Hello :]

2K 54 22
                                    


Merhabalar merhabalar kuzularımmm nasılsınız? Ne yapıyorsunuz?
Sohbet etmek falan için atıyorum bu bölümü. Baya uzun süre burada olmadım bu yüzden tekrardan özür diliyorum bebeklerim. Psikolojik ve fiziksel sorunlarım oldu. Bacağımda sorun vardı. Ne yürüye ne otura ne de bir şey yapabiliyordum. Derslere bile gidemiyordum. Doktora gittik, ilaç falan yazdı bir de buz koyun dedi ama bir işe yaramadı. Annemin bir doktor arkadaşı bir ilaç önerdi, onu içtim baya faydası oldu. Şu an hafif ağrılar var ama gayet iyi. Psikolojik sorunlarım ama hala devam ediyor hatta gittikçe kötüye gidiyor ama kendimi toparlamaya çalışıyorum. Hem aile içi hem de arkadaş ortamı ile ilgili sorunlarım vardı. En yakın arkadaşımdan ayrıldık. Uzun bir süre de konuşmadık ama şimdi öylesine iki arkadaş/sınıf arkadaşı olarak konuşuyoruz. Arkadaş ortamımda hep sorun oluyor. Ama sanal arkadaşlarım çok tatlı ve düşünceli 🥺 şimdiki arkadaşlarımın bazılarının beni kullandığını çok iyi biliyorum fakat önemsemiyorum 5 günlük dünya sonuçta onlarla eğlenmeye bakıyorum zaten yeterince yalnız kaldım yine bunu yaşamak istemiyorum ki hala yalnız hissediyorum... Sınavlar da bitti çok şükür iyi geçti. Okul da bitti. Sadece bir özel derse gidiyorum şimdilik ayın sonuna dek o da zaten. Sonra bitiyor ve 1 Eylülde başlayacak. Gelecek ay coğrafya sınavım var ama o da bir hoca yapacak. Coğrafyadan özel derse gideceğim hoca da benim ne seviyede olduğumu bilmek için yapacak. Ama hala hazırlanmadım ya.
Bu işler hallolduktan sonra kendime zaman ayırmak istiyorum 2 ay. Yeni hobiler edineceğim, buraya odaklanacağım, yeni bir dil öğreneceğim, kitap okuyacağım, İngilizce'min üzerinde çalışacağım, spor yapacağım, örgü öreceğim.
Hem doktora gitmemiz gerek. Corona falan olayları yüzünden uzun zamandır göz doktoruna gidemiyorum ama gitmem gerek. Çünkü gözlerimdeki sorun artıyor.
Bacağımda sorun olduğu için baya boşladım spor falan işlerini ama tekrardan başlayacağım. 14 kilo verdim ve devam edeceğim. Yani Eylülde tekrardan derslere gittiğimde fit birisi olarak gözükmek istiyorum. Zaten normal besleniyordum artık yemek konusunda daha bir titizim. Mesela eskiden ekmek çok az tüketirdim ama artık hiç dokunuyorum bile. Ama biraz sağlıksız beslenmeye de başladım. Evde olduğum günlerde arada 1 gün yemek yemiyorum sadece su içiyorum. Yani haftada 2-3 gün yemek yemiyorum. Tabi ard-arda yapmıyorum. Arayla yapıyorum. Diğer gün de çok az yiyorum. Ve böylece 1 güne 1 kilo verebiliyorum. Aslında hiç zorlanmıyorum hatta artık azıcık bile yemek yediğimde midem bulanıyor. Yani diet işinde pek bir sorunum yok ama spora da başlayacağım. 2 ay içinde istediğim kiloya ulaşacağım. Umarım yani. Çünkü artık haftada 2-3 kilo veriyorum. Dersler bittiğinde sabahlar yürüyüş yapacağım. Hava çok tatlı oluyor sabahlar. Yani artık kendimi sevmeye çalışacağım ve kendimle ilgileneceğim.
Artık yaş açısından da büyüdüm az çok. Bu yüzden annem eskiden izin vermediği bazı şeylere de izin veriyor. Yani bu yaz benim yazım olacağına inanıyorum. Umarım hepiniz için güzel geçer meleklerim💜💜💜
Hem belki bu yaz babamla buluşabildim. Çok özledim ama annemin yanında söyleyemiyorum...
Yani böyle... Bu verdiğim aradaki bazı sorunlarım ve gelecek planlarım. Siz de rahat rahat konuşun hem eğer bir sorununuzun, derdiniz, probleminiz olursa bana özelden yazabilirsiniz. Elimden geleni yaparım <3

Bu arada bunun için çok teşekkür ederimmmm meleklerimmmm ♥️♥️♥️ 102bin okunmaaaaaaa çok duygulandım ilk gördüğümdeeee

Bu arada bunun için çok teşekkür ederimmmm meleklerimmmm ♥️♥️♥️ 102bin okunmaaaaaaa çok duygulandım ilk gördüğümdeeee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizi seviyorum ♥️
Kendinize dikkat edin 💜

Stray Kids ÇevirileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin