Falling in love?

624 48 83
                                    

Yine sıkıcı bir gündü Armin için.Yine aynı saatte kalkmış,kahvaltısını atmış ve okula doğru yürümeye başlamıştı.Ve sonunda yine okula gelmişti.

Koridorda sınıfına doğru yürürken birinin onu omzundan ittiğini hissetti.Başını duvara sert bir şekilde çarptı ama neredeyse hiç tepki göstermedi.Çünkü Armin alışıktı bunlara her gün aynı şeylerle uğraşıyordu zaten.Zorbalar.

Armin bisexualdi.Bu nedenle okulda ona edilmedik hakaret yoktu.Her gün aynı kelimeleri duyuyordu zaten.

"Ucube,ibne,pislik,ölmen gerekiyor,iğrenç,acınası."

Alışmıştı bunlara artık,onun için pek bir sorun yoktu.

"Bakın yine kimler okula gelmiş." Dedi grubunun lideri gibi görünen çocuk.

Armin onları kafasına takmadı,ayağa kalktı ve yürümeye devam etti.Kafasına bir kağıt atıldığını hissetti.Ama bunuda takmadı.Ne anlamı vardı ki?Sonuçta eger dönüp onlara birşey deseydi ona daha çok zorbalık yapacaklardı öyle değil mi?

Tabi bütün bunlar yaşanırken etraftakiler sessiz kalmayı tercih ediyordu.Çünkü herkes onlardan korkuyordu.Biliyorlardı ki eğer Armini savunmaya çalışırlarsa onlara aynı muamele gosterilicekti.

Sınıfa geçti ve tek arkadaşı olan Mikasa'nın yanına oturdu.

"Yine mi şu Bertholdtlar?Ah Tanrım gerçekten bir gün kesinlikle elimde kalacaklar.Neden onlara tepki göstermiyorsun Armin senin böyle olduğunu görmek istemiyorum."(Mikasa aşk kadin😫)

Armin kafasını iki yana salladı ve gülümsedi.

"Sorun yok Mikasa benim için endişelenmen beni gerçekten çok mutlu etti ama endişelenmene gerek yok,gerçekten ben iyiyim."

Armin onun için endişelenen birinin olmasına çok seviniyordu,Mikasa gerçekten onun en iyi arkadaşıydı.Hayatı boyunca bırakamayacağı bir arkadaş.

Mikasa dayanamayıp sarıldı Armine.Tabi bütün gözlerin üzerinde olduğunu hissettikleri an sarılmayı bıraktılar.

Okul bitmişti Armin için gerçekten çok sıkıcı bir gündü ayrıca çok fazla ödev vermişlerdi.Armin bütün bunların hepsini nasıl yetiştireceğiz düşünürken otobüs durağına yetismiti bile.

Fakat son anda bir şey fark etti.Yolun ortasında bir kız ve ona doğru gelen bir araba

O an hiç düşünmeden kızı kurtarmaya atladı Armin.Koştu ve kızın üstüne atladı.İkiside yuvarlanarak duvara çarptılar.Neyseki kıza hiçbir şey olmamıştı ama Arminin üstüne çizikler vardı.Ayrıca carpanin verdiği etkiyle sırtı acayip bir şekilde ağrıyordu.

Herkes onlara bakıyordu.En sonunda biri ambulansı aramayı akıl edebildi.Sonra bir adam yanlarjna yaklaştı.Arminle yaşıt gibi görünüyorlardı.

Adam endişeli görünüyordu.Sonra kızı kucağına aldı ve konuşmaya başladı.

"Aman tanrım ben gerçekten çok teşekkür ederim kardeşimi kurtardınız.Borcumu nasıl ödeyebilirim?"

"Oh hayır hiçbir şeye gerek yok kim olsa aynısını yapardı sonuçta."

"Tamam o zaman hiçbir şeyi kabul etmiyorsanız hastane masraflarınızı ödememe izin verin,ve itiraz kabul etmiyorum."

Armin o anda fark etti yaralarını.Hastaneye ödeyecek parası olmadığından bunu asla red edemezdi.

"Pekala sanırım bunu kabul edebilirim"

Adam gülümsedi o sırada ambulans gelmişti bile.Yolda ikiside çok sessizdi.Bu sessizliği bozan Arminin sorusu oldu.

"Ah bu arada adınız neydi acaba?"

Adam sırıttı.

"Adım Eren Yeager."

"Bende Armin Arlert tanıştığımıza memnun oldum."


-----

Of umarım yazım hatam yoktur😨

Hep yandere ereni hayal etmişimdir o yüzden böyle bisey yazmak istedim,umarım begenirsiniz🤸‍♀️

Freak like me/EreminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin