4-kalp atışları

46 4 0
                                    

Medya - Aden

Clay'in bu sorusuna karşı gözlerimi kocaman açıp baktım yüzüne, tam dibim de duruyordu. clay benim şaşkın yüz ifademi beğenecek olmuş ki sinsice sırıtıyordu.hafif kızarmaya başlayan yanaklarım yüzün den hemen geri eğidim kafamı önüme.
e bu zil ne zaman çalıcak?

Onun dediğini hiç duymamış gibi yaparak koca gövdesinden kurtulmaya çalıştım ama nafile. Benim küçük yapım için o fazla kocamandı. Yerimden kıpırdanıp durmaya çalışırken clay
"sanırım beni özlemedin? mavi çocuk."
dedi yüzüme yaklaşırken kısık bir ses tonuyla. gittikçe kızarmaya başlayan yüzüm ve kalp atışlarım beni deli ediyordu. Yavaşça kafamı kaldırım baktım yüzüne,özlemişim. Hafif dağınık siyah saçları,kara kahveleri,sivri çene kası,adem elması, pembemsi ıslak dudakları...
her şeyi eskisi gibi aynıydı.
peki ya karakteri?

"Benden ne istediğini bilmiyorum. beni buraya senle oynamam için mi getirdin?"
dedim yüzüne bakarken.
clay yüksek bir kahkaha atarak sok eliyle saçlarını karıştırdı. Anlamsız bakışlara ona doğru bakarken sol eliyle kavradı küçük çenemi.
"seninle oynamak isteseydim okul gibi bir ortam da oynamazdım. Ama bunu heyecan vereci buluyorsan neden olmasın?"diye fısıldadı.

bu dediğine sinirim bozulurken elini kenara ittim. Clay elini terslememe bozulmuş olacak ki kolumdan tutarak"Benim sinirimi bozma!"diye bağırdı. Bağırmasından dolayı irkildim. Sesi boş temizlik odasında
yankılandığında işte beklediğim o an geldi.

Dırırırımmm rırırım - zil çalar

Zil sesini duyduğu anda içinden kısık bir küfür savurarak kolumu bırakıp itti beni duvara.
"Seninle sonra görüşeceğiz ad." Diyerek adımlarını kapıya yönelttiği gibi ardından hızlıca kapattı kapıyı. Derin bir oh çekerek o çıktıktan 2 dakika sonra bende çıktım ve sınıfa doğru yürümeye başladım.
"Sikerler ya kantine gidemedim."dedim alnıma hafifçe vurarak.

Sınıfa girdiğimde hailey ve dex sıralarına oturmuş bir şeyler konuşup gülüyorlardı. onları öyle görünce sanki az önce hiçbir şey olmamış gibi sırıtarak yanlarına doğru ilerledim. Hailey "neredeydin ya? merak ettik seni."dedi oturmam için yanındaki boş sandalyeyi işaret ederek. oturduğum da "Erkek kesiyordum hayırdır?" diyerek kafasını ileri ittirdim. dex elindeki su şişesinin kapağını açıp, içerisine su doldurup bana doğru fırlatı. Alnımaki su damlalarını silerek ortaya sert bir küfür saldım ve dex'in omuzuna bir tane indirdim. Dex piç piç sırıtırken hailey "Kaç yaşındasın sen bebe hala çocuk gibi hareketlerin var." Dedi. Dex ise "Aden bebeğimle uğraşmak hoşuma gidiyor."diyerek bana öpücükler atmaya başladı. Onun bu hareketine kusuyormuş gibi yaparken hailey de dex'e doğru gülmeye başlamıştı. Ardından hoca sınıfa girince hepimiz önümüze döndük ve dersi dinlemeye başladık.

Çok yakın da yeni karakter sizler ile...
Medya-Dex

Medya-Dex

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ıslak dudaklar bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin