3. Cambaz

912 46 101
                                    

Aşağıdan gelen gürültüyle uykusundan sıçradı Poyraz. Zor bela açtığı gözleri yeni uyandığından dolayı şişkindi. Yerinden doğrulup yataktan kalktı ve gece dolabın kapağına astığı geniş tişörtünü giyinirken Dara'ya seslendi.

"DARA! İYİ MİSİN?"

Hızlı adımlarıyla odadan çıkıp merdivenleri ikişer ikişer atlayarak aşağı indi. Mutfağa girdiğinde yerde onlarca parçaya ayrılmış tabakları ve onları toplamaya çalışan Dara'yı gördü.

"Sen ne zaman uyandın?"

"Sese uyandım işte."

Yerde o kadar fazla kırık tabak parçası vardı ki Poyraz evde tabak kalmadığını düşündü.

"Bu nasıl bir sakarlık oğlum! Fedon bile toplasan hayatında bu kadar tabak kırmamıştır."

Dara parçaları toplamaya devam ederken söylendi.

"Sana kahvaltı hazırlamak isteyende kabahat!"

Onu duymazdan gelerek masadan bir sandalye çekip yerleşti Poyraz. Çatalını alıp ortadaki peynirlere batırdı ve afiyetle yedi.

"Uğraşma bırak onları. Temizlik şirketini ararız."

"İyi olur." dedi Dara topladığı büyük parçaları çöpe atarken. "Zaten evi de b*k götürüyor." Poyraz'ın karşısındaki sandalyeyi çekerek oturdu ve o da kahvaltıya başladı.

"Dün gece geç gelmişsin. Uyumuştum."

"Yoo geç gelmedim. Sen erken uyumuşsun."

Çatalı ağzına götürürken Poyraz'ın elindeki kızarıklığı farketti.

"Eline ne oldu lan?"

Eline bakıp sahte bir şekilde öksürdü Poyraz.

"Önemli bir şey yok. Kahve döktüm."

Arkadaşının yüzüne baktı Dara. Dün akşamdan beri Batuhan'la olduğunu düşünülürse çok daha iyi olmalıydı aslında. Tadı pek yerinde değil gibiydi.

"Bugün imza atmaya gideceksiniz değil mi? Dünki gibi Batu'yu sen mi götüreceksin? Bana bak! O güzel diye anlattığın kokusu yani parfümü sinmiş mi arabana?" Alayla sessiz sessiz güldü Dara ama Poyraz terso modunu açmış dik dik bakıyordu.

"Batu değil." dedi Poyraz. "Batuhan diyeceksin."

Dara gülmemek için kendini zor tutarak sordu;

"Yok artık Yiğit. Hadi Aleyna'yı anladım da benden de kıskanmazsın yani!"

Poyraz kaşlarını çatarak yüzüne alaycı bir gülüş yerleştirdi.

"Kimseyi kimseden kıskandığım yok. O öyle tercih ediyor. Batu değil Batuhan diyecekmişim."

"Ne yaptın lan yine çocuğa?"

Çatalı sertçe vurarak masaya bıraktı Poyraz. Bu kez kesinlikle haklı olduğuna inanıyordu. Sarılması nasıl bir kötülük olabilirdi anlayamıyordu. Bu kadar büyük tepki vermesi kesinlikle haksızlıktı.

"Sen benim arkadaşımsın Dara. Unuttun mu? Beni savunman gerek beni! Arkadaşın benim, o değil."

Dara dudağını bükerek yukarılara baktı.

"Poyraz who?"

Poyraz masadan eline aldığı bir zeytini Dara'ya fırlattı.

"Tamam şampiyon tamam. Anlat da dinleyeyim. İşimin adı ne zaten... değil mi?"

Darmaduman | poybatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin