Jungkook, Jimin ve Taehyung'u beklerken, çoktan siparişini vermiş, telefonda Eunwoo ile konuşuyordu.
"Manyak mısın oğlum? Oyuna gelemem ben."
"Niye?"
"Sevgilim ve kankisiyle kafede bekliyorum."
"Taehyung ve Jimin mi?"
"Evet ama sevgilim Jimin ve kankası Taehyung."
"Gerizekalı Taehyung senin arkadaşın değil mi?"
"Ne bileyim, durduk yere laf sokuyor bana."
"Haklı. Çocuğu elde etmek için her türlü bokluğu yaptın ama hala Jimin diyorsun. Üzülüyorum cidden Jimin'e."
"Boğuyorsun beni."
"Daha bitmedi ki diyeceklerim."
"Sen susmak nedir bilmez misin be herif."
"Taehyung'da ne buluyorsun? Jimin kadar güler yüzlü, naif, kibar biri dururken, bu dümbük Tae ne alaka?"
"Eunwo... Sus."
"Ne zaman gelirsin oyuna?"
"Bilmiyorum ki?"
"Akşam 8 gibi gir bari."
"Emriniz baş üstüne paşam."
Jungkook laflardan sonra oflayarak telefonunu kapattı. Kafeye ilk gelen Taehyung ve köpeği oldu. Jungkook heyecanla kalkmış olsa da, Taehyung onun suratına bakmadan, karşı çaprazına oturdu.
"Merhaba."
"Merhaba. O köpeğine söyle, prensesime sırnaşmasın."
"Of Taehyung!"
Taehyung tek bir kelime dahi etmeden, telefonuyla oynamaya başladı. Garson gelip Jungkook'un siparişini bırakırken Taehyung'un siparişini aldı. Jungkook içeceğinden bir yudum alırken, Taehyung'a bakıyordu. Taehyung gayet keyif alıyordu çünkü arkadaş grubuyla konuşuyordu.
"Eee nasılsın?"
"İyiyim?"
"Sağol bende iyiyim. Gavat."
"Durduk yere laf sokacaksan, ben de sokayım dümbük."
"Önce sen başlattın!"
"İlkokul çocukları gibi kavga mı edelim?"
"Hala bana kızgın mısın?"
"Ben bitti diyorum bu gelmiş kızgın mısın diyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Secret || Vminkook
Short StoryPark Jimin, Kim Taehyung ve Jeon Jungkook çok sıkı arkadaşlardır. Hepsi birbirinin ne sevdiğini ve ne sevmediğini biliyor. Taehyung ise bir sır saklamak zorundaydı, olmaması gereken biri olup çıkmıştı. [TEXTİNG] [DÜZ YAZI]