~Hatırlatma~
Aden sullivan'a soy ismi olan grey diye sesleniyor
<33 tane adam bana doğru silahlarla koşuyordu,
Grey beni göründüğün de yüzünde ki şok ifadesiyle kaşlarını çatmıştı.
dikkatlerini çektiğim için bir yandan sevinsem mi? üzülsem mi? Bilemedim...Hızlıca kapüşonumu kafama geçirdiğim anda çoktan kovalamaca başlamıştı,
hiç arakama bakmadan hızlıca koşmaya başladım.
Hayır koşmuyordum, uçuyordum.önüme çıkan ilk ara sokaktan girerek yollarını şaşırtmaya çalıştım ama bana hemen yetiştiler. taktik işe yaramayınca adımlarımı şehrin içine yönlendirdim.
önüme çıkan tek tük insanları kenara savurarak yoluma devam ettim."Run baby run."
Arkam dan edilen bir kaç el ateşle birlikte ellerimi kafama siper ederek koşmaya devam ettim, atılan bir kaç elden dolayı etrafımdakiler çığlık atıyorlardı.
Görüş alanıma giren açık bina kapısını girdi. arkama dönerek bana doğru gelen 3 herife baktım, benden oldukça uzaklardı.Sırıtarak binaya doğru koşmaya başladım.
Binanın önüne geldiğim de içeri girmeyi denedim fakat bir tane babalık beni iterek "şşş kimsin sen bakayım? öyle giremezsin binaya." Diyince sinirden adamın yakasını kavrayarak "Bana bak moruk! benim sinirimi bozma siktir git başımdan." diyerek kenara ittim ve çelik bina kapısını yüzüne kapattım.gözlerim binanın içerisin de kapıyı tutacak sağlam bir şey için gezmeye başladı.
"Hadi bebeyim hadi."
Etrafıma bakındığım da bir daire kapısının önünde ki ayakkabılığı gördüğüm de sürükleyerek çelik kapıya dayadım, Etrafa bulduğum 2/3 şeyi daha koyduktan sonra en alt katta inmek için merdivenlere yöneldim.Merdivenleri indikten sonra kos koca bir karanlık gözlerimin etrafını sardı, sanırım girdiğim yer otoparktı. Flaş açmak için ellerimi ceplerim de dolaştırarak telefonumu arıyordum ama aklıma telefonumun grey malın da olduğu gelince sağ bacağımı olduğum yere vurarak böbürlenmeye başladım.
👟👟👟- ayak sesleri
Ayak seslerini duyduğum da kalbim delicesine çarpamaya başlamıştı,
Olduğum yerden geri dönerek binanın içinerisine geri girmeye çalıştığımda karanlıkta az çok seçebildim bedenler bana doğru geliyorlardı."Hay! Bisküvi."
💥🔫Beni gördüklerin de kısa bir küfür salarak hızlıca merdivenlerden 3/4 adımarla çıkmaya başladım, arkamda ki herifler bana doğru sıktıklarından bir tanesi tam yüzümün önünden geçince olduğum yerde hızlıca çömeldim.
Ateş kes yapıp merdivenleri çıkamaya başladıklarında bende yerimden doğrularak en üst katta kadar çıktım. Karşıma çatı kapısı çıkınca kapı kolunu eğerek açmaya çalıştım ama açılmıyordu.
"Sikik kapı." Panikle ellerimle kafamı tutarak ne yapacağımı düşündüm.Ne düşünmesi kır işte kapıyı
Kapıya sağ omuzumu dönerek 2 kere vurdum ama kapı bana mısın demedi.
Bir kaç kere daha denediğim de yavaş yavaş kapı oynuyordu sanki, Yukarı çıkan adım sesleri çoğaldığında korkudan hızlıca vurduğumda kapı açılmıştı. Kapıya uyguladığım sert darbeden dolayı dengemi kaybedip yere yapışınca acıyla kalkarak etrafıma bakındım,
Ne bekliyordun ki...