Sabah herkes uyanmış kahvaltı yapıyordu.Sara elinde duran telefonu masaya bıraktı.Monica her zamanki gibi yine çığlık atmıştı.Sebebini anlayamamıştık.Bu zaten hep olurdu bunun için doktora bile gitmiştik.Doktor bu durumun abartılmayacak bir şey olduğunu söylüyor ama bence rahatsız edici ve *** gibi bir ses.Ona bu ani bağrışlarlarını yapmaması konusunda uyardığımda her seferinde dayak yemek zorunda kalıyorum.Küçük bir kız kardeşin tarafından dayak yemek insana çok acı geliyor.Annem endişeli bir şekilde Monicaya baktı.Monica kızım noldu neden bağırdın? Galiba bu sefer boşuna bağırmamıştı.Nedenini bizde önceden anlamamıştık ama gazeteyi gösterince kozlar meydana çıkmıştı.Gazetede ünlü seri katil David Berkowitz hapisten kaçmıştı.Bu ***adam önceden büyükbabamı öldürmüştü o yüzden kesinlikle yine bizi bulmaya çalışacaktır.Babam Monica'nın önüdeki gazeteyi aldı ve okumaya başladı. Hemen bu evden gitmeliyiz yoksa bu adam hepimizi teker teker öldürür!!! Babam haklıydı ama burda kalmak zorundaydık.Zaten yeni sevgilim olmuştu.Evet ilk söylediğim kelime biraz saçma ama bu doğru.Şu salak adam yüzünden kaç tane ev değiştirmiştik o yüzden bu evden başka yere gitmek istemiyorum.Sanki baban götünden her gün para sıçıyo.Neyse, terbiyesizleşmeye gerek yok. Monica hala mal mal ağlamaya devam ediyordu.Zaten şu ailedede normal bir insan bulsam dişimi kırcam.Sara elindeki telofonu bırakıp. Sanki olanlardan haberi yokmuş gibi bide ne olduğunu soruyo.Salak kız işte, annemgili bu konuda bir çok kez uyarmıştım.Şu evde embesil besliyoruz kimsenin umrunda değil.Elimde olsam kapı dışarı koycam ama bir ay bilgisayar oyunlarından ve facebooktan uzak kalamam. Teyze noldu, neden Monica ağlıyo? dedi Sara. Bir an şu salak kızın yüzüne senin aklın poponda mı? Demek istedim ama kendimi tuttum yoksa gerçekten David'den önce ben öldürcektim. Onun gibi bir kuzenim olduğu için kendimi BOK gibi hisdiyorum. Herkesin yüzünden ne kadar çok korktuğu belliydi.En çokta büyükannemin, daha doğrusu o kadının yüzü olduğu konuda hiç bir fikrim yok çünkü yüzü dünya haritası gibi hiç bir şey anlaşılmıyor heryeri kırışık kırışik.Neyse gerçektende bende çok korkuyordum.Ellerim titremeye başlamıştı bile artık akşamda yatamazdım. Offfffffff nasıl bir durumdayım,bir yanımda durmaksızın ağlayan kız kardeşim,bir yandanda öküzün trene baktığı gibi sana bakan salak bir kuzenim.Gerçektende bir piskoloka ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM VAKTİ
TerrorAmerika' nın New york şehrinde yaşayan Williams ailesi korkulu ve bir o kadarda endişeli bir şekilde yaşamlarını sürdürürmeye devam eder.Ama bu o kadar uzun sürmez çünkü seri katil David Berkowitz hapisten kaçıp zavallı aileyi teker teker öldürmeye...