Tunteet

910 36 3
                                    

Aleksi pov:
Olli kysy mua sen luo yöks ja tottakai mä vastasin että voin tulla. Yritin hillitä itseni autossa ajaessani kotiin hakemaan jotain kamoja, koska ehkä Olli kysy mua vaan kaveri mielessä eikä tarkottanu sitä että sillä ois jotain tunteita mua kohtaan. Pääsin kämpillä ja otin vaan jotain tavaroita mitä nopeesti löysin. Päätin kävellä Ollin luo kun se asuu ihan tossa lähellä niin ei ollu mitään järkee kuluttaa bensaa ja rahaa.

Olli pov:
Mä kysyin aleksin yöks mun luo jotta voisin kertoo sille ehkä mun tunteista, mutta mietin vaan koko ajan sitä että mitä jos se ei tykkää musta takasin, en nimittäin haluis pilata meijän kaveri suhdetta ja koko bändiä.

Aleksi pov:
Pääsin Ollin nopeemin kuin olin ajatellut, mutta päästessäni sinne pimpotin ovikello ja Olli tuli avaamaan. Olli näytti ihan jäätävän hyvältä varmaan pari minuuttia tuijotettiin vaan toisiaan ja ainakin mä yritin ottaa sen tunteista selvää, mutta sen silmät ei kyllä kertonut mitään muuta kun vaan sen kuinka ihana se on.

Olli pov:
Kuulin ovelta pimpotuksen ja menin avaamaan ja nään mun edessä aivan upeen aleksin. Oisin halunnu vaan suudella sitä, mutta hillitsin tunteeni ja keskityin vain tuijottamaan ja ottamaan selvää mitä aleksi tunsi, en kuitenkaan saanut mitään selvillä sillä ne silmät eivät kertoneet mitään muuta kuin kuinka upea ihminen aleksi on. Rikoin hiljaisuuden pyytämällä aleksin sisään. Kysyn aleksilta jos se haluais kattoa vaikka jotain leffaa ja se kuulemma sopi sille. Valittiin joku hyvä leffa ja alettiin kattoo sitä.

Aleksi pov:
Kesken leffan kattomisen, Olli hiljentää äänenvoimakkuutta televisiosta ja kääntyy kattomaan mua. Istuttiin melkein eri puolilla sohvaa.
-aleksi, tota mun on pitäny kertoo sulle tää jo jonkun aikaa, mutta en oo vaan löytäny sopivia sanoja tai sopivaa aikaa, ja tota mä... Mä tykkään susta enemmän kuin kaverina, Olli sanoo ja huomaa kai että ilmeeni on hieman outo sillä jatkaa nopeasti
-ja mä ymmärrän jos sä et tunne samoin mua kohtaan ja ymmärrän myös jos et tahdo enää olla väleis... Siihen Ollin lause jää sillä suutelen hänen huuliaan. Olli ensin vaikutti hieman säikähtäneeltä mutta vastasi suudelmaan hetken jälkeen. Painan otsani Ollin otsaa vasten.
-mäkin tykkään susta enemmän kuin kaverina, kuiskaan ja suutelen vielä Ollia. Irrottaudumme vasta kun kumpikaan ei saa enää happea.
-ollaanko me nyt niinkuin oikee pari tai jotain? Olli kysyy.
-jos sä haluut niin, sanon ja katson Ollia.
-tottakai mä haluan että me ollaan pari, Olli sanoo ja kurottaa suutelemaan mua. Vastaan suudelman ja jatkamme suutelemistä kunnes kumpikaan ei saa henkeä.
-millon kerrotaan muille? kysyn Ollilta.
-kiusataanko niitä vähän? Olli kysyy. Vastaan myöntävästi ja katsahdan kelloa jonka huomaan olevan aika paljon.
-kello on aika paljon ja huomenna on treenit, sanon ja näen Ollin nousevan ja kävelevän luokseni. Hän kaappaa minut syliinsä ja kantaa sänkyyn. Hän hyppää viereeni ja alkaa silittää hiuksiani. Nukahdan ja viimeinen asia minkä muistan on Ollin ihanat kasvot ja hänen kätensä ympärilläni.

Lanterns (Olli x Aleksi story)Where stories live. Discover now