Mimi kanlar içinde yerde yatıyordu yanına koştum.
V:mimi.. mimi aç gözlerini canım.
*Uyarı*
7 saat önceDragos:Sen artık çok oldun mamon seni öldürürsem bir işime yaramaz çünkü acı çekmezsin ama ne yapabilirim?
Arkadan bir adam geldi büyücübaşı dragosun kulağına birşeyler gısıldadı ve gitti. Dragos hızla mamon a döndü.
D:heyy demek bir kızın var ve gençlik dönemlerini yaşıyor öyle mi?
M:kızıma dokunma sakın!?
D:a-a-aa mamon onu bana ihanet etmeden önce düşünmeliydin.
Dragos işaret verdi ve asker mamonun boynuna dokunarak elektroşok vererek onu bayılttı. Dragos hızlıca küreden mimiyi araştırmaya başladı.
*birkaç saat sonra*
D:işte buldum gereken bilgilere sahibim artık. Miminin en yakın arkadaşı Viki ama ona birşey yapamam çünkü o bir yönetici yöneticilerin dokunulmazlıkları var. Bakalım mımi genelde nerede takılıyor. İşte cehennem kafeteryası demek ha. Güzel ama ona nasıl zarar verebilirim. A-a-aa işte içeceğine *blood* iksirinden koyarsak kan oluşturacaktır ve vücudundan bunu bir şekilde atması gerekecek. Şu garsonun hazırladığı şeylere bunu nasıl katabilirim? Aha buldum posta ile.İksiri hazırlayıp posta ile gönderdi garsonu hipnoze ederek miminin içeceğine ondan karıştırdı. Mimi içeceği içti daha sonra kafeteryadan ayrıldı avludan geçerken kendini kötü hissediyordu. Burnundan kan geldiğini fark etti daha sonra regl olduğunu ve ardından kan kustuğunu en son ise etrafının karardığını hatırlıyordu. Mimi bayıldı. 20 dakika sonra cehenneme Viki geldi.
*şimdiki zaman*
V:Lucifer yardım et onu kaldıralım hadi.
Lucifer Mimiyi kucağına aldı mimiden hâlâ deli gibi kan geliyordu. Onu revire götürdük. Revirdeki doktor önce kanı durdurmak için mimiye ilaç içirdi. Daha sonra bizi odadan çıkardı birkaç dakika sonra doktor yanımıza geldi ve
D:Mimiye garip birşey olmuş düşünüyorum ki ona bir zehir verilmiş erken getirdiğinizi söylemek isterdim ama geç kalmışsınız miminin akan kanını durdurmayı başardık ama şimdi acilen kana ihtiyaç var kanı vermesi için safgan (şeytan ve melek tarafından melez olmayan ve şeytan olarak doğan) şeytana ihtiyacımız var. Kan grubunun da uyuşması gerekiyor kardeşi falan varsa?
V:Malesef yok :(
L:a ben safgan bir şeytanım benim kan grubum uyuşuyor mu?
D:buyrun hemen bakalım.Lucifer ve doktor odaya doğru ilerledi. Birkaç dakika sonra luci geldi. Biraz zaman geçtikten sonra doktor geldi ve
D:üzgünüm lucifer kan grubun uyuşmuyor.
L:ne nasıl olur o zaman kim? Miminin kan grubu nedir?
D:rc rh+ (reklam yapiyoz arkadaşlar)
L:heyy bu en nadir rastlanan kan grubu!?
D:evet o yüzden bir ana önce bulmanız gerekiyor yoksa mimiyi cehennete uğurlayabiliriz.Doktor üzgün yüz ifadesiyle bize baktı ve yanımızdan uzaklaştı. Lucifera baktım. Düşünüyordu ama belli ki bulamayacaktı. Hemen kaleye uçtum lucifer miminin yanında kaldı. Kan grubu rc rh+ olanları araşrırmaya başladım. Liste bana gökyüzünde 20 kişinin bu kan grubuna sahip olduğunu söylüyordu. Arkamdan bir ses duydum ve hemen döndüm. Cris di. Bana yaklaştı
C:güzellik ne yapıyorsun bakalım?
V:1.si bana bu kadar küstahça konuşamazsın. 2.si buraya izinsiz giremezsin. 3.sü yaptığım şey seni ilgilendirmez.
C:üzgünüm prenses ama benim bir büyücü olduğumu unutuyorsun.Cris önümdeki listeyi iki haraket ile kaldırdı. Ve kendi önünde havada tutuyordu. Listeyi almaya çalıştım. Ama büyü beni engelliyordu. Cris bana döndü.
C:neden rc rh+kab arıyorsun? Eğer söylemezsen söyletebilirim bunu sakın unutma!?
V:peki. Miminin kana ihtiyacı var.
C:neden?
V: yerde yatıyordu haraketsiz ama hala kan akıyordu. Miminin burnunda kanlar vardı. Burnundaki durmuştu ama ağzından hâla kan geliyordu. Ve aynı zamanda regl olmuştu bunun ne açıklaması olabilir?
C:bir dakika neğ!? En yakın arkadaşlarımdan birine zehir veriliyor ve benim en son mu haberim oluyor!? Bana hemen iksir yapabileceğim bir ortam hazırla çabuk! Mimiye blood verilmiş ve bunun panzehrini 12 saat içinde almazsa ölür panzehiri alfıktan sonra kan takviyesi yapılmazsa 2-3 saat içerisinde yine ölür.Cris ile beraber ormandaki bitki evine uçtuk. Cris raflardan birşeyler indirdi. Onları karıştırdı ve bana döndü.
C:son olarak 3 şeye ihtiyacımız var.
V:?
C:kurbağaların yüzdüğü dereden su, gökyüzündeki kızgın buluttan 3 damla yağmur suyu ve soğutulmuş taze lav.(Yazar: hayal gücüm yine uçtu arkadaşlar neyse devam edin her bölüm de de aşk olucak diye bir şey yok yaniii)
Hemen nehir henarına gittik birkaç kurbağa vardı kurbağanın yanından su aldım ve ufak bir kapsüle koydum. Kızgın bulut için malbonteye ihtiyacım vardı çünkü hava olayları onun sorumluluğu altındaydı. Mimi zehri içeli 5 saat olmuştu 7 saatimiz kalmıştı. Kaleye uçtuk nöbetçi bize malbontenin okula gittiğini söyledi.
C:onun keygini mi bekliyeceğiz hadi çalıştır şu aptal kanatlarını.
Cris gökmotoyu çağırdı çünkü kanatlardan daha hızlıymış yanına oturdum ve haklıydı da. Işık hızında okula uçtuk. Malbonteyi gördüm ve herşeyi anlattım o da hemen gökyüzündeki sır dağının aynı zamanda yanardağı ardında şu sözcükleri söylememizi istedi bunu söyleyince bir bulut çok sinirlenir ve gök gürürltüsü şimşekler ile yağmur yağdırmaya başlarmış. Sihirli sözcükler ise şunlar *coward* (anlamı:ödlek) malbonte biz gitmeden önce birşey ekledi.
M:sakın gökmotoyu kullanmayın yoksa bulut sinirlenmez aksine sizden korkar ve üzgün yağar yanlış iksiri yapmak istemezsiniz değil mi? Unutmayın gökyüzü mavileşmemeli kırmızılaşmalı bu onun sinirlendiğini gösterir.
Cris malbonteyi hiç dinlememiş gibi gökmotoya atladı ve beni de arkasına aldı. Sır yanardağına geldik ben gökmotodan indim ve dağın diğer tarafına geçmeye çalıştım ama kanatlarım yanmaya başladı dağ çok sıcaktı. Cris arkamdan hemen gökmotoyu getirdi ve beni içine alıp gökmotoyu sıcağa dayanıklı kapsül halinde getirdi. Kanatlarım yanmıştı. Onları haraket ettirdiğimde çok acıyordu. Kaleye döndüğümde onları malbonteye kestirmem gerekecek böylece yenileri çıkacaktı. Cris dağı geçti ve gökyüzünün mavileştiğini gördü. Kapsülü açtı sonrasında gökmotodan çıkmadan önce bir düğmeye bastı etrafıma baktığımda altımda hiçbirşey olmadığını görüyordum ama hâla gökmotoda olduğumu hissediyordum. Cris bana baktı ve
C:aptalca birşey yapma bulutlar seni göremiyor sen de gökmotoyu göremiyorsun çünkü aracı görünmez yaptığında yanlızca sahibi görebilir.Başımı salladım cris biraz uçtüktan sonra gökyüzü nornal rengine döndü. Daha sonra cris
C:hey ahmak bulutlar bakın buradayım.
Gökyüzü pembeleşti.
C:coe.. ahh neydii cowed.. hayır değildi aha hatırladım. COWARD.
Cris bağırdı. Gökyüzü hızlıca kırmızılaşmaya başladı ardından gök gürültüleri başladı. Şimşekler çakmaya başladı ve sağınah yağmur yağmaya başladı. Cris bana bağırdı
C:hemen cam balonu çıkart!
Araçtaki cam balonu zor da olsa buldum ve gökyüzüne tuttum. Yağmur damlaları içine girdi. Daha sonra cris yanıma uçtu gökmotoya bindi ve son olarak yanardağdan lav almamız gerekiyordu. Yeni yağmur yağdığı için taze lav bulmamız kolaydı cris kapsülü kapattı. Yanardağın içine girdik cris kapsülü açtı eline koruma taktı ve lav almak için uzandı lavı almayı başardı. Hava yetersizliğinden kapsülü açık bıraktık. Elim yanlışlıkla biryere çarptı o sırada cris çıkmak için hızlandı. Elimin çarptığı şey emniyet kemeriymiş cris hızlanınca kaydım ve düşmek üzereyken cris elinden tuttu.
Sizce ne olacak?
Crisi bu bölüm sevdiniz mi?
Mimi yaşayacak mı?
OY VERMEYİ UNUTMAYIN <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerin Sırrı-Cehennet
FantasíaGöklerin Sırrı devam hikayesidir bazı yerlerde değişiklik yapılmıştır. -Lucifer yolu.