Aslında Seungmin ve Jeongin ile ilgili hikaye atıp sonra bunu atmak istedim ama dayanamadım.
🚫Rahatsız olacaklara şimdiden okumamalarını tavsiye ederim🚫
(Bu arada medyadaki foto beni mahvetti. Biri biasım, diğeri bias wreckerim)Sen ve Chris film izliyordunuz: 50 Shades of Grey. Bildiğiniz gibi bu filmin çok seksual sahneleri var. Bu sahneler bir anda çıkmaya başladığında Chan'ın derin derin nefes aldığını ve pantalonundan üyesine dokunduğunu fark ettin.
"Sana yardım etmemi ister misin?" Ona daha çok yaklaştın ve kulağına fısıldadın.
Chris TV'ni kapattı ve seni agresif bir şekilde öpmeye başladı. Öpüşme yüzünden derin derin nefes almaya başladın. Chris için artık çok ıslanmıştın. Ve o çok muhtaçtı.Chris senin tişörtünü çıkardı ve birisi odanın kapısını açtığında o senin sütyenini açmaya hazırdı. Ikiniz kimin girdiğini kontrol etmek için arkanıza döndünüz.
"Aman Tanrım, Çocuklar" Minho bağırdı ama dışarı çıkmak için hiç bir eylem yapmadı. Chris utançtan kıpkırmızıydı.
"Terk edebilir misin?" Chris Minho'nun seni kontrol ettiğini gördüğünde sordu.
Sen sırıttın ve Chris'i kanepede otururken bıraktın.
"Bekle." Minho'ya söyledin.
Minho sana karşı döndü. Onun pantolonu yüzünden onun zor durumda olan üyesini görebiliyordun.
"Evet?" Minho düşük sesle sordu.
"Bize katıl" Ona teklif ettin ve Minho'nun gözleri büyüdü. Bir açıklama için Chris'e baktı. Chris bunun hakkında biraz düşündü ama bir kaç dakika sonra kabul etti.
"Sana kolay gitmiyorum" Seni açlıkla öpmeden önce söyledi.
Chris senin tüm vücuduna dokunurken sen onu(Minho'nu) geri öptün. Bu aslında çok ateşli, sen bunu sevdin. Minho senin sütyenini açtı ve göğüslerini emmeye başladı. Minho'nun dili sana inanılmaz zevk vermeye başladığında sen arkanı kavradın.
"Kahretsin" Chris'in eli iç çamaşırından özeline masaj yaptığını hissettiğinde inledin. Minho göğüslerine dokunurken bir kez daha öpmeye başladı. Sadece boynunu ısırmak ve öpmek için öpücüğü kırdı(kesti).
"Onu işaretleme" Chris senin iç çamaşırını parçalarken Minho'yu uyardı.
O (senin) bacaklarını açtı. Dilini özeline yerleştirdi. O klitorisini yavaşça yalamaya ve ona küçük ıslak öpücükler kondurmaya başladı. Bir parmağını yavaşça içine gönderdi ve özelini yalarken kadınlığında git-gel hareketleri yapmaya başladı. Minho diğer tarafta sadece Chris'in sözünü umursamadı ve artık boynunda bazı mor izler bıraktı.
"Sikeyim" Yüksek sesle inlerken arkanı kastın.
"Kahretsin, Minho. Sana onu işaretleme dedim." Chris boynundaki mor izleri gördüğünde dedi.
"Ben kuralları izlemem." Minho cevapladı ve seni maviden çıkmaya başladı (?)
O seni kabaca parmaklarken Minho'nun saçlarına sertçe dokundun, bakış açına sırıttı.
Chris bedeninden tişörtünü çıkarırken dudağını kabarca ısırdı.
Minho seni parmaklamayı bıraktı ve aynısını yaptı. Onların her ikisinin çok iyi vücudu vardı. Karın kasları, damarlar... Daha ne istersin?😏
"Gördüğünü beğendin mi babygirl?" Minho sordu ve Chris kıskandı.
"Onu öyle çağıran tek kişi benim." Chris derin sesi ile dedi ve seni anlamsızca(?) becermeye başladı.
Sen acı içinde inlemeye başladın, Chris'in koluna kabaca dokunurken. O çok agresifti ki, bu da onun delirdiğine işaretti.
"Çok darsın." Inledi ve hareketlerini hızlandırdı."Seni becermeme izin ver" Minho neredeyse yalvardı ve senin poponun önüne özelini yerleştirdi.
"Yapabilir miyim?" Chris'e sordu ve Chris sadece kafasını salladı.
Siktir.
O boyutuna uyum sağlaman için gerçekten yavaşça içine girdi. Bu acı vericiydi.
Sonra kalçasını içine itmeye başladı. Bu seni deli ediyordu.
"Siktir, siktir, siktir" Sen çığlık attın.
Merhamet göstermediler. Birkaç dakika sonra ikisi de sonlandı: Chris içine ve Minho sadece poponun üstüne geldi(boşaldı). Birkaç dakika sonra sen geldin. Ve üçünüz nefessiz bir şekilde kanepede oturdunuz.
"Minho şimdi gidebilirsin" Chris dedi ve Minho kıyafetini toplamaya başladı.
O size el salladı ve odayı terk etti. Sen Chris'e sinirli bir şekilde baktın.
"Seni bitireceğim tatlım" Chris sırıttı ve seni tutkuyla öpmeye başladı.
🙈🙈🙈 Gerçekten utandım. Aslında böyle şeylerde utanmazdım ama burada insan garip hissediyor. Herneyse umarım beğenirsiniz🤗
From @skzsmut on Instagram