•
Kapıyı sertçe örterek arabadan indiği gibi öfkeli adımlarla adeta koşarak evin kapısına ilerledi Poyraz. Bütün yol boyu sadece o ismi düşünmüştü. Çünkü Batuhan'ın dudaklarından dökülmesini isteyeceği en son isim bile değildi onun ismi.
"Aleynaaa" dedi sıktığı dişlerinin arasından.
"Değil değil! Bir yıl sonra senden duymak istediğim isim bu değil."
Ceplerini yokladığında anahtarı bulamayınca sinirleri iyice bozulmuştu. Bir küfür savurup kapının yanında olan zile bastı uzunca.
"Ulan Dara inşallah evdesindir. İlk kez evde pineklemen bir b*ka yarayacak hadi!"
Zili birkaç kez daha çaldı. Zaten sinirliydi bir de burda beklemeye dayanamıyordu. Kapıyı yumruklarcasına çalmaya başladı. Kum torbası yumruklar gibiydi.
"Tamam Poyraz! Sakin ol Poyraz!" diyerek elleriyle yüzünü ovuşturarak bir iki adım geriledi. Bu kadar deliye döneceği ne olmuştu sanki! Duygularını kontrol edip sakinleşmeliydi. "Alt tarafı bir isim." dedi içinden "Hiçbir anlamı yok. Bir kimlik değil, bir değer değil sadece bir isim... Alelade bir isim."
"Bro? Kapıyı s*ktin adamım!"
Dara kapıyı açmış şaşkınlıkla karışık bir telaşla suratına bakıyordu Poyraz'ın. O da ellerini yüzünden çekip derin bir nefes verdi. Neyseki kapı açılmıştı. Dara'nın elindeki sodayı kaptığı gibi devirdi.
"O kalan son sodamdı."
Bitirdikten sonra boş şişeyi tekrar Dara'nın eline bırakarak söylene söylene içeri girdi.
"Boş yapma Dara daha dün aldım."
Alayla gülerek kapıyı kapattıktan sonra arkadaşının peşinden yürüdü Dara.
"Sen o aldıklarına soda mı diyorsun!"
Poyraz seri adımlarla salona geçip berjere oturdu. Başını öne eğdi ve avuçlarını şakaklarına bastırdı. Dara da elindeki boş soda şişesini masaya bırakıp Poyraz'ın yanındaki koltuğa oturdu ve onun yüzüne baktı.
"Görüşme iyi geçmemiş galiba, sorun ne?"
Bunu duyunca ellerini başından çekip vücudunu dikleştirdi Poyraz.
"Beklediğimden çok daha güzel geçti."
Dara devam etmesini beklerken Poyraz tek kelime daha etmemişti.
"Hmm" diye homurdandı Dara. "O zaman trafikte biri senin yolunda sana korna çaldı. Sen de sinirlendin tabii indin arabadan küfür kıyamet derken tam birbirinize dalacakken çevredekiler ayırdılar. Sonra da karakolluk olmadan atladın arabaya geldin ama sinirini atamadığın için de bizim güzeller güzeli kapımızın canına okudun."
Poyraz kaşlarını çatmış boş bakışlar yolluyordu Dara'ya.
"Ne saçmalıyorsun ya?"
"Az önce alacaklı gibi kapıyı çalıyordun şimdi de gelmişsin beş karış surat otuyorsun burada. Sorun ne diyorum, görüşme iyi geçti diyorsun. İyi geçtiği için mi yüreğimi ağzıma getirdin kapıyı tekmeleyerek! Olay ne olay?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman | poybat
Teen FictionAradan 1 sene geçmiş... Poyraz istediğini almış, şampiyon olmuş. Batuhan kariyerinde iyi bir basamak atlamış, yeni sezonda reyting rekorları kıran bir dramada başrol oynuyor. Yolları yeniden kesiştiğinde Poyraz'ın arkasına sığınabileceği bir 'rekabe...