abi medyaya bakin😈

303 30 64
                                    

Armin yaklaşık yarım saattir odada dönüp dolaşıyordu.Bu olanların hepsini anlamakta zorluk çekiyordu.

Aslında Armin'in aklında bir tek soru vardı.

Eren neden onu kaçırmıştı?

Eren onu sadece bir kaç gündür tanıyordu öyle değil mi?

'Peki ya öyle değilse?'

Yani sonuçta neden bir insan sadece bir kaç gündür tanıştığı birini kaçırır ki?

Aklına üç tane seçenek geliyordu.

Ya ona tecavüz edecekti,ya işkence edecekti yada fidye isteyecekti.

Armin tecavüz ihtimalini direkt elemişti çünkü ikiside erkekti öyle değil mi?

Tabi Armin,Eren'in cinsel yönetimini bilmiyordu o yüzden bundan çok emin değildi.

Ama bilirsiniz işte,iki erkek seks yapsa biraz garip olmaz mıydı..?

Armin'in bunları düşünürken bile midesi bulamıyordu.O yüzden şimdilik bu fikri kenara atmaya karar verdi.

İkinci seçenek olarak ona şiddet uygulayıp işkence çektirmekti.

Ama eğer ona acı çektirmek isteseydi neden onu kendi odasında tutardı ki?Büyük ihtimalle ona işkence edecek olsaydı onu bodruma falan götürürdü diye düşündü Armin.

Üçüncü seçenek ise fidye idi.Ama cidden kimden fidye isteyecekti ki?

Ailesi ile farklı yerlerde yaşıyorlardı,ayrıca onlarla sadece yılda bir konuşuyordu.Hatta bazen yıl içinde hiç konuşmadıkları bile oluyordu.Bu yüzden büyük ihtimalle ailesi bu durumdan haberdar olmazdı.Yada haberdar olsalar bile umursamazlardı.

O yüzden fidye isteyebileceği kimse yoktu.Arkadaşlarından istese bile onlarda en fazla kaç para olabilirdi ki?

Armin bunları düşündükçe kafası daha cok karışıyordu.

Ama hayır,şimdi bunları düşünmenin zamanı değildi.Şimdi tek yapması gereken bir çıkış yolu aramaktı.

Armin saatlerce bir çıkış yolu bulmaya çalıştı ama hepsi boşunaydı.Eren bütün çıkış yollarını kapatmıştı.Şuan da kalabileceği hiçbir yer yoktu.

Tabi bütün bunlardan sonra çok acıkmış ve susamıştı.

İçinden Eren'in onu aç ve susuz bırakmaması için dua ediyordu.

Çok geçmeden biri kapıyı çaldı ve içeri girdi.

Siktir yine mi?

Eren yine o yüzündeki kocam sırıtışla içeri girmişti.

"MERHABAAA!!"

Armin Eren'in bağırışı üstüne irkildi.Eren onu her an zarar verebilecekmiş gibi görünüyordu.Ama yinede ona cevap vermedi.

Eren Armin'in kendisine cevap vermemesi karşılığında dudaklarını büzdü.

"Ah hadi ama bana bir 'merhaba' bile demeyecekc misin  bebeğim?"

"Siktir git Eren ve bana bir daha bebeğim deme."

Eren Armin'in bu asi davranışlarına karşı sırıttı.

"Biliyor musun Armin'in,böyle haşin davrandığın zamanlar çok güzel oluyorsun."Eren bunları söylerken yanakları kızarmıştı.

Armin Eren'in bu söylemleri üzerine şaşırmamıştı.Eren yine onunla dalga geçiyordu.

Ama bunlar üzerine yine sessiz kalmayı tercih etti Armin.

Eren,Armin'in konuşmak istemediğini görünce bir şey demedi.Ikiside dakikalar boyunca sessiz bir şekilde beklediler.

En sonunda Armin saatlerdir sormaya çekindiği soruyu sordu.

"Neden bunu yapıyorsun Eren?"

Eren anlamadığını belirtir bir şekilde boynunu yana doğru büktü.

Bunun üzerine Armin derin bir nefes aldı.

"Yani neden 'bana' bunları yapıyorsun Eren?Biz birbirimizi sadece bir kaç gündür tanıyoruz ve ben anlamıyorum."

Armin bunları dedikten sonra saatlerdir tuttuğu göz yaşlarını serbest bıraktı.

Armin hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Bütün duygularının gözyaşlarında kaybolup gitmesine izin veriyordu.

Eren'e baktığında ise o yüzünde ki koca sırıtış yok olmuştu.

Boş bir şekilde sadece Armin'i izliyordu.Ama onu izlerken suratında kesinlikle her hangi bir duygu yoktu.

Armin,Eren'i ilk defa böyle görüyordu.

"Sadece bir kaç gün mü.."

"Evet,yani biz sadece bir kaç gündür tanışıyoruz öyle değil mi?"

Eren bunların üzerine acı bir şekilde gülümsedi ve ayağa kalktı.

"Beni hiç hatırlamayacaksın öyle değil mi Arlert?"Dedi ve arkadasında kafası soru işaretleriyle dolu olan Armin'i odada tek başına bıraktı.



Of 1 haftadır yazmıyodum
Herneyse biraz sacma oldu bu bolum 😯😯
Hikayeyi nasi devam ettiricegimi bilmiyprum ama denicem biseyler😔
Madyaya bakin😈😈
Mikasasha da yazmaya calisicam umarim yazabilirim😖
Diger bolumde hitchanniede olur belki😉😏
Neyse umarim begenmissinizdirr  <3🤕

Freak like me/EreminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin