Iyi okumalar 🌈
[Yazarın gözünden]
Sen şu an arkadaşında partiliyordun. Minho'nun burada olmamasına rağmen senin partiye gideceğini biliyordu. Hatta eve geç gelmemeni bile söylemişti."Hmm.. Saat neredeyse 12. Kahretsin bu kadar uzun zamandır mı buradayım? Eve mi gitmem gerek yoksa devam mı etmem?" Etrafına baktığında herkesin dans etmeye devam ettiğini gördün.
Parti 3 saattir devam ediyordu ama herkes yeni gelmiş gibi gözüküyordu.
"Biraz daha içki iyi olabilir.." içki almak için gittin, yüksek alkol toleransın nedeni ile pek sarhoş hissetmiyordun.
"Y/n? Sen hala eve gitmedin mi? Minho'nun sana kızmasından korkmuyor musun? Bence hemen şimdi eve gitmelisin" Parti sahibi, en yakın arkadaşın, Kat sana endişe dolu gözlerle baktı.
"Ne bu? Beni partinden kovuyormuşsun gibi gözüküyor, kanka" içkini bıraktın, Kat'e bakarken kollarını birleştirdin.
"Psh tamam o zaman. Gidiyorum. Bye" Kat'in sana bunu demesine biraz gıcık oldun.Kat? Evet en yakın arkadaşın ama o eskiden senin haberin olmadan Minho'dan hoşlanıyordu. Şimdi Kat'in senden çok Minho ile ilgilendiği hissediyorsun.
Çantanı alıp partiden gittin, yavaşça eve doğru yol aldın, içkili olmana rağmen.
Saat 12 olmuştu. Kimse seni sarhoş şekilde araba kullanırken görmez diye düşündün.
Eve vardıktan sonra ses çıkarmamaya çalıştın, Minho'yu uyandırmaktan korkuyordun.
"Geldin mi?" Saatin kaç olduğundan haberin var mı?" Minho'nun sesini bir anda duyunca irkildin.
"Hıh... Beni korkuttun" bir elini kalbine koyduğunda hızlandığını hissettin."Korkmak? O zaman neden eve geç geliyorsun? Açıklamak ister misin?" Sana bakarken kollarını birleştirdi.
"Tanrım! Partide olduğumu sana söyledim" ona sarılmak istedin ama geri çekildi. Böyle yapması seni epey şaşırttı.
"Y/n saat 12. Bunun nasıl tehlikeli olduğunu bilmiyor musun? Özellikle kadınlar için bu saate kadar dışarıda olmak?" Minho bir anda sesini yükseltti.
Çok şaşırmıştın. Yanlış ne yaptım ki?"Minho şimdi geldim işte. Artı olarak saat o kadar da geç değil" bağırmak istemedin bu yüzden ses tonunu ve ifadeni sabır tuttun.
"O KADAR GEÇ DEĞIL MI? KENDI SUÇUNU ANLAYIP ÖZÜR BILE DILEMIYOR MUSUN?" Minho'nun sesi daha da yükseldi.
"NEDEN BU KADAR KORUMACISIN? ISTEDIĞIM SAATTE ISTEDIĞIM YERE GITME VE ISTEDIĞIM SAATTE EVE GELME ÖZGÜRLÜĞÜM VAR!" Onun sinir bozucu ve aşırı korumacı olduğunu düşünerek bağırdın.
"Aşırı korumacı? Wtf! Peki o zaman aşırı korumacı olduğumu düşünüyorsan. Tabi git! Eve geç gel! 2? 5? TABI GIT! ENDIŞELENMEYE HAKKIM YOK, DEĞIL MI? ISTEDIĞINI YAPABILIRSIN, DEĞIL MI? PEKI GIT O ZAMAN!" Söyledikleri hatanı anlamana yetti.
Ne yaptığını anladın...
"M-minho... Hayır, hayır. Üzgünüm. Yanlış olan bendim. Eve geç geldiğim için özür dilerim"
Ondan özür diledin, yavaşça elini tutmaya çalıştın ama o geri çekildi."BANA DOKUNMA!"
Bir anda bağırması seni korkuttu. Ki asla bu kadar sinirlenmez. Şimdi ne bok yediğini anladın.
Hala onu sakinleştirmeye çalışıyordun. ona doğru gittin ve tekrar sarılmaya çalıştın.
Minho bunu görmedi. Bir anda ellerini saçlarına götürdüğünde yanlış anladın.Irkildin ve korunmak için ellerini kafanın üstünde tuttun.
"Bebeğim..." Minho sana şaşırmış bir şekilde baktı. Elini yavaşça çektin. Sadece refleks nedeni ile ona şaşırmış şekilde baktın."Sana vuracağımı mı düşündün?"
Bunu söylerken sesinin titrediğini açıkça duyabiliyordun.Sana doğru yaklaştı ama bu sefer hiç hareket etmedin.
"Bebeğim üzgünüm, sana asla vurmayacağım" sana sarıldı ve onun hıçkırıklarını duyabiliyordun.
"Hayır hayır özür dilemesi gereken benim. Ağlama bebeğim özür dilerim" onun kafasını boynuna koydun.
Ortam sakinleşti. Sadece onun hıçkırıkları duyulabiliyordu. Bir kaç dakika sonra Minho ayrıldı ve sana baktı.
"Bebeğim tekrardan özür dilerim. Sana o kaba sözleri söylediğim uzun özür dilerim. Öyle söylemek istememiştim. Seni seviyorum"
"Ben de seni seviyorum"
Umarım beğenirsiniz🤗
Merhabalar, merhabalar kuzularımmm. Yine uzun zaman oldu. İşler gecikti ama hala bitmedi. Ama artık okullar, dershaneler, özel dersler başlıyor. Bu yüzden onlar başlamadan bir bölüm atayım hiç olmazsa. Bunu yolculuğa çıkmadan önceki gece çevirdim ama atmaya vakit olmadı. Yine geciktiğim için özür dilerim bebeklerim. Bu zamana kadar tüm destekleriniz için hepinize çok çok teşekkür ederim 💜💜💜
Sizi seviyorum 🧡
Kendinize iyi bakın ♥️
Ve stream'e devam edinnn 💙