Chris'in eli kayıyordu sıcak da birleşmişti bununla. Düşmek üzereydim ki Chris bi düğmeye bastı ve altımda bir panel açıldı. Daha sonra chris beni yukarı çekti.
C:domuz gibisin ne yiyebiliyorsun ki bu kadar çok.
W:hey.. sen kendine bak!
C:heyy.. az önce senin hayatını kurtardım ve bana demediğin kalmıyor. Bir teşekkürü hakedersim bence!?
W:ahh chris şu an hâla yanarfağın içindeyiz sıcaktan ölüyorum ve sen teşekkürden mi bahsediyorsun!?
C:tamam tamam. Ama dur bu sefer işimi sağlama almalıyım.Chris yaklaştı dibime girmişti yüzüme baktı sonra
C:merak etme öpmiycem.
Diyerek sırıttı ve yandaki emniyet kemerini çekti. Kilide taktı. Kapsülü kapattı ve hızlıca manevra yaparak yukarı uçtu. Yanardağın içinden bir hışımla çıktık. Cris kapsülü yavaşça açtı o sırada uçuyorduk ve dilek dağının üstüne gökmotoyu park etti. İndik ve dağın kenarında uçuruma gittik rüzgarı yüzümde hissettim. Sıcaktan sonra burası çok iyi gelmişti.
C:ee birşey demen gerekmiyor mu?
V:ne kadar da yüzsüzsün chris.Gülüştük.
V:Chris sana çok teşekkür ederim.
C:kuru bir teşekkür mü?
V:tamam yarın akşam yemek yiyebiliriz istersen?
C:sen yaparsan neden olmasın?
V:nE ben mi hazırlıyacağım onca şeyi!?
C:hey ne yoksa herkes majestelerinin ne kadar sakar ve.. *haince sırıttı* domuz olduğunu öğrensin mi?
V:heyy tamam hazırlıyacağım ama abinden az değilsin!?
Chrisin yüzü düştü.
C:luciferi sevmeye başladım zevklerimiz benziyor ama dinoyu sevmem aptal meleğin tekiydi. Cehennetin öbür kısmında yaşı-Chris sustu.
C:üzgünüm bunu söylememem gerekirdi bu kadar bilgi senin için çok bile. Neyse ee yarın akşam yemek yiyor muyuz?... senin ellerinden?
V:kimseye söylemeyeceğine söz verirsen?
Chris elimi tuttu ve
C:yenilmez yemin..
Dedi ve gülümsedi.*yazar:sevgili yazarınız son zamanlarda azıcık potter a sardığı için birkaç şeyi ordan almış olabilir neyse okumaya dewamm*
Chris bir anda ciddileşti ve bana döndü.
C:sana birşey itiraf etmem lazım. Lila'ya güvenme onunla yattığımı kimsenin öğrenmesini istemediğim içi-
V:nE hani kız kardeşimle yatmamıştın!?
C:hey ben ne yapabilirim. Sıkılıyorum ve lila da beni baştan çıkarttı! Neyse asıl konu şu... o gece lila ile benim yattığım gece lila beni tehdit etti onunla yattığımı birine söylememem için bir büyü yapmamı istedi.*hatırladı*
L:hey chris.. bu seksi birilerine söylersem neler olabileceğini düşünüyor musun?
C:ne olabilir ki cehennette her gün başka bir kızla yatıyorum zaten.
L:ben senin fahişen değilim bu bir. Ve ıkincisi burası cehennete benzemez. Ufak bir hatada rütben düşer. 2 aydır bu okuldayım ve başlarda çok zorlanmıştım ama şu an alıştım ve birşeyler öğrendim.
C:?
L:oh küçük chrisimiz yoksa savunmasız bir tanınmayana tecavüz mü etti olamaz bu çok kötü birşey yoksa majeteleri-majeste nin güveni mi kırılacak ohh olamaz bu çok kötü birşey.Bağırmaya başkadı.
L:ahh imdaat yardım ed-
Elimle ağzını kapattım.
C:heyy dur tamam ne istiyorsun!?
L:ovv beklediğimden kolay oldu. Malbonte ve viki öpüşmeli lucinin güveni vikiye kırılmalı.
C:nE bunu benden nasıl isteyebilirsin birkaç ay sonra luci ve vikinin nişanı var!
L:hey ben de zaten bu yüzden istiyorum ya. Vikiyi küçükken hiç sevmemiştim annemi çalmıştı! Ve bir daha hiç bir zaman sevmeyeceğim de..
C:nE ahh.. peki bunu nasıl yapıcam?
L:canım büyücü olan ben miyim? hayır sensin!Birkaç dakika sonra.
L:buldum vikiye bir vizyon gönder. Dünyada intihar ettiğim sahneyi ve Viki koşarak dışarı çıkmalı malbonte ile karşılaşmalı ve bir şekilde öpüşmeliler. Malbonte vikiyi öpmez çünkü onun istemediğini biliyor ve arkadaşını kaybetmek istemez Viki öpmeli. Gerisi sana kalmış.*şimdiki zaman*
C:gerisini biliyorsun zaten..
V:bunu bana nasıl..Ağlamaya başladım chris bana sarıldı ve beni sözleriyle sakinleştirdi daha sonra gökmotodan su getirdi içtim ve artık sakindim. Bindik ve hızlıca cehenneme uçtuk chris panzehiri hazırladı ve hemşireye verdi.
*Uyarı*
Chris ile ilişkiniz gelişti.*3 saat sonra*
V:hey bakın gözleri açılıyor. HemşireeHemşire yaklaştı mimiyi kontrol etti. Daha sonra doktor gelerek onu muayene etti ve miminin bu gece gözetim için burada kalacağını söyledi. Onun yanında refakat etmesi için birinin kalması gerekiyordu. Chris ve ben aynı anda.
C&W: ben kalırım
Mimi gülümsedi ve bana dönerek fısıldadı
M:bebeğim senin bu gece Lucifer'in yanında olman gerek. Seni çok özlediğine yemin edebilirim.
Daha sonra biraz daha yüksek sesle
M:Chris eğer senin için sorun olmazsa sen kalır mısın?
C:tabii ki prenses bu rica benim için emirdir.Mimi gülümsedi ve çıkmamız için işaret yaptı. Lucifer'ı dürttüm. Lucifer miminin elini tutuyordu
L:kendine dikkat et güzelim bizi çok korkuttun.
Chrise döndü.
L:ona birşey olursa senden bilirim haberin olsun! Ona gözün gibi bakmanı istiyorum mimi benim kız kardeşim sayılır.
Chris ilk defa lucifer'a böyle baktı ve
C:ona gözüm gibi bakıcam sen merak etme... a-abi..
Lucifer gülümsedi. Sonra hemen ciddileşti miminin elini öptü
L:kendine iyi bak ve sakın kendini salma!
M:tamam.Lucifer yanıma geldi. Elimi tutmak istercesine elime değdi. Elimi eline kenetledim. Ve luciferın odasına gittik. Yemek yedik ve sonra glift içtik. Balkondaydık yavaş esen rüzgar esintisinde luciferin göğsüne başımı koydum o da bana sarıldı. Sonra birşeyler söyledi.
L:düşünebiliyor musun şu anda beraberiz.
V:bunda şaşırılacak ne var?
L:ilk karşılaştığımız zamanları hatırlıyor musun.
V:evet.. elbette.
L:ilk karşılaşmamızda bana 'pislik' demiştin ve bana karşı dinoyu korumuştun hahahaa
V:evett.. dino benim için başından beri önemliydi ve hâla da çok değerli umarım cehennette mutludur.Lucifer gülümser gibi yaptı ve konuyu değiştirdi.
L:3 ay sonra nişanımız var ve ben o günü iple çekiyorum... seni seviyorum viki..
V:ben.. senin gibi birine sahip olduğum için çok şanslıyım iyi ki varsın Lucifer ben de seni seviyorum..Lucifer saçımı kokladı ve başımı öptü. Ceketini çıkarıp üstüme örttü dolunayın altında luciferin göğsünde uyuyakalmıştım..
*Uyarı*
Lucifer ile ilişkiniz iyileşti.*gece 2 hastahanede yazardan*
Mimi sayıklıyordu. Chris yaklaştı.
M:..beni bırakma..
C:burdayım prenses..
Mimi tekrardan uykuya daldı. Chris miminin elini tuttu ve öptü. Yatağın yanındaki koltukta miminin elini tutarak uykuya daldı..
Sizce bölüm nasıldı?
Luci ile birkaç ay sonraki nişan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar bölümü biraz geç attım kusura bakmayın..
OY VERMEDİ UNUTMAYIN <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerin Sırrı-Cehennet
FantasíaGöklerin Sırrı devam hikayesidir bazı yerlerde değişiklik yapılmıştır. -Lucifer yolu.