Görüntülü arama tuşuna bastı Jongin. Utangaçlığı ve arsızlığı yarışıyordu içinde. Sehun'un karşısına bu şekilde çıkacak olmak ona binbir türlü duygu hissettiriyordu. Yaşından ve cinsiyetinden olsa gerek hormonel duyguları üst düzeyde bir gençti. Her gün böyle değildi elbette, dönem dönem yükseliyordu libidosu. Ve şu sıra, o dönemdeydi.
Araması çok geçmeden açıldı. Ekrana çıkan Sehun'un yüzüyle geniş bir gülümseme aldı dudaklarını. Şu an kadrajda belden üstü görünüyordu. Sehun ise yatar pozisyondaydı. Selam vermek istedi hemen.
"Sehunnie~ Selam."
"Selam, nasılsın?"
Alt dudağının kenarıyla oynarken gözleri parlıyordu Jongin'in. Bir şeyler olduğu belliydi ve ağzındaki baklayı çıkarmasını bekliyordu Sehun. Esmer olanın habersiz arayışını neye borçluydu bilmiyordu. Sık sık görüntülü konuşurlardı fakat haberleşmeden yapmazlardı bunu.
"Çok iyiyim."
Gözünün önüne düşen saç tutamını kulağının ardına iliştirdi esmer olan. Karşısındaki bedenin nasıl olduğunu sormadan önce açıklaması gereken şeyler vardı.
"Kargonu aldım Sehunnie. Ve,"
Artık belirgince alt dudağını dişliyordu.
"teşekkür etmek ve sözümü tutmak istedim."
Kaşlarını havalandıran Sehun, heyecan duygusuyla doğruldu. Artık oturur pozisyondaydı. Jongin'in evine, kendisinin isteği üzerine pileli bir etek ve parlak gri bir şort göndermişti. Göndermesini isteyen Jongin değildi elbette ama bir an kıyafetleri üstünde görmek isteği, onun giymek isteyişi, parasının oluşu birleşince böyle bir jest yapmak istemişti. Aldığı şeyler kadınsıydı fakat Jongin'in feminen duruşunu fark etmemek imkansızdı.
Ayaklanan esmer gençle ağırca yutkundu Sehun. Fotoğrafını attığı beyaz pileli etek Jongin'in üzerindeydi şu an. Kavruk teni çok cazip görünüyordu. Bu etek üzerindeyken uzun ve çıplak bacaklarını beline sarması yok muydu... Sehun o kadar emindi ki ikisinin zıt ten renginin birbirine uyacağına, o kadar emindi ki muhteşem bir ikili oluşturacaklarına. Birbirlerini en iyi şekilde tamamlarlardı. Bir yatağın yorganı, bir vazonun çiçeği, bir denizin kumsalı tamamladığı gibi tamamlarlardı. Tuttuğu nefesi bırakmasıyla göğsü rahatladı. Kanının kaynadığını hissediyordu. Ekrandan gördüğü gencin bel ve bacaklarından alamıyordu gözlerini. Şu an bir emojiye dönüşecek olsa bu kesinlikle salya akıtan emoji olurdu.
"Nasıl Sehunnie, yakışmış mı?"
Üstündeki beyaz sweatshirtü kaldırarak karnını açtı Jongin. İnce belini tamamen sarmalayan eteği gözleri önüne sermek istedi. Yüzünde güller açıyor desek yeriydi. Uzun zamandır bu tür kıyafetlere bakınıp iç çekiyordu çünkü. Şimdi ise Sehunnie'si aracılığıyla onun da olmuştu. Mutluluğunu paylaşma şeklinin karşı tarafı etkilediğinden haberdardı. Ve onun için fazla bir cilvede bulunmak istiyordu. Ayakta, telefon kadrajında dururken etrafında döndü bir kez. Dönerken kıkırdadı. Kalçasını zar zor kapatan mini etek altındaki dar beyaz baksırını gözler önüne serdi böylece.
Sehun artık o ve bedeninden başka bir şeyi düşünemez haldeydi.
"Nefesimi kestin Jongin. Neyin güzelliğinden bahsedebilirsin ki daha?"
Açıksözlülüğü Jongin'i utandırdı. Ekrana yaklaşıp oturdu yatağın üstüne yeniden. Bacaklarını karnına doğru çekmiş, kollarını bacaklarına sarmış pozisyonda oturuyordu. Dolayısıyla bacaklarını ve eteğinin altını rahatça görebiliyordu Sehun.
"Gerçekten o kadar beğendin mi?"
Jongin, masum görünmeye çalışarak sordu. Karşısındaki yakışıklı genci her halükarda etkilemek çok hoşuna gidiyordu.
"Beğendim ve... Etkilendim, Jongin. Şu an biraz zor durumda olduğumu itiraf etmeliyim. Sen müsait miydin?"
Açık bir şekilde konuşan genç, elini erkekliğine götürdü. Kadrajda değildi, yani Jongin göremiyordu fakat ona bakarak kendini hafif hafif okşuyordu eşofmanı üzerinden. Libidosu en az Jongin'inki kadar yüksekti şu sıralar.
"Evet, ailem yeni çıktı sayılır. Seni aramak için müsait bir anı kolluyordum zaten. Şey ama,"
Jongin de etkileniyordu.
"amacım seni zor durumda bırakmak değildi sehunnie. Sana yardım etmemi ister misin?"
Sehun'un kendisine yardım ettiği günü düşündü Jongin. Kendisi için seks içerikli bir yazı ve iki tane porno videosu atmıştı. Şimdi aynı şeyi o, Sehunnie'si için yapacaktı. Fakat daha farklı şekilde.
"Nasıl?"
Bacaklarını ayırdı Jongin. Karnına çektiği bacaklarından birini telefonun sağ tarafına, diğerini sol tarafına uzattı. Kamera doğrudan bacak arasını gösteriyordu ve şu haliyle çok davetkardı. Sehun, yanmaya başladığını hissetti.
"Tişörtünü çıkar sehunnie, sıcak olacak."
Jongin'in aklından geçen fikir kendisine çok uçuk geliyordu. Daha önce böyle bir şey yapmamıştı ve yanlış olduğunu hissediyordu. Fakat diğer yandan arzusuna karşı koyamıyordu ki, karşısında tişörtünü çıkaran gençle bir kez daha bu yola bağlandı. Sehun'un sert göğüsleri çok dokunulasıydı. Jongin ellerini oraya yaslayıp üzerinde zıplıyor olma hayalinden alıkoyamadı kendini. Ve, kendini bir kez daha yaktı. Sehun'un boynunda asılı olan ince zincir kolyesinden tutmak ve kendine çekerek dudaklarını birleştirmek istedi. Mesafeler her şeyin engeliydi.
Bulunduğu pozisyonu koruyarak yatağın kenarından eğdi esmer bedenini. Yatağın altındaki kutuyu çıkarıp kapağını açtı. İçinde bulunan dildo göz kırptı adeta ona. Meraklı bakışlarla kendisine bakan ekrandaki gözlere çıkardı gözlerini. Sehun'un eşofmanının önü gitgide daralıyordu. Jongin'in yapacağı ya da yapmak istediği şey onu çok yükseltmişti. Esmer gencin kutunun içinde baktığı şeyi tahmin edebiliyordu çünkü. Görüş açısında olmasa da parmaklarını kutunun içine sarkıtıp dokunduğu şeyle, o parmaklar sanki kendisine dokunmuş gibi inildedi Sehun.
Görüş açısına çıkan dildoyla dudağını dişledi.
"Siktir Jongin."
Bunu gerçekten yapacak mıydı?
"Sen çok yardımsever bir çocuksun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roleplayer | SeKai Texting
Fanfictionjongbear: //ROMANTİK YEMEKLER YATAKTA BİTER bubblehun: //az laf çok rp