Ethan sz. sz.
Be kéne neki vallanom, hogy azthiszem én is jobban megkedveltem. Megijesztett erre ráébredni, mivel hát ugye Mia és a lányom is, és hát értitek na.
-Karl...-néztem bele gyönyörű zöld szemeibe.
-Igen? Baj van?-kérdezi aggódva.
-Nem dehogy, csak össze vagyok zavarodva...-sütöttem le tekintetem.
-Ez teljesen érthető, hisz nem tudod hol vagy és azt sem, hogy miért vagy ott ahol na és hát a feleséged-leült mellém és elkezdte simogatni az arcom.
-Nem éppen ezek miatt. Hanem mert úgy érzem én is szeretlek...
Karl majdnem sírva fakadt a boldogságtól. Belenézett a szemembe és lágyan kezdett csókolni. Imádom mikor megérint. Egyszerűen rohadtul vonzódom hozzá. Fura volt ezt kimondani magamba dehát ez van.
Nem állt meg egy csóknál, folytatta szép lassan. Lefektetett az ágyra és fölém emelkedett. Most nem volt durva, nagyon lágy és nyugodt volt. Szenvedéllyel kezdett neki a második menetnek.
Szép lassan levette a pólóm, közbe végig csókolt. Lekapta a sajátját is gyorsan és a földre dobta. Gondoltam egyet és egy mozdulattal most én voltam felül. Ránéztem és folytattam a csókokat. Belemosolygott az egyikbe ami rohadt jól esett. Éreztem a hasamnál, hogy nemiszerve lassan eléri a kívánt helyzetet. Mivel én irányítottam, gondoltam játszok vele kicsit. Nadrágján keresztül elkezdtem simogatni és nyomkodni persze finoman, mire néha fel-fel nyögött. Levettem róla férfiasságát takaró ruhadarabot, majd szemébe néztem és szép lassan végignyaltam merevedését. Erre ő csodás és halk nyögésekkel üzent hogy tetszik neki a helyzet. Bevettem a számba, majd egészen a torkomig toltam magamba. Látszólag nagyon is tetszett neki a helyzet, mivel csak nyögdécselt és a párnákat szorongatta. Egyre gyorsabban és gyorsabban szoptam.
-Ethhhan... min-mindjárt elélvezekhhh.- nyögte.
Ez volt a célom, tehát nem álltam meg. Gyorsabban és mélyebben csináltam. Addig míg egyszer csak éreztem, sikerült, bele élvezett a számba. Elváltam péniszétől és fölé hajoltam. Ránéztem és láttam, tetszett neki. Nedveit a számba tartottam. Kinyitottam a szám és hagytam ráfolyni a mellkasára és a hasára. Majd miután elfogyott, végignyaltam egész testét.
-Ezt nem Tequila-val szokták?- mosolyodott el kielégülten.
-Ez az én fajta cucc- mondtam.
-Ez jobban tetszik.- nézett rám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Like You
FanficEthan Winters × Karl Heisenberg ~~Ethanberg~~ Egy gyors kis tájékoztató: -sz.sz.=szem szög -boyxboy -káromkodás -18+