✶24✶

251 17 2
                                    

Louis kijkt hem even vragend aan maar begrijpt het dan al snel.
'Oh nee nee nee! Uhm, ik sla hem deze keer even over.' Zegt hij blozend en Harry kijkt hem vragen aan.

'Wat is dit nou? Je slaat het nooit over.' Zegt Calum verbaast.
'Nee dank je Cal, ik doe hem nu effe niet.' Zegt Louis bescheiden.

'Doe wat niet?' Vraagt Harry verbaast.
'Je weet wel, weed.' Harry's ogen worden groot en Louis kijkt naar beneden.

'Niet tegen de jongens zeggen, ze vinden me dan te volwassen.' Harry knikt langzaam.

'Maar laten we terug gaan naar de schuilplaats.' Zegt Louis om het onderwerp te veranderen.

'Uhm ja is goed. Doei jongens.' Zegt Harry en de jongens zwaaien naar ze terwijl ze weer de lucht in vliegen.

Louis voelt zich diep geschaamt nu Harry weet dat hij normaal aan de weed zit.
Dat was niet de bedoeling.

Het maakt zijn reputatie bij Harry slechter.

Waarom hij er zo over nadenkt weet hij niet maar hij zou liegen als het hem niet boeit.
'Gaan we niet heel het eiland doen?' Vraagt Harry en Louis schud zijn hoofd.

'We gaan eerst terug voor het eten en Tinkerbel is een stuk kleiner en heeft daarom ook minder energie dan wij hé?' Harry knikt en al snel komen ze aan bij de schuilplaats.


Tᥲkᥱ MᥱWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu