Merhaba ben Kristen,tanıştığımıza memnun oldum ben Kristen,ben psikoloğunuz Kristen off olmuyo .bugün stajerliğim bitti sonunda asistan oldum stajerlik yıllarımda beni ezen o aptal asistan atılmış.gerizekalı kız hastasına aşık olmuş bide bu yetmezmiş gibi uzman psikologla yatmış şimdi o sürtük yüzünden yanımızda ses kaydı taşıyoruz evde olduğumuzda takmak mecburiyetinde değiliz.neyse ilk günden geç kalmak istemem.ilk hastamın adı matthew 22 yaşındaymış şu an konuşmaya nasıl başlayıcağımı düşünüyorum. Hastamda kişilik bozukluğu varmış ama tam olarak ne olduğu saptanılanamamış.sonunda rehabilitasyon merkezine geldim.Şimdi hastamla tanışmaya gidiyorum. Kapıyı çalıyorum ."Girin". Merhaba Mathew ben psikoloğun Kristen. "Mathew de kim ben öyle birini tanımıyorum" bakıyorum dalga geçicek kadar samimi olmuşuz."yeter!Bana cevap ver hangi ülkedeyim.Benim adım Paul PRE ve Mathew adlı birisini tanımıyorum. Yoksa siz şirketimi mi ele geçirmek istiyorsunuz bir Fransız asla pes etmez beni korkutamazsınız" bu ne ya , acaba psikoloj bölümünü seçmekle hatamı yaptım diyorum içimden."Ama burada adınızın Mathew olduğu yazıyor.Neyse sorunuzu cevaplıyım. 1. olarak Amerika'da sınız 2.olarakta kesinlikle bir mafya değilim.Ben bir psikolog asistanıyım şu an Seattle da bir kliniktesiniz ".O pis yalanlarını kendine sakla sürtük.Şimdi burdan defol"O bana sürtük mü dedi.Neyse profosyonel olmam lazım hem bir de şu aptal ses zımbırtısı var."Tamam,sakin olun gidiyorum." Hemen şu Paul PRE denen adamı araştırmalıyım.hızlıca laptopuma koşuyorum. OHA OHA OHA !! Bu kadarıda pes Paul PRE 2 yıl önce yıl önce bir trafik kazasında beyin ölümü gerçekleşmiş ve böbreklerinden biri Mathew e verilmiş.Şimdi anlıyorum bu kişilik bozukluğu değil bu kişilik çokluğu çok nadiren görülen bir vakadır.ilk kez 1984 yılında görüldü ama sonucu pek iyi değildi.Adam kendisine bakan 4 hemşireyi ve 2 doktoru öldürmeye kalkıştı birkaçı kurtuldu ama maalesef geri kalanı öldü.Off nasıl bi vakaya denk geldim olamaz .Hastanın yanına geri dönmem gerek. Kapının yanındayım içerden garip sesler geliyor."İMDATT!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho
Mystery / ThrillerBu hikaye bir psikolog asistanı ve ilk hastası olan adama aşık olmasıyla başlar .hikayede sadece aşk değil tüm duygular mevcuttur