ÇN// İyi okumalar.
Araba yavaşlayarak durdu ve tekerleğin altındaki taş yoldan çıkan çıtırtılar Kirishima'yı uyandırdı. Uzun bir yolculuk olmuştu ve geçtikleri her ağaçla ciğerlerine dolan heyecan sakinleşti ve başını pencereye dayadı, geç bahar havası sıcaktı. Güneş şimdiden arabanın önünde gölgeler yaratıyordu ve Kirishima uykulu gözlerini kırpıştırarak doğruldu ve oturdu.
Pencereden döndü ve Bakugou'nun elini çektiğini gördü, Alfa'nın onu uyandırmak üzere olduğunu biliyordu. Kirishima konuşmak için dudaklarını araladı ama onun yerine uzun uzun esnedi.
Bakugou hafifçe güldü. "İyi uyudun mu?"
Kirishima elinin arkasıyla ağzını sildi ve gülümsedi. Bakugou'nun dalga geçtiğini biliyordu ama yine de kafa salladı. "Evet." Hareket eden arabada hep huzurlu ve deliksiz uyurdu. Küçük bir çocukken ebeveynleriyle ne zaman deniz kenarına tatile gidecek olsa arabanın huzurlu sessizliğinde uyuklardı. Radyoyu neredeyse hiç açmazlardı ve sessizlikten sıkıldığı bir yolculukta bunun sebebini sormuştu.
"Sadece anın tadını çıkar, Ei," annesinin nazik sesini hatırlıyordu.
"Zaten yeni müzikler çöpten farksız," babası ekledi, bir eli direksiyonda, diğeri açık pencerenin üstündeydi.
Uzun yolculukları takdir etmek için fazla küçüktü ve etraftaki araçlar hipnotik şekilde yanlarından geçerken çabucak uykuya dalardı. Yanakları sıcaktı, pencereden giren Güneş ışınlarının nazik öpücükleriyle doluydu ve havalandırmadan soğumuş parmak uçlarını yanaklarına bastırdı. "Geldik mi?" Sordu, emniyet kemerini çekiştirdi. Uyurken kıvrılmıştı ve sıkıyordu.
Onu cevaplayan şoförleri oldu. Arabyı durdurdu ve kontağı kapattı. "Geldik," dedi onlara, kapıyı açtı. Taş yolun üstünde botları çatırdadı ve Kirishima kemerini açtı.
Oturduğu tarafta pek bir şey göremiyordu, ağaçlar görüşünü kapatıyordu. Bakugou binayı gören tarafta oturuyordu, aralarında bir kişilik boşluk vardı, dışarıyı izliyordu. Arabanın bagajı açıldı ve yeni bir heyecan dalgası Kirishima'nın damarlarına doldu. Derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı.
Bina çok güzeldi. Güneş, tahta dekorun üstünde desenler oluşturuyordu, çatıyı gölgelere ve altın rengine boğuyordu. Uzaktaki dağ gözüküyordu ve akan suyun sesi duyuluyordu.
Bakugou kapıyı çaprarak kapattı, arabanın üstünden Kirishima'nın gözlerine bakmadan önce binaya şöyle bir göz attı. "Beğendin mi?" Homurdanarak sordu, sanki bu bina hediyelik kartların üstüne konmayı hak etmiyordu.
"Evet," Kirishima cevapladı, açık pencerelerden gözüken renkli lambalardan gözünü alamıyor gibiydi. "Fotoğraflarda göründüğünden daha güzel."
"Güzel," Bakugou eşyaları şoförden almadan önce konuştu. Çok fazla eşyaları yoktu. Sadece birkaç gece kalacaklardı ve onlara giysi verilecekti. Bakugou iki çantayı da sırtlanmak için ısrar etti ve boş eliyle şoföre bahşiş verdi.
Kirishima şoförün geri arabaya binişini izledi. Böyle bir araba yolculuğu kiralamanın ne kadara patladığını merak etti ana sorarsa Bakugou'nun söylemeyeceğini biliyordu. Araba çalıştı ve tekerlekler döndü. Kirishina uzaklaşan arabayı izlerken arabayı geri çağırmak için çok geç olup olmadığını merak etti.
Bakugou'nun azıtma döneminde dile getirdiği o yarım yamalak dileği hatırlayıp hatırlamadığını bilmiyordu ama buraya gelmeyi Bakugou teklif etmişti. "Seni bir onsen'e götürmek istiyorum," bilgisayar ekranının önünden kaykılarak söylemişti, böylece Kirishima açık sekmedeki jakuzileri ve renkli taşları görebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matcha Steam
FanficRoom for Cream'in direk devamı! Kirishima ve Bakugou birkaç geceliğine bir ryokan'a gider. Yarım yıllık ilişkilerinde ilk defa böylesine baş başa kalırlar ve bu durum Kirishima'yı biraz gerer. Sıcak jakuzilerin sessizliği onlara güven verir ve ikisi...