3- Derin bakışlar

52 3 2
                                    

Medya- Clay

hızlıca merdivenleri çıktıktan sonra sınıfın kapısına gelmiştim. hailey ve dex i arkamda bırakmıştım çünkü sinir bozuculardı. ilk başta sınıfa girmekte tereddüt etsem de "bundan kaçışın yok"diye söyleyip attım adımımı sınıfa.

Hiç kimseyle göz temasın da bulunmadan çantamı en arka sıralardan boş birine gelişi güzel fırlattım. duvar da asılı olan saatte bakıp hızlı adımlara sınıfın kapısından çıktım. dersin başlamasına 6 dakika vardı. aç olan karnımı doyurmak için kantine çevirdim adımlarımı. tempolu adımlara merdiven den inerken o çıktı karşıma...

Dikti kara kahvelerini mavilerime,
derin derin bakıyordu gözlerimin içine.

Utancım dan  kafamı eğerek iki elimi önüm de birleştirdim.
ne yapıcaksın ad? ne demelisin? düşün düşün... "Aden?" durdum bir anda afallamıştım. Kafamı kaldırıp bakamadım çok utanıyordum ondan. Ya benden nefret ediyorsa?, ya hala beni görmek istemiyorsa?.
"Geri dönmemeliydin ad."dedi clay buz gibi bir sesle. Kafamı kaldırıp baktım yüzüne. gözlerimiz bir anlığına buluştu,
gözünün içi titriyordu. ne düşündüğünü o kadar merak ettim ki bilmek için neler vermezdim...

Gözlerimiz buluşunca çekti kahvelerini mavilerimden,ben dışında her yere bakıyordu. boğazımı temizleyip "anlamadım?"dedim kısık bir sesle. clay çene kasını sıkarak bir anda tutup çekti beni bileğimden.
"Ağhh!" canım acıyordu.
nereye gidiyoruz bilmiyordum ama beni gittiği yere sürüklüyordu. aniden temizlik odasının kapısını açarak itti beni içeri,ardından hızla kapattı kapıyı, korkmuştum. sıkı bir şekilde tuttuğu bileğime baktım,kızarmıştı.üzerini ovalayarak kısık bir şekilde acıyla inledim.

Clay bana doğru adım atarken istemsizce bir adım attım geriye. o bir adım attıyor ileri ben ise bir adım atıyorum geriye. yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladığında hafifçe elimi arkama attım, duvara çok yakındım. Clay iyice bana yaklaşırken tam başımın üzerinde durdu.

"seni öpebilir miyim?" Dedi.

Bir dakika bir dakika, o az önce ne dedi?

Ağağağ
acep devamında ne olacak hehehehe
Bu arada 2 tane semeniz olucak ayıks hazır olsanız iyi olur 😬❤️.
~Eda
medya- hailey

 ~Eda medya- hailey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ıslak dudaklar bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin