10

1.5K 32 13
                                    

Hmmm nasıl denilir bilmiyorum ama sizin yorumlarınızı okuyorum. Ve JİMİN ANTİSİ ilan edildim nerdeyse. KURGU OLDUĞUNU ne zaman idrak edeceksiniz? Ensest ilişkiki ficler, hayvan gibi smutlu ficler okunurken iyidi de benim aldatmalı ficim mi battı?
Neyse iyi okumalar
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Taehyung gördüğü mesaj ve resimden sonra kahvaltısı boğazına kaçmış, öksürürken Bogum kalkıp su verdi. Taehyung suyu alıp içti.

"Ne oldu?"

"Hiç sorma... Bence hiç ama hiç sorma."

"Neden?"

"Bogum bak, nasıl diyebilirim? Hmmm..."

Bogum, Taehyung'un diyeceği şeye pür dikkat dinliyordu.

"Yani, sen beni aldattın bende seni aldattım. Bizden tekrar olmaz gibi."

"Taehyung ama."

"Bogum kahvaltı için teşekkür ederim ama olmaz. Biliyorum beni bu Jungkook konusunda yardımcı oldun ve bizim deliler yüzünden dayaka yedin, onlar adına özür diliyorum ama olmaz."

"Neden ama Taehyung? Ben senin için işini iptal ettim."

"Biraz bencilce bir cevap verecem ama, yapmasaydın. Sana karşı hisslerim yok."

Taehyung bu son söylediğine de inanmıyordu, çünkü birazda olsa ona karşı hala hissleri vardı. Bogum eğer onu aldatmasaydı kesinlikle ilişkileri kaldığı yerden devam ederdi.

"Taehyung yalan söyleme."

"Nereye yalan? Beni seviyor olsaydın aldatmazdın! Ben gidiyorum."

Taehyung kahvaltısını bitirmeden eşyalarını alıp, Bogum'un evinden çıktı. Kalbi biraz acısa da şuanlık bu aşk acısını düşünecek durumda değildi. Telefonunu çıkartıp, Jimin'i aradı.

"Jimin-sii"

"Efendim TaeTae."

"Ya senin bir arkadaşın vardı ya kimdi o?"

"Bir çok arkadaşım var hangisi?"

"Bu numaranın kime ait olduğunu bulabilen biri vardı."

"Ha sen Jongin'den bahsediyorsun."

"Evet. Ona bi sor bakalım, o nunara kime ait."

"Tamam sorarım ona. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Hiç bilmiyorum. Hay sikeyim böyle işi! O piçi elime geçirirsem götüne rezidans so-"

"Tamam TaeTae tamam. Neyse ben bi sorayım Jongin'e."

"Sağol Jimin-sii."

Taehyung içten, içe söverek telefonu kapattı. Bir taksiye binerek eve doğru yol almaya başladı.

Eve gidene kadar kafasında liste oluşturmaya çalıştı. Herkesi düşünerek dün hatırladığı kadar, kimlerin neler yaptığını düşünüyordu. O fotoğrafı kimin neden çektiğini öğrenmek istiyordu. O fotoğraf yayınlanırsa çok büyük sıkıntılar çıkabilirdi.

Eve varır varmaz, bir kalem kağıt alarak herkesin ismini yazdı ve tüm herkesin neler yaptığını yazmaya başladı.

"Namjoon ve Seokjin dipdibeydiler. Bir birlerine atışıp, aşk yaşadılar. Bogum tüm gece benleydi, telefonu eline dahi almadı. Yeonjun hmmm Huening Kai, Beomgyu, Soobin ve Taehyun ile takıldı. Seojoon, bana ve Bogum'a iğrenerek baktı. Jungkook tüm gece Jimin ile takıldı, Hoseok ve Yoongi barda takıldı. Nayeon, Jeongyeon, Beomgyu, Sana'nın sarhoşluğu ile takıldı. Yugyeom ve Eunwoo konuştu, Mingyu ise dans pistinde takıldı. Başka kim kaldı ki?"

A Secret || VminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin