NOT

76 14 4
                                    

Hepimiz yastığımızın altındaki notları aldık ve okumaya başladık.

Herkesin nottunda farklı şeyler yazıyordu.Bende kendi notumu aldığımda ,yastığımın altında birde bıçak vardı.Bu adamın amacı neydi?Beni bir bıçakla korkutacağını mı sanıyordu?

Herkez notunu büyük bir heyecan ile okuyordu.Benmkinde hiç bir şey yazmıyordu.Sadece boş bir zarf ve bıçak vardı.

Sara ne yapıyorsun orda? Dedi annem

Sara yere oturmuş bir şeyler yapıyordu.Ne yaptığını soruyorduk ama cevap vermeden durmaksızın bir şeyler yazıyordu.Ben boşuna demiyorum bu kız gerçekten bir embesil.

Annemin notunda önemli bir şey yazdığı kesindi.Çünkü yüzü birden düşmüştü.

Tek benim notum yoktu.Kendimi bir salak gibi hissediyorum.Bu adam ne yapmaya çalışıyordu.Sadece bıçak bırakmakta ne demekti???

Ailede tek notu olmayan ben olduğum için rahattım.kimseden saklayacak bir sırrımın olmadığını bilmek insanın içini rahatlatıyor.Ama bıçak konusunu hala anlamamıştım.Acaba birisini öldürdüğümü mü söylemek istiyor.

Kafamda oluşan soru işaretleri canımı sıkıyor.Buda beni rahatsız ediyordu.

Babamın,annemin ve Sara'nın notunda önemli bir şey yazığı kesindi.Ama Sara'nın bu tavrını anlmamıştım,zaten tek ben değildim kimse anlamamıştı.Durmadan bir şeyler yazıyor,ondan sonra olmadımı sinirlenip kağıtı yırtıyordu.Zavallı Sara salak David onu sinirlendirmiş olmalı daha önce onu böyle hiç görmemiştim.

Neyse biz gelelim annemle babama.Daha öncede söylediğim gibi bunlara bir şey oldu.Notu görünce yüzlerinden düşen bin parça.hiç birini daha önce böyle hiç görmemiştim.Özelikle annemi notta yazan her neyse annemi üzdüğü kesindi.Acaba babamla ilgili falan mıydı?

Canım annem durumu gerçekten can yakıcıydı.Salak David yüzünden hepimizin morali bozulmuştu.Zaten. büyükannem ve Monica'nın ölmesi yetmiyormuş gibi birde birbirimizin bilmediği sırlarla uğraşıyoruz.

ÖLÜM VAKTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin