Part 5

328 37 4
                                    

Y/n POV

"Wey y/n tu bukan ex gila kau ke??" Aku pandang ke arah yang tzuyu tunjuk "entah lantak dia lah" jihoon cubit aku "ouch sakit lah setan! Kau kenapa?!" Diaorg berdua gelak "kau pergi kat renjun and manja dengan dia sebab aku rasa diaorg berdua ada plan something"


Aku pandang diaorg berdua dan pandang tzuyu, jihoon "yelah argh" aku bangun dan pergi kat renjun "baby~ oppa nak makan something tak?? Sayang boleh amikkan..nak??" Renjun dengan chenle terkejut sebab aku tiba ii datang dekat and buat macam tu "y/n kau ok tak?" Aku rolledkan mata ke atas dan bisik "diam lah aku buat pon sebab ada ex aku kat sini"


"Yang mana satu??" Aku tak tunjuk tepat kat dorg tapi aku cuba elak "tu yang dekat dengan dosie" renjun pandang kat daniel "daniel??" Aku pandang renjun "mana kau tau tu daniel?!" Aku tanya dia sambil cuba tengok dalam mata dia "ani..tak"


"Mana.kau.tau.tu.daniel" renjun da takut sebab aku punya suara berubah sikit "se-sebab dia bakal my business partner" aku beliakkan mata "mwo?! Kenapa aku taktau apa ii pon?!"


"Erm..sebab kitaorg belum sure kan lagi" aku pandang daniel and pandang renjun semula "aku kalau boleh taknak kau ada apa ii hubungan dengan dia walaupon kawan faham?!" chenle tegur aku "kenapa ek??"


"Sebab kau tak kenal perangai dia macam mana" renjun datang dekat dengan aku "company aku suka aku lah kau just pekerja jek so buat kerja kau diam ii" aku smirk dan rapat dengan dia lagi


"huh babyboy taknak dengar cakap mommy dia ke? Takpe aku tak kesah tapi..lepas ni kalau apa ii terjadi dekat company kau..jangan cari aku or minta tolong dengan aku okay? Bye~" aku bangun dan pergi kat member aku "wey kau cakap apa kat dia?" tanya jihoon


"Kau tau tak aduh! Dia nak bekerjasama dengan daniel?! Habis lah company tu nanti! Argh sekarang ni macam mana aku nak halang benda tu?!" tzuyu dengan jihoon beliakkan mata "HA?! gila ke dia tu?! Omg!" Dorg kata serentak. Aku angkat dua ii bahu "aku boleh jadi gila do dengan dia ni kalau bole aku nak lari pergi luar negara ahh!!"


Tzuyu peluk aku "takpe wey kitaorg ada..kalau lepasni renjun bukan renjun jek! Daniel sekali! kalau dorg ada buat apa ii kat kau...kau bagitau kitaorg ok?" Aku just anggukkan kepala jek "thanks my babys!" Aku jerit sambil peluk dorg berdua "welcome our little baby~"

Skip habis wedding

Kat rumah mommy

"so y/n dengan renjun dah boleh bagi kitaorg cucu lah kan" mama dengan mommy gelak kat each other aku pandang renjun, dia pandang aku "hahaha lambat lagi mommy" aku senyum kat dorg "ala apa salahnya adik ni..korg dah boleh jadi parents dah"


Aku nampak renjun smirk "ok ok kitaorg bagi mama, papa, daddy dengan mommy cucu ok tunggu jek tau" aku rolledkan mata ke atas "nyampah" aku bisik kat diri sendiri tapi tak sangka renjun dengar "kenapa menyampah??" 'Dia ni telinga gajah ke apa? Boleh dengar apa yang aku cakap dia ni manusia ke bukan?'


"Apa? Sebok la...erm mama, papa, mommy, daddy..y/n masuk dulu ye good night semua" sambil aku naik ke atas

No One POV

"Jun...pergi lah ikut y/n masuk bilik dan jangan lupa tunaikan janji injun tu eh" Mrs. Huang kata dekat anak lelakinya itu "ok...kalau macam tu renjun masuk dulu la ye semua bye good night"

Y/n POV

Kenapa tiba ii aku rasa macam ada yang akan berlaku ek? Ish jangan benda tu sudah lah ahhh taknak! Tapi kalau benda tu terjadi...eii no! No tak mungkin akan terjadi "sayang~" aku tengok kat pintu and nampak renjun "apa" renjun duduk kat sebelah aku "sayang~ biy nak...." Aku baring dan selubung dengan selimut "taknak"


Playboy In Love • Huang Renjun •Where stories live. Discover now