Baari-Ilta

933 34 4
                                    

Aleksi pov:
Saavuin Ollin asunnon eteen siihen aikaan kun oltiin sovittu eli 19.30. Soitan Ollille ja kysäisen onks se jo valmis niin mennään.
-moi! Ootko jo valmis kun odottelen tässä pihalla, kysyn.
-en ihan meillä ei oo vielä ees mikään kiire, tuu sisällä niin kohta, Olli vastaa. Menen Ollin luokse ja katoin kun se sääti jotain jääkaappinsa kanssa ja kirosi.
-no voi helvetti, mene kiinni! Olli raivosi. Tilanne näytti erittäin huvittavalta. Yritin pidättää nauruani, mutta lopulta repesin nauramaan. Olli katsoi minua huvittava ilme kasvoillaan ja repesi itsekin lopulta nauramaan. Olli sai jääkaapin oven kiinni ja lähdimme kävelemään baarille päin.

Olli pov:
Kävelimme kämpiltäni baarin luokse ja jouduimme odottelemaan muita jotka lopulta saapuivat, kukin eri suunnastaan. Kävelimme sisälle baariin ja tilasimme aluksi kaikille yhdet bisset, jonka päädyin jättämään myös viimeisekseni tänä iltana. Muut joivat enemmän kuin minä ja olivat aika kännissä ja tiesin että huomenna saan etsiä heitä joistain lähi pusikoista. Kello läheni kahtatoista ja päätin lähteä kotiin, huikkasin muille lähteväni. Niko ja Joonas eivät kuulleet kun heillä oli nyt kiihkeät suudelmat meneillään niinkuin aina kun he olivat ottaneet edes vähän vettä vahvempaa. Tommi ja Joel näyttivät keskustelevan muiden seurueiden kanssa. Aleksi istui pöydän ääressä ja näytti hieman kiusaantuneelta. Hän oli juonut hieman enemmän kuin minä. Päätin kysyä joko hän haluaisi lähteä.
-aleksi! Joko haluut lähteä, voin saattaa sut kotiin, huudan musiikin yli. Aleksi nyökkää vastaukseksi ja lähdemme kävelemään meille päin.
Aleksi ei meinannut pysyä hereillä ja pystyssä joten päätin ottaa hänet luokseni yöksi. Autoin Aleksin sohvalle ja siihen hän sitten nukahti. Katsoin söpösti nukkuvaa alea ja etsin itselleni leivän, sekä kaivoin särkylääkkeet valmiiksi pöydälle. Aamulla heräsin ennen Aleksia ja tsekkasin nopeesti viestit. Viestiä oli tullut bändin ryhmästä ja jotain yksittäisiä viestejä jätkiltä.

Moilanen ja alamaiset:

Joel: hei haluuks kukaan hakee oon päätyny jonnekin enkä tiiä minne.

Niko: joo kaikki on päätyny jonnekin huitsin Nevadaan niin jos joku hakis kaikki samalla.

Minä(Olli): no minä tulen hakemaan mutta tarviin kyllä osoitteita tai jotain tietoja missä päin ootte.

Päätin herättää Aleksin.
-aleksi, meidän pitää lähtee hakee muut, sanon.
-mitä? Missä mä oon? Aleksi kysyy ihmeissään.
-oot mun luona. Päätin tuoda sut tänne niin et vaan ois eilen kuollu tonne matkalle, vastaan ja heitän alella särkylääkkeen. Aleksi syö sen sanomatta mitään. Käyn vaihtamassa nopeasti vaatteet, koska nukahdin eilen samoissa vaatteissa. Menen vetämään kenkiä jalkaan ja nappaan auton avaimet pöydältä. Kävelemme autolleni ja Aleksi hyppää pelkääjän paikalle ja minä tottakai kuskin. Ajeltiin ensin hakee Niko ja Joonas koska ne oli lähimpänä jossain puistossa kauheessa darrassa. Ne hyppäs takapenkille ja heitin niille särkylääkettä ja vesipullot. Tommi oli löytäny ittensä kotiin ja Joel löyty toiselta puolelta kaupunkia. No mutta kaikki on hengissä niin eiks se oo pää asia. Heittelin kaikki kotiin ja vikaks kyselin missä aleksi asuu ja se sano vaan että voi kävellä mun luolta. Sanoin että ei käy kun se heitti mut kotiin edellis päivänä niin nyt on mun vuoro. No lopulta se taipui ja kerto missä se asu.

Aleksi pov:
Olli heitti mut kotiin kiitin kyydistä ja se vielä varmisti että mulla on kaikki mukana. Kaikki oli mukana joten se ajeli omaan kotiinsa ja mie menin omaani.

TIME SKIP 2 viikkoo

Aleksi pov:
Edelliset kaks viikkoo meni aikalailla silleen että tehtiin vaan musaa ja saatettiin käydä jonkun luona aina viettämäs iltaa. Olli oli ihan vitun hyvä soittaa bassoo voisin kuunnella sitä soittoo vaikka koko ajan.
-Joonas. Voiks tulla käymään? Kysyn joonakselta.
-juu voin. Mikäs on ongelmana? Joonas kyselee.
-no tota mie taidan tykätä vähän Ollista, sanon.
-no kuule, sen mä tiesin jo, näin jo ekana päivänä kuinka katot sitä ja näin myös kuinka se kattoo sua, Joonas sanoo ja jatkaa
-voin toki kysyy tykkääkö se susta, Joonas sanoo ja nyökkään vastaukseksi.
-hei Matela! Tuus käymään, Joonas huutelee Ollia. Olli laittaa basson sivuun ja menee Joonaksen kanssa vähän syrjempään.

Olli pov:
Joonas kysy mua vähän syrjempään ja mietin vaan että miks mutta menin kuitenkin.
-no mitäs? Kysyn joonakselta.
-tykkääks Aleksista? Joonas sanoo heti, mutta se on hyvä että on tälläsiäkin frendei jotka voi sanoo asiat suoraan.
-joo... Ehkä vähän, Vastaan.
-voi vittu Matela! Mä oon nähny kuinka katot sitä eikä se näytä siltä että tykkäät siitä vaan "ehkä vähän", Joonas huutaa.
-Okei, Okei rauhotu, kyllä mä tykkään siitä, sanon ja toivon että muut ei ois kuullu tota äsköstä.
-no hyvä että kerroit, Joonas sanoo vähän vittumaisesti ja mun ois tehny mieli motata sitä. Menemme muiden luokse.
-mitäs te tuolla oikein keskustelitte? Niko kysyy.
-keskusteltiin siitä kuinka vitun huonosti Olli soittaa bassoa,joonas vastaa.
-ja haista sinä kuule paska, sanon ja hyppään tämän päälle niin että hän kaatuu maahan.
-noni, nyt riittä tää painiminen, meijän pitää treenata, Joel sanoo.
Soitettiin joitakin tunteja ja kuunneltiin Aleksin tekemiä remixejä meijän biiseistä, jotka kuulosti ihan vitun hyvältä. Alettiin tekee sitten lähtöö ja kun kaikki muut oli menneet kysäsin oisko aleksi halunnu tulla mun luo yöksi...

Lanterns (Olli x Aleksi story)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora