Malbonte uyuya kalmıştı. Yerden kaldırdım ve yavaşça hamağa yerleştirdim. üstüne bir pike örttüm. Yere çömeldim uyuduğundan emindim. Ona fısıldadım.
V:Sen benim için çok değerlisin.. Seni 2 gündür üzen bu şey ne bilmiyorum..
Malbontenin üstünü iyice örtüp alnından öptüm. Biraz uzaklaştım ve terasın önündeki ses engelini kaldırdım. Hava tamamen kararmıştı. Hafif bir rüzgar esiyordu. Gökyüzünü izliyordum çünkü sakinleştiriyodu. Aklıma Lucifer geldi gökyüzüne onu yansıttım. Her zamanki gibi glift içiyordu. daha sonra odasına geçti. Yatağın kenarındaki resmimizi eline aldı. gülümsedi ve bir şeyler söyledi. Resmi öptü ve resme sarılarak uykuya daldı. Görüntüyü değiştirdim. Bir anda aklıma babam geldi. Onu açtım. Çok yaşlanmıştı. Bir köpek sahiplenmiş. Beraber uyuyorlardı. Ekran yine simsiyah oldu çünkü kurallar gereği fani birisini en fazla 1 dakika izleyebiliriz. Ekranı kapattım. Ve terasın kapısına yöneldim. Asansör düğmesine bastım. Asansör geldiğini söyleyen bir tam binecekken arkamdan bir el beni durdurdu. Arkamı döndüm ve malbonteyi gördüm. Bana sessizce,
M:Gitme.. Konuşalım..?
V:Tabii ki.
M: bana söylediklerini duyuyordum.. peki.. oturmaya ne dersin?
Hamağa oturduk. Bir süre sessiz kaldık.
V: ee anlatmayacak mısın?
Derin bi nefes aldı..
M:2 gündür ruh halimin bozuk olmasının sebebi ailemin ölüm yıldönümü... dün gece mezarlıktaydım ve orada... Aklıma eski zamanlarım ailemin gözlerimin önünde katlettiği küçük kız geldi ve oradan hızla uzaklaştım..
Uzun bir sessizlikten sonra..
V: pekii.. sana sarılmamı ister misin?
M: Çok iyi gelir.
Malbonte bana sımsıkı sarıldı. Daha sonra ayrıldık.
M: İyi ki varsın..
M. içses: keşke sana seni sevdiğimi söylediğimde bana karşılık versen..
Beraber aşağıya indik ben kendi odama geçtim malbonte kendi odasına. sabah uyandım ve saat geç olmuştu. üstümü değiştirdim ve hemen kaleden çıktım.
Miminin yanına uçtum çoktan kontrole gidip dönmüşlerdi bile sonuçların iyi olduğunu duyunca Lucifer'ı da yanıma alıp okula uçtuk ve Antrenman dersi olan bir sınıfın dersine dördümüz girecektik. Öğrencilere ne yapacağımızı anlattım ve antrenmana geçtik sınıfta 17 kişi vardı ben 5 kişi almıştım diğerleri 4. İlk sırada Ashe adında bir kız vardı. Ashe'yi karşıma aldım.
V: BAŞLA!!
Ashe'yi iki hamlede yere çarptım.
V: Çok güçsüz bu şekilde olursanız hayatta kalmanız 1 dakika bile sürmez Natheniel sıra sende.
***
Natheniel Ashe ye göre daha iyiydi. hareketleri hızlıydı.
GÜM!
Natheniel vikiyi yere çarptı, 2 saniye sonra yer değiştirdiler ve Viki dizini natheniel'ın boğazına koymuştu. daha sonra yavaşça kalktı ve elini uzattı natheniel vikinin elinden tuttu ve ayağa kalktı. Viki kendi öğrencileriyle alıştırma yaptı ama hiçbiri natheniel kadar değildi. Ya tek hamlede ya da 2 hamlede işleri bitiyordu. Miminin eğittiği kişilerin hepsi kızdı Mimi onların güçsüz olduğunu biliyordu ama her biriyle tekrar tekrar çalıştı. Lucifer her birini tek hamlede indirdi ve takımındaki tek kızın yanlışlıkla kanatlarını kırdı. Kız çok güçsüzdü ve hemen ağlamaya başladı. Viki kızın yanına yaklaştı.
V:canım ağlama tekrar çıkacaklar benim kanatlarım o kadar çok kırıldı ki çok acımıştılar ama daha sağlamları çıkıyor merak etme tamam mı? Bu günlük bu kadar eğitim yeter, ismini söyler misin?
kız: jessica kısaca jess
V: peki jess.. Ashe jess in revire gitmesine yardımcı olur musun lütfen.
Kızlar uzaklaştı. Chris'te öğrencilerine bu derste dövüş diğer derste büyü öğreteceğini söyledi. Chris takımdaki tüm erkekleri tek ya da 2 hamlede yerle bir etti takımındaki kızlar erkeklerle dövüştüğü gibi dövüştü ama kız bir şekilde Chris'in hareketlerinden kaçıp Chris'e atak yaptı. ama sonuç olarak kızın kanatlarını kıracakken kız Chris'in beklemediği bir şey yaptı ve Christen kaçtı. Chris son hamleyi yaptı ve kız yerdeydi.
V:hey acemi olduğunu düşünmüştüm ama gayet iyisin. Adın nedir?
kız: ahh bundan nefret ediyorum... trix.
V: Güzell o zaman Trix seninle bir maç yapmamıza ne dersin?
T: bir yöneticiyle dövüşmek... bu canımı acıtabilir değilmi?
V: çevikliğine bağlı.
T: o zaman olur..
V: peki madem öyle gel bakalım.
Dövüş başladı 2 dakika sonra viki yukarı uçarak yumruktan kaçtı. Trix de yukarı uçtu ve Vikinin darbesiyle 1 dakika içinde yere düştü.
V:dövüşmeyi bildiğini söylüyorsun ama gökyüzünde dövüşmek asıl dövüşmeyi bilmektir. Bu günlük dersimiz bitmiştir. Gelecek dersimizde Natheniel'i ve Trix'i en önde görmek istiyorum ve beraber çalışacaksınız önümüzdeki derste siz ikinize gökyüzünde nasıl dövüşülür onu öğreteceğiz. Diğerlerine de yerde dövüşmeyi..
Sizce bölüm nasıldı?
Öğrenciler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce Erotes'in görevi nedir?
OY VERMEYİ UNUTMAYIN <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerin Sırrı-Cehennet
FantasíaGöklerin Sırrı devam hikayesidir bazı yerlerde değişiklik yapılmıştır. -Lucifer yolu.