Dün yanlışlıkla hikaye yayınladığım için size özür mahiyetinde, Temmuz'da gelecek olan hikayelerden biri olan bu bölümü yayımlıyorum değerli arkadaşlarım.
Kurgular %80 yine bana ait (Ana konu mitolojiye bağlı kalarak) olacak ama mitoloji ile ilgili bilgiler yer alacak. Yorum yapmayı ve öneri bir mitolojik hikayeniz varsa belirtmeyi unutmayın.
E/C= EYE COLOR
XOXO
Heimdall telaşlı ve korkmuş bir şekilde toplantılar yapan buz devlerini gördü. Fakat bu sefer toplantı sebepleri savaş değildi. Bunu tam olarak anlayamıyordu. Konu Loki ile ilgiliydi ve onun kızıyla ilgili. Fakat bu mümkün değildi. Loki'nin bir çocuğu olsa bu çocuk Sigyn'den olurdu. Çünkü onunla evliydi. Fakat bu kız Sigyn'le evlenmeden önce dünyaya gelmiş olabilirdi. Çünkü yüzünü tam göremiyor olsa da fiziği bir çocuk fiziğinden çok daha olgundu. Onları daha çok izledi. Öyle ki diğer diyarlardaki olayları göremedi bile. Konuyu enine boyuna öğrendikten sonra Odin'le görüştü.
"Heimdall, seni çok telaşlı görüyorum. Sorun nedir?"
"Sorun Loki."
Taht odasında yalnız değillerdi. Sif, Thor, Frey ve Loki de vardı. Heimdall'ın cevabına Loki hariç kimse şaşırmadı.
"Heimdall, ben günlerdir saraydan çıkmadım. Sigyn ve çocuklarımızla ilgileniyorum. Ne yapmış olabilirim?" dedi alayla ve yaramaz bir ifadeyle gülerek.
"Buz devlerini izliyorum birkaç gündür ve Loki'nin, Jotunheim savaşçılarından Angrboda'dan olan çocuğunu öğrendim."
Odin bağırdı, "Bu nasıl olur?"
Loki, "Benim konuyla ilgili hiçbir bilgim yok." dedi ve gülümsedi.
"Evet. İlgin olmadığı, kızını doğduğundan beri ziyaret etmemenden anlaşılıyor. Fakat asıl sorun bu değil."
"Öyle mi? Nedir?"
"Bu kızın lanetli olduğuna inanıyorlar. Asgard'ın nihai sonunu getirecek olanların başında gelecek. Hatta tğm diyarların."
Odin bir süredir gördüğü kabusları hatırladı ve Heimdall'ın söylediklerinin doğruluk payı olduğunu fark etti.
"Hemen hazırlanın! Thor, Loki. Jotunheim'a gidiyorsunuz."
***
Asgard'ın iki prensi, diğer arkadaşlarıyla birlikte yola çıktılar. Gökkuşağı köprüsünden geçerken Thor, Loki'ye Sigyn'i aldatıp aldatmadığıyla ilgili onu sıkıştırıyordu.
Sonunda Jotunheim'a vardılar. Kasvetli diyar, oldukça sessiz görünüyordu her zamanki gibi. İzlendiklerinin farkındalardı yine de ve Thor, Laufey'in primitif sarayına geldiğinde orada olma sebeplerini açıkladı.
"Loki ve Angrboda'nın kızı hakkında konuşmak için geldik. Onu Asgard'a götürüp hem kızın hem de 9 diyarın güvenliğini sağlamak istiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More Is Not Enough | Tom Hiddleston | Loki
Fanficİçeri Gel! Umduğundan fazlasını bulacaksın. Not: Bölümlerin çoğu yetişkin düzeyde olacaktır.