Lefekszem az ágyra, majd várom, hogy odajöjjön hozzám.
-Nyújtsd ki a kezeid.-utasít tovább.
Rárak a kezeimre egy bőrszíjjat, amihez lánc van erősítve.
-Mire készülsz?-kérdezem remegő hangon.
-Maradj csöndbe. Élvezni fogod...
A láncok megerősítése után leül a lábam közé és mélyen a szemembe néz.
-Látod ezt?-mutat a kezében lévő kötélre.
Bólogatok.
-Ezt meglazítom, ha jól viseled a dolgokat.-mondja.
Mondandója után leveszi a gatyáját és a pólóját...
Kicsit kínosan érzem magam de kiváncsi vagyok mi sül ki ebből...Elővesz egy ollót, majd levágja a ruháimat...
-Hé!-förmedek rá.
-Shhh.-csitítgat.
Mostmár ruha sincs rajtam...szuper...
Teljesen véletlenül nézek az alsógatyájára...és meglátom a "tartalmát".
Nemtudom mit csináljak...sírjak vagy mosolyogjak...-Ennyire félsz Ethan?-néz rám kicsit aggódóan.
-Talán?-kérdezek vissza.
-Élvezni fogod. Bízz bennem.-mosolyog.
Lehet, hogy megijeszt de attól még...be kell valjam, jól néz ki...nagyon...
Mégis hagynom kéne, hogy tegyen amit szeretne?Heisenberg sz.sz.
Látom rajta, hogy retteg. Vajon tudja, mióta van a cellámban?
-Csak fogadj szót. Oké?-nézek gyönyörű barna szemeibe.
Félve bólint.
Ott ülök Ethan lába között...e gondolat után a farkam megrándul és mostmár muszáj megtennem...
MÉG NEM SZABAD! Uralkodnom kell magamon...
Kiveszek egy csomag óvszert és egy tubus síkosítót a fiókból.
Leteszem az ágy szélére, majd újra Ethan-re nézek.Ujjaimmal elkezdek játszani a mellkasán. Látszólag fél de nem tiltakozik.
-Csikis vagy?-kérdezem tőle aranyosan.
-Kicsit.-válaszol félénken, majd mosolyra húzza száját.
Ez még vonzóbbá teszi.
Tovább folytatom a játékomat. Fel se tűnt, hogy Ő is beindult. Merevedő férfiassága hozzásimul a hasamhoz.
Oké...kész....ennyi volt. Most már meg kell tennem.-Na látod. Mondtam, hogy élvezni fogod. Kész vagy?-kérdezem tőle.
Ismét nem válaszol, csak bólogat.
Tetszik, hogy nem ellenkezik.
Gyorsan felhúzok egy óvszert, majd nyomok a kezemre a tubusból és bekenem vele a már Ethan testéért könyörgő farkam.
Rendben, készen állunk. Szó szerint:).
Megfogom a vádliát és a nyakamba teszem. Így tökéletesen rá tudom ültetni a combomra. Megint bekenem 2-3 ujjam, és azokat kezdem ki-be mozgatni Ethan szoros szűkületében. Erre felszisszen, de bele is nyög. A nemiszervem már nagyon szeretné benneérezni magát rózsái közt, de elöbb kicsit még szeretném kínozni. Egy kicsit elmélyültem a nyögései közt, de rájövök, hogy már egy ideje csinálom. Megfogom erős csípőjét, majd hozzáteszem lyukát, a nemiszervemhez, majd a farkam körbe körbe mozgatom a lyuka szélén. Nagynehezen beteszem méretem Ethanbe, amire mindketten nagyot nyögünk. Szépen lassan elkezdek benne mozogni, majd Ethan bólogat, hogy csinálhatom gyorsabban.-Gyorsabbanhh... -mondja nyögései közben.
-Gyorsabban kicsoda?
-Gyorsabbanh apucihh..Kérésére elkezdek gyorsabban mozogni benne, és hangos nyögések közepette elment. Csakhogy én még nem végeztem.
-Sajnálom, de nekem ez még nem elég.
Mondom, és nagyon gyorsan kezdek el mozogni benne. Ahogy a golyóim csattognak a nagy seggén, már fájva fogná meg, de ki vannak kötözve az édes kezei. A gyönyörű látványnak, és az érzésnek köszönhetően, én is elélveztem. Elengedem csípőjét, és szépen lassan lecsúszik ölemből.
Lehuppanok mellé az ágyra, majd elkezdem kiszedni a kezét a bőrszíjból.
Remegve húzza magát magzat pózba, aztán lassan hozzám bújik.
Hirtelen azt hallom, hogy szipog.-Ethan? Minden rendben?-nézek rá aggódva.
-I-igen.-suttogja.
-Biztos?-simogatom meg buksiját.
-Aham.-mosolyog rám.
Ethan sz.sz.
-Igazad volt.-mélyedek bele gyönyörű zöld szemeibe.
-Én megmondtam.-mosolyodik el.
-De mi lesz igy Mia-val?-kérdezem kicsit félve a választól.
Nem mond semmit, csak oldalra fordul.
ESTÁS LEYENDO
I Like You
FanficEthan Winters × Karl Heisenberg ~~Ethanberg~~ Egy gyors kis tájékoztató: -sz.sz.=szem szög -boyxboy -káromkodás -18+