HANABI & HANZO

284 13 14
                                    

Say hi to new episode!!!

Herkese merhaba! İlk bölüm ile karşınızdayım. Bu bölümün konusu Hanabi ve Hanzo. Genelde Hayabusa'yı Hanabi ile shipliyorlar fakat Haya'nın Kagura ile yakıştığını düşünüyorum. Bu demek olmuyor ki Hanabi'yi dışlıyorum. Hanabi en sevdiğim ninja ve KaguraHanabi mi derseniz Hanabi derim. Bir aralar main hero'mdu. Her neyse. Aşağıya kahramanlar hakkında kısa bir özet geçeceğim. Bilenler atlayıp direkt hikayeye başlayabilir.

Kızıl ve Gölge Ekolü diye ayrılan ninjalardan Hanabi Kızıl Ekolü ninjalarındandır. Hayabusa ve Hanzo ise Gölge Ekolü'ne mensuptur. Kagura ve ailesi, o bölgeye ait Onmyouji ustalarının en eski ve en güçlülerindendir (kısacası bir büyücü). Hanabi, Hayabusa'yı sevmektedir. Orijinal hikâyelerinde Hayabusa, Hanabi ve Kagura aynı taraftalar. Hanzo ise onların düşmanı. Buna rağmen Hanabi-Hanzo shipleyen ben UwU.

Bilmeniz gereken her şeyi söylediğime göre keyifli okumalar *_*

Ha bu arada eğik yazıların çoğu Hanabi'nin iç sesi.

~•~

İçim parçalanıyor..

Ona öyle baktığını gördüğümde..

Birçok anlam yüklü bakışlarını ona bahşettiğinde..

İçim yanıyor..

Hiçbir zaman kendisine öyle baktığını görmedi. O kıza olan tavırlarını kendisine karşı hiç kullanmadı. Kendisine karşı hep 'diğerlerine' davrandığı gibi davrandı.

Beraber yetiştikleri bu ekolde ondan başka hiç kimse genç kıza bu hisleri vermedi. Damarlarındaki kızıl kan fışkırırcasına akıyordu sanki. Ona karşı adını koyamadığı duygular kanına enjekte ediliyor gibiydi. Beyni afallıyor, vücudunu saçma sapan hallere sokuyordu.

Bir tek onda böyle oluyordu kalbi. Onun yanındayken atışlarını tüm vücudunda hissediyordu. Onunlayken bacakları isyan ediyor, ciğerleri görevini unutuyordu. Kalbi delicesine onu istiyordu sanki.

Yetenekliyim.

Güzelim.

Şehvetliyim.

Bir kadınım.

Neden ona öyle bakmadı? Neden 'o kız' olmak zorundaydı? Neden genç kızın kalbini ısıtan cümleler sıralamadı? Neden elini 'onunki' gibi tutmadı?

Neden genç kızın bıçaklarıyla oynamak yerine onun şemsiyesinin altına girdi?

İstese herkesi tek saniyede öldürürdü genç kız. İstese yakardı tüm Kızıl Ekolü'nü. İstese her şeyi paramparça ederdi; ta ki 'biz' kalana kadar. Ama hiçbir zaman 'biz' olmadık.

'Onlar' oldu.

Parmakla gösterildiler.

Yakıştırıldılar.

Genç kız ise sadece ninja arkadaşlarından biri oldu.

Keşke elindeki bıçaklardan biri olabilseydim..

Little Stories - Mobile Legends || One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin