1-Issız Gece

122 6 0
                                    

-Bırak beni dur h-hayır
+Şşş bir şey yok gözlerini kapa
Gözünden bir damla süzülür soğuk tenine
-Senden nefret ediyorum...

"Soğuk çok soğuk" diye geçirdim içimden.
ıssız ve bir o kadar da karanlık yoldan giderken. ayağımın altında ki kaykayı durdum ve kolumun arasına sıkıştırdım, ağır adımlarla yürümeye başladım.
üşüyordum, soğuk esen hafif rüzgardan dolayı burnum ve parmak uçlarım kızarmıştı. sonun da gelmek istediğim
binanın önüne vardığımda içim rahatlamıştı. tuttum kapının soğuk demirini,girdim içeri. yavaş yavaş inmeye başladım merdiven.
-1 e indikten sonra
yürüdüm,yürüdüm,yürüdüm sonunda evimin önündeydim. evet,şaka değil evim -1.katta. neden mi?...

Arka cebimden anahtarı çıkartıp açtım kapıyı. evimi aydınlatan ışık gözümü alıyordu. ayakkabılarımı çıkarttığım gibi kapıyı kapattım. üzerimdekileri çıkarttıktan sonra banyoya ilerledim, küvetin musluğunu sıcağa çevirdim ve yavaş yavaş dolan küvet suyunu izlemeye başladım. dolduktan sonra girdim içine rahatlamıştım,gömdüm kafamı suyun içine bir kaç saniye öyle kaldım.siktiğimin hayatını düşündüm "siktir" diye geçirdim içimden.

Kısa duşun ardından çekmeceyi açtım. düşmekten yara bere olmuş bacaklarıma bugün denediğim yeni hareket yüzünden kızarmış olan yere yapıştırdım yara bandını. açtım, ama yemek yapmak o kadar üşendirdi ki beni yattım öylece yatağıma,sıcak duştan sonra  iyice mayışmıştım. kapadım gözlerimi derin bir uykuya...

tık tık tık -kapı çalar
"Aç şu kapıyı" tık tık tık "kime diyorum hey" kız karıştırdı çantasını ,telefonunu arıyordu. bulduğunda "işte şimdi yedim seni dedi" bir kaç kez aradı içeride olan çocuğu , liseli kız.

Selam ben eda 😩
Daha çaylağım 👉🏻👈🏻
Ara sıra yazım yanlışları ve noktalama işaretleri yanlış olabilir kusura bakmayın❤️
haftada her gün 2 bölüm atmayı düşünüyorum umarım beğenirsiniz iyi okumalarrr 🌸

ıslak dudaklar bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin