Bilgilendirme:
Vi: ogganın yapay zeka savaş robotu (20 cm boyunda)
Ogga: importane gezegeninin yöneticisi.
Skycar: gökmotoda değişiklikler yapıldı ve adı yenilendi.Vi, vikinin vücuduna güçlü bir elektirik akımı gönderdi. Vikinin yapabileceği hiçbir şey yoktu birkaç dakika geçtikten sonra bayıldı, kanaması vardı. Yenilmez kılıçları kullananlar dünyanın yöneticisi düştüğü için kılıçları yere bıraktılar. İnce tiz bir biiiip sesi kulaklarda yankılanıyordu. Vikinin bilinci kapalıydı. Lucy ve mimi ona koştu.
M:VİKİİ!?
L: HAYIIR!! Viki lütfen ölme, Space (speys) sayesinde dünya kurtulabilir lütfen Viki, hadi uyan lütfen. Oğlumuzu ve... seni... kaybedemem..
Şeytan hiddetle ayağa kalktı ve karanlık görünümüne geçti lordlarını böyle gören şeytanlar ve iblisler de vahşi hallerine büründüler. Lucifer etrafına korku saçıyordu ve yapay zeka robotu yakalayıp parçalara ayırdı daha sonra Ogga'ya koştu.
L:SENİ GEBERTİCEM P*Ç KURUSU ELİMDEN KARIMI VE ÇOCUĞUMU ALMANIN BEDELİNİ ÖDİYECEKSİN.
*Uyarı*
1 ay önceEğitimler başlayalı 2 ay olmuştu. Natheniel ve Trix üst düzey savaşçılar olmak üzereydi diğerleri ise acemilerdi. Yenilmezleri öldüren kılıç kullanmayı öğrenen kişiler sadece takım başkanlarıydı. Nathaniel ve Trix üst rütbe eğitim alıp acemileri geliştiriyorlardı. Eğitimci olarak okula hergün Chris ve Mimi geliyordu Lucifer haftada bir kez geliyordu. Okula gitme günüydü. Mimi trix ile başladı. Bu gün gökyüzünde nasıl dövüşülür o öğretilecekti.
M: hadi bakalım trix bebeğim göster gücünü.
T: hey o sexy vücudunla beni yenik düşürebileceğini mi sanıyorsun?! Hadi başlayalım.
İkisi de havalandı. Acemiler sadece izliyordu. Alt sınıflardan olan tanınmayanlar da izlemeye gelmişti. Mimi elindeki yenilmez kılıç ile önce selam verdi. Arkadan gelen Chris'in düdüğü üfleyişi maçın başlayacağı anlamına geliyordu. Maç başladı. Trix hücumdaydı. Mimi ise savunmada kaldı. Trix kılıcını miminin omzuna yapıştıracaktı ki Mimi kılıcın önüne kendi kılıcını koydu kılıçlar birbirine değiyordu.
M:heyy bu yakındı. Ölebilirdim. Dikkatli olmalısın canım ama neyse ki karşında ben varım ha-ha.
Trix miminin gerçek gücünü göstermediğini düşünerek onu sinirle
T: kendini bi' b*k sanma istersen ben senden daha iyiyim.
Mimi bu laflara sinirlendi ve iki hareketle Trix in kılıcını attı. Ardından trix in kanatlarını yaraladı ve aşağı düşmesini sağladı. Arkasından Mimi de aşağı indi ve Trix e fırsat vermeden boğazına kılıcı dayadı.
C: hey hey bebeğim sakin ol!!
Mimi kendine geldi ve kılıcı yere attı. Mimi, Trix e sert bir bakış attı ve acemi öğrencilerle yenilmez kılıç talimi yaptırmaya başladı. Natheniel eğitmenlere sorun çıkarmıyordu. Luci ile yapması gereken eğitimi yaptı. Chris nathaniel ve trix e büyü eğitimi verdi.
Toplantı gününde Dünyayı önemseyen/kapsayan tüm yöneticiler gelmişti toplantı sonucunda eğer dünyayı almaya/yok etmeye kalkışan olursa ona savaş açılacaktır dendi.
Vikinin çok istediğiniz çocuğu geliyor, Viki hamile şekilde savaşa girmiş. Sizce Space (oğlu) ve Viki kurtulacak mı?
Space'in gücü ne sizce?
OY VERMEYİ UNUTMAYIN <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerin Sırrı-Cehennet
FantasyGöklerin Sırrı devam hikayesidir bazı yerlerde değişiklik yapılmıştır. -Lucifer yolu.