Trvalo to šest minut a dvacet tři vteřin po osmé hodině, aby se dívky na pobertovské párty objevily.
Když scházely schody z dívčích ložnic, nejeden chlapec zatajil dech. Velení přebrala vysoká Marlene, její dlouhé nohy byly zpoza krátké sukně šatů nápadně vidět. Vybrala si červenorůžové šaty na jedno ramínko, které se upínaly na její tělo a jen občas byly překryty dlouhými blonďatými kadeřemi. V jejím závěsu se řítila ne tak ladná Dorcas, které Marlene vybrala podobné šaty, jako měla ona sama. Byly akorát delší s drobným rozparkem a barvu měly světle fialovou. Vynikaly ji v těch šatech její zakulacené křivky. Jako poslední scházela Lily a ta byla poněkud nesvá. Z Marleniného šatníku obdržela světle zelené šaty s volnou středně dlouhou sukní a srdíčkovým výstřihem. Z výstřihu ji svůdně vykukovaly klíční kosti. V rukou nervózně třímala krásnou zlatou kabelku, která ji tak akorát padla do rukou a hleděla na své dlouhé rovné vlasy.
Párty už byla v plném proudu. Po stěnách tančily červené a modré světelné kruhy. Hudba se pomalu nedala slyšet, jak byla hlasitá. U provizorního baru rozléval nápoje nějaký hnědovlasý sedmák a hned vedle něj byl pult se sladkostmi. Ty sladkosti měli všichni zdarma, ale nebylo to tak, že by je platili sami Pobertové. Nad krbem visela drobná papírová krabička, na které bylo napsáno 'Přispějte na párty' a pod tím byl drobný otvor pro mince. Překvapivě dost lidí tam házelo své drobné, už jen kvůli tomu, že důvěřovali Pobertům a všechny jejich párty byly nezapomenutelné, zatím jich však nebylo moc.
Všude na parketu se kroutili do rytmu studenti nebelvíru.
ČTEŠ
Poberti
FanfictionJedna klasická pobertovka na krácení a zpestření chvílí. ,,U merlinových týden starých použitých spoďárů! To je nápad! Na další žert ji můžeme vzít koule!" měl v sobě dost podstatné nadšení. Remus zhnuseně přestal jíst : ,,U čeho?!".