bolum 😯

296 37 125
                                    

Armin gözlerini büyük bir odada açmıştı.Ama burası ona bir yerden tanıdık geliyordu.

Bekle biraz?

Burası Eren'in odası değil miydi?

Armin o anın şoku ile elini bile hareket ettiremedi.

Bir kaç saniye sonra kendine geldiğinde yattığı yataktan kalkmaya çalıştı ama başaramadı.

Önce biraz afalladı,sonra ise kafasını neden hareket edemediğini görmek için yana çevirdi.

Siktir.

Iki eli de kelepçeler yatağa bağlanmıştı.

Armin o an avazı çıktığı kadar bağırıp yardım çağırmak istiyordu.Ama o kadar çok şoka uğramıştı ki ağzından bir kelime bile çıkmıyordu.

Derin bir nefes alıp kendini sakinleştirmeye çalıştı.Ama bunları yaparken bile ağlıyordu.

Ağlaması geçtikten sonra düşünmeye başladı.

"Erenin odasında olduğuna göre...Onu Eren mi kaçırmıştı?"

"Bekle bekle hayır Armin böyle saçma şeyler düşünme o seni kaçırmış olamaz değil mi?

Yani onu Eren kaçırmış olamaz..Öyle değil mi?

Hem sonuçta onu Eren kaçırmış olsaydı neden bunu kendi evinde yapardı ki?

Armin bunları düşünürken kendini tutamayıp tekrar ağlamaya başladı.Şuan tek istediği ölmemek yada tecavüz edilmemekti.

Bütün bunların hepsi kafasını kemirirken kapının açılma sesini duydu Armin.

Sesi duyduktan sonra titremeye başladı ona ne olacağını bilmiyordu sonuçta.Onu kaçıran kişi onu öldürecek miydi?Yoksa tecavüz mü edecekti?Belki de fidye içindir?

"Ah Armin sonunda uyanmışsın hiç uyanmayacaksın sandım bir an."

Armin o sesi duyduktan sonra kafası karışmış bir şekilde başını yukarı kaldırdı.

''Eren..?"

"Günaydın sevgilim."

Arminin o kadar çok kafası karışmıştı ki ağzından tek bir kelime bile çıkmıyordu.Sadece ağzı açık bir şekilde Eren'e bakıyordu.En son bir şeyler mırıldanmayı başarmıştı.

"Sevgilim?"

"Evet sen benim biricik sevgilimsin Armin,ve bundan sonra asla benim yanımdan ayrılmayacaksın."Dedi Eren.Tabi bunları söylerken yüzünde kocaman bir gülümseme vardı,ayrıca yanaklarıma kızarmıştı.

"Eren sen neyden bahsediyorsun?Ben,gerçekten anlamıyorum."Armin'in gözleri dolmaya başlamıştı.Bütün bu olanları anlayamıyordu.(Armine acimiyo değilim ama napalim🙄)

Eren sırıtmaya başladı.

"Yani bundan sonra benim Armin'imsin.Sadece benim."

"LANET OLSUN EREN CIKAR BENI BURDAN NE BOKLAR YIYORSUN BILMIYORUM AMA UMRUMDA DEGIL.SADECE COZ SU SIKIK KELEPCELERI!"Armin hayatında asla birine sesini bu kadar çok yükseltmezdi.Ama o an düşünmeden hareket etmişti.(aptal Armin sevgiline sesini yükseltme😡)

"Waoh seni ilk defa bu kadar sinirli görüyorum bebeğim.Biliyor musun Aslında bu halin çok hoşuma gitti."Dedi ve kıkırdadı,Armin'in bu kadar hırçın olmasını seviyordu.

"Sen gerçekten de bir sikiksin Eren.Ama hata bende sanırım ha?Daha 2-3 gündür tanıdığım bir insana bu kadar güvenmemeliydim."(Hep çok hircin bir Armin görmek istemisimdir😯)

Eren'in Armin'in son cümlesinden sonra morali düşmüştü.O yüzündeki çapkın gülüşü ve yanağında ki kızarıklık yok olmuştu sanki aniden.

"2-3 gündür tanıdığım biri mi?Beni hiç hatırlamayacaksın öyle değil mi bebeğim?"

Armin'in kafası karışmıştı.Eren'i sadece 2-3 gündür tanımıyor muydu.(Ben bile senden daha zekiyim amk)

"Eren neyden bahsediyorsun?"

Erem hafif bir şekilde gülümsedi ve Armin'in yaninda doğru yaklaşmaya başladı.

Tabi Eren ona doğru yaklaşırken Armin çoktan öleceğini garantisini vermişti bile.Sonuçta Eren'e çok fazla sesini yükselmişti.Ama ani olan bir şeydi,ayrıca o an kim olsa öyle davranırdı öyle değil mi?(ben sevinirdim acikcasi😜)

Eren yatağın üstüne çıkmıştı.Şuan da Armin'i tam olarak altına almıştı.

Siktir..

Eren Armin'e tecavüz mü edecekti?

Eren biraz eğildi ve Armin'in saçlarını okşamaya başladı.

Armin o kadar çok korkuyordu ki,korkusu kelimelerle tarif bile edilemezdi.

Ama sonra Armin kelepçelerin çıkarılma sesini duymuştu.

Tabi fırsatı değerlendirmek için kadar kaçmayı denedi ama Eren onun iki kolunu da yakalayıp yatağa sıkıştırdı.

Sonra Armin'e doğru eğildi.Dudakları neredeyse değecek mesafedeydi.Eren Armin'in çok hızlı nefes alış verilerini duyabiliyordu.

Ardından Armin'in kulağına doğru eğildi.

"Üzgünüm bebeğim şimdi sana bunları açıklayamam.Ama zamanı geldiğinde söz veriyorum her şeyi anlatacam sana."

Sonra Armin'in üstünden kalktı ve kapıya doğru yöneldi.

Kapıyı açtı,ama tam kapatacakken durdu ve başını çevirdi.

"Yeni odanda keyfini çıkar Armin'im."





Off cok uzun zamandır bolum atmıyodum😯😯
Bu bolum cidden btw🙄🙄
Herneyde hircin Armin😯😉
Of umaeim begenmissinizdir😜😜
Artik daha fazla Yandere seyleri yazmaya calisicam😨😖

Freak like me/EreminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin