Tanıtım ve Tanışma

60 4 2
                                    

     Tekrar merhaba. Beni bir çoğunuz beni Popüler Möö isimli kitaplardan tanıyorsunuz. Yeni gelenleri de kucaklıyorum buradan. İlk olarak şunu söylemek isterim ki; ciddi anlamda yazacağım ilk kitap olacak. Popüler Möö ilk kitabımdı ve tüm acemiliklerimle berbat bir şey ortaya çıkardım. Zaten kitabı yarısında silecektim sonra altı üstü on okur için devam ettirdim. Kim bilir kaç kere silip tekrar yazdım bazı bölümleri. Yazım ve noktalama kurallarına olabildiğince dikkat ettim ve klişe olmayan konular yazmaya çalıştım. Gerçekten özen göstererk yazdığım bir kitap. Yani bu kitap benim kıymetlim(Yüzüklerin efendisi'ndeki kıymetlimiss diyen yaratığa selamlar) . Bu neşeli halimi bir kenara atıp bu kitabı yazmaya başladım. Üzgünken yazdım, mutluyken yazdım. Sonra sildim ve tekrar yazdım. En sonunda okunmaya değer bir şeyin ortaya çıktığını düşünüyorum. 

       Konusuna gelirsek eğer; hikayenin aşk ve acıyı bir arada anlatan bir konusu var. Yeri geldiğinde sizi gerçekten ağlatabilmeyi hedefliyorum. İnsanları güldürmek çok kolay, bunu Değişik'te öğrendim. Ama ağlatmak çok zor. Toplasan anca iki üç kitapta ağlayan odun ben, şimdi gelip sizi ağlatmaktan bahsediyoum. Komik değil mi? Sonu ölümle biten filmlerde ağlamadım ama bazı bölümleri yazarken ağladım bu kitapta  mesela (Şizofren değilim tabi ki de kjsfs)

       

   

SevilmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin