Armin şaşırmıştı,sonuçta bir insanın daha sadece 2-3 gündür tanıdığı birini evine çağırması doğru muydu?
Ama Erenin açısından bakarsak,Armin onun burda ki tek arkadaşıydı öyle değil mi?Onu kendine yakın görmesi gayet doğaldı.Ama Armin daha ikisinin birbirlerinin evlerine gidebilecek kadar samimi olmadıklarını düşünüyordu.
Dediği gibi onu sadece 2-3 tanıyordu,öyle değil mi?
"Oh,teklifin için çok teşekkür ederim Eren.Ama şimdilik kesin bir cevap vermiyim.Lütfen yanlış anlama sadece karar verebilmem için biraz zaman ver." (Bune amk evlilik teklifi sanki 🙄)
"Hayır hayır,yanlış anlamam kesinlikle.Okul çıkışında bana kararını söylersin o zaman." Deyip gülümsedi Eren.
Arminin bir şey demesine vakit kalmadan zil çaldı.
Armin Erenle beraber sınıfa doğru giderken üzlerlerindeki gözleri hissedebiliyordu.
Eren koridorda derslerine geçen hocayı gördüğünde Armine 2 dakika hocaya bir şey deyip geleceğini söyledi.
Eren hocanın yanına doğru gitti ve hocanın kıravatından çekerek onun hizasına gelmesini sağladı.Ardından kulağina bir şeyler fısıldadı.
"Konuştuğumuz gibi yap."
Bunu dedikten sonra Arminin yanına geri döndü.
Neyseki Armin bunları görmemişti.Tam Erenin ne yaptığına bakmak için oraya döndüğünde biri ona çarpmış ve onun dikkatini dağılmasına sebep olmuştu.Ayrıca yere düşen kitaplarını toplaması beklediğinden biraz daha uzun sürünce Eren hiç bakamamıştı.
Herkes sınıfa geçmişti.Ama bu sefer sınıf önceki derslere göre daha normal davranıyordu.Bu Arminin rahatlamasına sebep olmuştu.
Hocanın öksürüşüyle herkes sustu.
"Evet çocuklar,bugün proje gününüz.Her birinizden bir ev tasarlayıp sınıfta sunmanızı istiyorum.İsterseniz eci kağıt üzerinde tasarlayıpta getirebilirsiniz."
Arminin kafası karışmıştı normalde bir proje ödevleri olduğu zaman bir hafta önceden haber verirlerdi.Ama neden şimdi son günden haber vermişlerdi?
"Tam olarak 2 gününüz var,projelerini getirmeyenlerin sözlülerinden 20 puan düşülücektir."
Hoca burda konuşmasını bitirmişti.Fakat bir şey eklemeyi unutmuştu.Eren ile göz göze geldiklerinde ne demesi gerektiğini sonunda hatırlayabilmişti.
"Ve son olarak bu projeyi ikili gruplar halinde yapacaksınız."
Bunu duyan Armin sevinmişti.Sadece 2 günde tek başına bir ev projesi tasarlayamazdı.
"Hey Armin proje ödevini birlikte yapmaya ne dersin?"
Normalde olsa Armin ilk önce Mikasaya sorardı.Ama bu sefer Mikasa,Sasha ile yapacağından ona sormaya gerek olmadığını düşünerek direk cevap verdi.
"Tabi ki çok isterim." Deyip gülümsedi.
Zilin çaldığı an Eren Armine bir işi olduğunu ve bu teneffüs onunla takılamayacağını söyledi.
Arminde bunu üzerine tek başına bahçeye çıkmanın iyi bir karar olacağını düşündü.
Sonuçta artık zorbalar yoktu değil mi?
Bütün okul Erenin bir oyuncağı gibiydi.
Herkes onun istediğini yapıyordu.Ayrıca bütün hersey zamanına ve planına uygun devam ediyordu.
Aslında daha doğrusu bir kişi hariç herkes onun istediğini yapıyordu.
Arminin o okula geldiğinden beri zorbası olan,Berholdt.
Armin koridorda yürürken onu bir köşeye sıkıştırdı ve tam karnına bir yumruk attı.
Armin yere düştüğü anda ona bir kaç tekme daha attı.
"Oh şuna bakın zavallı çocuk.Neden gelip prensinin seni kurtarmasını beklemiyoruz?Adı neydi?Oh Erendi sanırım."
Armin bunlar karşısında sadece susmayı tercih etti.
"Aww noldu yoksa prensin gelip seni kurtarmayacak mı?Oda seni herkes gibi yanlız bıraktı öyle değil mi?" Dedi.
Sonrada sırıtıp Arminin yanından ayrıldı.
Armin kendisinin eşcinsel olması ile yapılan şakalar alışıktı o yüzden pek aldırış etmemeye çalıştı.Ama Bertholdtun vurduğu yerlerin çok acıdığını hissedince hemşireye gitmeye karar verdi.
Bertholdt şu Erenin saçma kurallarını umursamıyordu.Sonuçta en fazla ne yapabilirdi ki?Bertholdt Erenden korkuyormuyordu.
Ama bütün bunlar yaşanırken Eren'in bir köşeden her şeyi izlediğini bilmiyordu,tabi diğer teneffüs başına gelecekleride..
Cus ilk defa 500 kelime oldu🤸♀️
Animede Armin Bertholdtu yedigi icin Bertholdtu Arminin zorbasi yaptim😨
Ayrica Mikasa projesini Sashayla beraber yapiyo 😜
Normaldw direk eve gittiklerini yazicaktim ama direk Erenin evine gitselerdi garip olurdu biraz-😖😖
Ayrica Erenin bertholdta aci cektirmesini yazmak istiyorum😯😯
Neyse igrenc bir bolumdu🤕🤕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak like me/Eremin
Acción"Bende baska kimseye boyle gulme Armin.Benden baska kimseyle konusma." "E-eren sen ne diyorsun?O sadece k-kutuphanenin nerde oldugunu sormustu,biliyorsun yeni geldi." "Soylesene Armin,benden nefret mi ediyorsun?" "N-ne?Bunu nerden cikardin ben seni...