Eurowizja była ulubionym konkursem Tatum od dzieciństwa. Młoda rudowłosa była tak oczarowana ekstrawaganckimi kostiumami, pięknymi kulturami i niezwykle wpadającymi w ucho piosenkami, że kiedyś nawet marzyła o zostaniu następną reprezentantką Włoch, zanim uświadomiła sobie, iż ma beznadziejny głos.
Jednak ten rok był inny. Było to związane głównie z tym, że nie krzyczała tekstu wygranej piosenki jak zwykle, a w zamian tępo wpatrywała się w ekran. Jej krystaliczne niebieskie oczy nie odrywały się od włoskiej basistki — skupiała uwagę na kimś innym, dopiero kiedy w kadrze pojawiał się inny członek zespołu lub któryś z uczestników na widowni.
To było prawie tak, jakby była w szoku. W zasadzie to była. Zaskoczył ją widok dziewczyny, w której niegdyś była zakochana, na ekranie. Nie widziała ją, odkąd była nastolatką z normalnym życiem we Włoszech.
Jej włosy w kolorze ciemnego blondu były lekko pofalowane w odróżnieniu od jej dawnych niechlujnych loków. Miała teraz również grzywkę, która piękne okalała jej szczupłą twarz, idealnie do niej pasowała — Tatum często jej o tym wspominała.
Chociaż była tylko na ekranie telewizora w domu jej rodziców, Tatum widziała, że wyglądała na wyższą, a szczególnie w porównaniu z pozostałą trójką członków. Lecz wiedziała, iż mogło być to spowodowane czarnymi obcasami, w których pewnie chodziła po dużej scenie w Rotterdamie.
Jej ciemny i błyszczący czerwony strój podkreślał jej szczupłe ciało i świetnie pasował do ubrań reszty zespołu. Ich dopasowane do siebie makijaże uwidaczniały jej niebieskie oczy.
W normalnych okolicznościach Tatum dumnie śpiewałaby razem z nimi, wpatrując się w dziewczynę z uwielbieniem. Jej rodzice, którzy teraz milczeli, klaskaliby w rytmie, a także uroniliby kilka łez wraz ze swoją zapłakaną córką. Najprawdopodobniej nie byliby w swoim domu w Londynie, a raczej na tamtej arenie lub w pokoju hotelowym, będąc gotowi na świętowanie z zespołem, kiedy ten tylko wróci.
Niestety, to nie były normalne okoliczności. W zamian Tatum była w szoku, opierała się o jasnozieloną kanapę z lekko uchylonymi ustami. Jej rodzice siedzieli w niekomfortowej ciszy, nie do końca wiedząc, jak pocieszyć ich córkę, wyglądającą, jakby właśnie ujrzała ducha.
Według Tatum w zasadzie właśnie to się wydarzyło. Pomimo że radośnie grająca na basie dziewczyna, lekko roztrzęsiona z podekscytowania wygraną, nie była duchem. W zamian była jej byłą dziewczyną, o której udziale w Eurowizji nie miała pojęcia. Nie wspominając nawet o tym, że właśnie wygrali konkurs.
CZYTASZ
BRUTAL ━ VICTORIA DE ANGELIS
Fiksi Penggemarw którym jej dawny związek wychodzi na światło dzienne, kiedy jej była wygrywa Eurowizję, przywracając dobre i złe uczucia. © -charlesleclerc | 2021