırladım" yalan hala hatırlamadım.
Bu konuşma Felix'in dikkatini çekmiş olmalı ki hızla başını kaldırdı, dümdüz bir suratla bakıyordu. Bunu fark eden Changbin kısaca bir şeyler anlattı, bense Changbin'i ancak o zaman hatırlayabilmiştim.
"Hyunjin bir müzik grubumuz var. Yakınlarda bir mekanda bir şeyler çalıyoruz. Bir gün dinlemeye gelmek ister misin?"
Pekala bu kesinlikle beklemediğim bir teklifti. "Felix şarkıyı zaten tamamladın yeter bu kadar. Hem sende bir şeyler söylesene."
İşte bu yazdığı şeylerin ne olduğunu açılıyordu.Bir Changbin'e bir bana baktıktan sonra "Gelmek istiyorsan gel." dedi.
Pekala böyle bir ses tonu beklemiyordum. Şaşkınlığımı fark etmiş almalı ki yine aynı şekilde yarım ağız güldü.
İşte o an belki de yapmam gerken bir şeyi yaparak o teklifi kabul ettim..
Bugün belki bir bölüm daha atarım. Kurgu kafamda hazır ve hızlı hızlı atmazsam unutacam rkckrjvje
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apricity || Hyunlix
Fanfiction"Neden bu kadar az konuşuyorsun?" onun bu gizemini gerçekten merak ediyordum. Bir süre bekleyip cevapladı, "Belki de samimiyetim sadece yakın olduklarımadır?" Sanırım kalbim kırılmıştı. Vazgeçtim, kalbim gerçekten çok kırılmıştı. O ise sonunda gözl...