Aleksi pov:
Lähdimme studiolta kun olimme saaneet kaikki hommat tehtyä ja niissä ei mennyt niin kauaa kuin olin kuvitellut. Kysyin Ollilta ennen lähtöä haluaisiko hän tulla luokseni yöksi ja totta kai hän suostui. Olli parkkeerasi autonsa taloni parkkipaikalle josta kävelimme minun luokseni. Kun pääsimme sisään menin ottamaan itselleni vettä samalla kun Olli meni istumaan sohvalle ja avasi televisiota. Join veteni ja menin hänen luokseen. Katsoimme siinä yhdessä televisiota kunnes käännyyn Ollia päin ja esitän kysymyksen.
-oliko sulla kaikki hyvin tänään studiolla? Kysyn häneltä.
Olli kääntyy katsomaan minua hieman vaivaantuneena.
-joo, kaikki on hyvin, hän vastaa.
-mä olen pahoillani mutta mä en usko sua, sulla ei oo kaikki hyvin, sanon tälle päättäväisesti. Olli kääntää katseensa lattiaan.
-hei, kai sä tiedät, että voit kertoa mulle ihan kaikesta, sanon ja nostan pojan leukaa niin että näen tämän silmät. Vedän Ollin kainalooni ja alan silittää tämän hiuksia. Olli oli hetken hiljaa kunnes sanoi.
-mua on jo jonkin aikaa ahistanut tilanteet joissa ihmiset kiinnittää muhun jotain huomiota, keikoilla se ahista kun oon teijän kanssa ja soitan mutta nyt kun umk:sa on kaikkia haastatteluja ja silleen niin se vähän ahdistaa, Olli selittää.
-no jos ne tilanteet ahdistaa sua niin ei niihin oo mikään pakko osallistua voidaan kysyä muilta jätkiltä jos me vaikka jäätäis pois niistä, sanon Ollille ja silitän tämän käsivartta.
-tietääkö muut tästä sun ahdistuksesta? Kysyn Ollilta. Poika ravistaa päätään vastaukseksi.
-haluutko kertoo niille? Jatkan kyselyä.
-en ainakaan vielä, Olli vastaa vaisusti. Vedän pojan tiukemmin kiinni itseeni ja suukotan tämän päälakea ja alan kutittaa häntä.
-hei! Mitä sä teet! Olli nauraa.
-halusin nähä sut vähän iloisempana, kikatan vastaukseksi. Lopetin kutittamisen hetken jälkeen jolloin vedin taas Ollin kainalooni, eikä mennyt kauaakaan kun kuulin jo tuhinaa vierestäni. Silitin tuon nukkuvan pojan hiuksia ja mietin oikeastaan kaikkea mahdollista mitä päähäni pälkähti.Olli pov:
Heräsin aamulla ennen aleksia. Tajusin että olimme molemmat nukahtaneet sohvalle. Menin keittämään itselleni kahvia. Tuntui hyvältä kun olin saanut puhuttua ahdistuksesta jonkun kanssa.Aleksi pov:
Heräsin aamulla sohvalta, olin kai itsekin nukahtanut siihen. Kävelin keittiöön jossa Olli joo kahvia.
-nukuttiin sitte aika pitkään, hän sanoo.
-miten niin? Kysyn.
-kello on jo kymmenen, onneks treenit on vasta kahdelta, Olli vastaa.
Hetken aikaa vain tuijotamme toisiamme. Otan pari askelta ja suutelen Ollia. Irrottaudun siidelmasta ja kysyn.
-kauan meillä oli aikaa? Kysyn ja tasaan hengitystäni.
-ihan tarpeeksi, Olli vastaa ja vetää minut kiinni itseensä. Suutelemme hetken kunnes Olli irroutuu suudelmasta ja alkaa vetää minua kohti makuuhuonetta. Päästyämme makuuhuoneeseen hän päästää irti kädestäni ja alkaa sulkea ovea. En jaksanut odottaa. Heti kun Olli oli saanut oven kiinni työnsin hänet sitä vasten ja suutelin tätä. Käteni vaeltavat ensin Ollin niskassa josta ne jatkavat matkaansa alas päin ja lopulta tavoittavat Ollin paidan helman. Irrottaudun suudelmasta jotta voin vätee Ollin paidan pois. Kun sain paidan pois Ollin päältä työnnän tämän uudelleen ovea vasten ja alan suudella. Käteni avaavat Ollin vyötä ja housuja. Onnistun siinä ja tartun Ollin miehisyyteen ja alan vedellä vetoja. Olli siirtää kätensä kiinni oveen ja painaa päätään taaksepäin. Hän yrittää olla mahdollisimman hiljaa mutta epäonnistuu siinä täydellisesti. Ollin koko keho alkaa täristä ja tiedän hänen kohta tulevan joten nopeutan vetoja.
-Aleksi..., hän huokaa samalla kun tulee. Kun Olli on päässyt tulemaan hän työntää minut seinää vasten ja alkaa suudella ensin huuliani ja etenee siitä kaulaan. Ollin kädet seikkailevat paitani sisällä. Olli irrottautuu suudelmasta ja vetää paitani pois. Katselemme toisiamme hetken kunnes tunnen taas tuon pehmeät huulet omia huuliani vasten. Olli alkaa avaamaan housujani ja pian tarttuukin kiinni minun miehisyyteeni ja alkaa vedellä vetoja. Nojaan päätäni taakse päin ja siirrän käteni seinää vasten. Koko kehoni alkaa väristä. Olli huomasi saman joten hän nopeutti vetojaan.
-olliiih..., ehdin huokaista kunnes tulen jo. Alan työntämään Ollia kohti sänkyä ja tönäisen hänet siihen. Menen pojan päälle hajareisin ja alan suudella.Timeskip: pari tuntia
Olli pov:
Makoilemme Aleksin kanssa sängyllä ja yritämme molemmat tasata hengitystämme.
-toi oli mahtavaa, huokaan ja Aleksi nyökyttelee vieressäni.
-millon ne treenit alko? Aleksi kysyy.
-parin tunnin päästä, sanon ja nousen istumaan.
- mä käyn suihkussa, sanon ja kävelen kohti suihkua.
-mä vaihan sillä välin lakanat, Aleksi huikkaa juuri kun astun pesuhuoneeseen. Tällä hetkellä mä rakastan mun elämää.———————————————————————————
Joo eli pitkästä aikaa lukua.
Ja tällästän tiiätte kyllä minkälaisten lukujen kirjottaminen (ainakin näin tarkasti😃) on jotenkin tosi ahistavaa niin en kirjoita niitä ainakaan näin tarkasti mitä nyt tässä luvussa kirjoitin. Mä toivon että ymmärrätte🖤
YOU ARE READING
Lanterns (Olli x Aleksi story)
FanfictionOlli iskee silmänsä heti bändin uuteen tulokkaaseen Aleksiin. Mutta mitä jos elämä ei kuitenkaan ole ruusuilla tanssimista vaikka elämänsä rakkauden onkin löytänyt? ⚠️Vähän kaikkii varotuksia koska en tiiä mihin tää on menossa⚠️ ⚠️Itsemurhajuttuja⚠️...