Berk'in Frekansı

2.7K 76 136
                                    

''Ay! Tükendim.'' diye hayıflandıktan sonra başını masanın üzerine bıraktı Aybike.

Oturmaktan sıkılmış olacak ki sıradan kalkan Oğulcan ''Bitir hoca, bitir diye bağırıyordum ben en son ama biraz içimden olmuş, duymadınız.'' dedikten sonra olduğu yerde zıplayıp kendi masasına oturdu.

Herkese bir ömür gibi gelen ders bittikten sonra millet kendi alemine dalmış, kimileri diğerine bir şeyler anlatırken kimileri de kendi başına önündeki test kitabı ile uğraşıyordu. Haliyle bu durumda sınıfın açık kapısından başını uzatan kızın farkına varılmadı. Ta ki kız gelip Aybike'nin karşısında durana kadar.

''Ay inanmıyorum!'' dedi Süsen. Bu ani çıkışıyla tüm başlar bir anlığına ona dönmüştü. ''Defne sen ne zaman döndün?'' diye sorarken sırasından kalkmış, yanına vardığında kolları kıza sarılmak için uzanmıştı bile. Bu sarılmaya karşılık verirken ''İki gün oldu.'' dedi kız. ''Hikayemden görmüşsünüzdür diye düşünmüştüm.'' O ikisi sarılırken diğer kızlar da aynını yapmak için ayaklanmışlardı. Ondan hiç haz etmeyen Harika'nın, karşılığını aynı coşkulu yapmacıklıkla aldığı sevgi gösterisi adeta kör göze parmaktı.

''E sen uğramazsın bizim sınıfa pek. Hayırdır?'' dedi Melisa kıza sarılırken. ''Biz gelmeyince sen bir geleyim de kendimi hatırlatayım mı dedin?''

''Aybike'yle tanışmak için geldim.'' derken lafı hiç dolandırmamıştı Defne.

Aybike başını kaldırıp kısılan gözleriyle baktı kıza. ''Ben olan Aybike mi?'' diye sorarken diğerlerinin meraklı bakışlarını üzerine toplamıştı bile.

Defne gülümseyerek yanına geldi, elini uzatıp ''Defne ben.'' dedi.

Aybike önce önünde uzanan eli süzdü. Daha sonra kıza bakmadan bakışlarını yanına gelirken ardında bıraktığı diğerlerinin üzerinde gezdirdi. Bu gereksizlerin manasız bir oyuna kurban gidiyor olabilirdi, nemelazımdı. Ancak onların da kendisi kadar şaşkın olduğunu görünce bir nebze rahatladı. ''Aybike ben de.'' dedi ona uzanan eli sıkarken.

Kız bunun rahatlığıyla hemen Aybike'nin önünde kalan boş sıraya attı kendini. Heyecanla konuşmaya başlayacaktı ki Harika böldü onu.

''Ne işin var senin bu varoşla? Gündelik işine annesi bakıyor. Onunla halletsin annen.'' dedikten sonra diğer kızlara döndü. Kıkırdayarak ''Gündelik deniyordu değil mi?'' dedi. ''Hiç de bilmem.''

''Ne diyorsun Harika ya?'' dedi Melisa bıkkınlıkla.

Aybike gözlerini devirmekle yetinirken Defne söylenenleri umursamış görünmüyordu. ''Seninle tanışmayı çok istiyordum sahiden. İstek attım dün instadan ama kabul etmedin. Hesabın da gizli.''

''Okuldan kimseyle takipleşmiyorum.'' dedikten sonra eliyle etrafında bir çember çizerek devam etti Aybike konuşmasına. ''Melisa'yla bizimkiler hariç, yalan olmasın şimdi. Onlar da bu okuldan ya.''

''Neden ki?'' diye sordu kız samimi bir merakla. Ancak bu Aybike'yi daha da çok şüphelendirdi.

''Esas size neden? Hesabıma birini sızdırıp okul grubunda beni ifşalayasınız mı geldi?'' Daha sonra yan dönüp tehditkar bir tavırla işaret parmağını Berk'e uzattı. ''Tam senlik hareket, aferin. Ama yallah başka kapıya! Vallahi bu sefer ağzına sokarım o telefonu senin.''

''Ben ne yaptım şimdi ya?'' derken sitemliydi Berk'in sesi. O da herkes gibi sadece izliyor, olaya anlam vermeye çalışıyordu oysa.

Defne hemen kendini açıklama gereği duydu. ''Gerçekten yanlış anladın beni. Ben sadece seninle tanışmak istedim. Bu senin için niye bu kadar garip, anlamadım.''

Bu Dar Vakitte Tez YaşaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin